Освітній процес сучасної школи спрямований на зміну



Дата конвертації25.12.2016
Розмір445 b.







Освітній процес сучасної школи спрямований на зміну

  • Освітній процес сучасної школи спрямований на зміну

  • позиції учня: з об'єкта навчання в активного суб'єкта

  • навчально-виховної діяльності, а також активізує

  • самокеровану творчу діяльність школярів.









Компетентнісний підхід у вихованні

  • Компетентнісний підхід у вихованні

  • акцентує увагу на формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім'янин, професіонал.

  • Сучасна психолого - педагогічна наука вважає джерелом мотивації вчинків людини, її поведінки систему та ієрархію внутрішніх цінностей.







  • Усвідомлення своєї ролі та призначення.

  • Вміння обирати цільові та смислові установки для своїх дій і вчинків: аналіз, що важливо і потрібно в житті.

  • Вміння приймати рішення і відповідати за наслідки своїх вчинків



Уміння жити і працювати в колективі, володіння поняттями про соціальні ролі (лідер-організатор, лідер - генератор ідей, виконавець, глядач).

  • Уміння жити і працювати в колективі, володіння поняттями про соціальні ролі (лідер-організатор, лідер - генератор ідей, виконавець, глядач).

  • Володіння навичками роботи в команді та взаємодії з оточуючими.

  • Сформованість уявлень про способи виходу з конфліктних ситуацій.



Уміння самостійно шукати і обробляти необхідну інформацію, аналізувати наявні факти, відбирати потрібне, систематизувати отримані відомості. Використання отриманих відомостей на практиці.

  • Уміння самостійно шукати і обробляти необхідну інформацію, аналізувати наявні факти, відбирати потрібне, систематизувати отримані відомості. Використання отриманих відомостей на практиці.



Виявлення особистісних якостей: громадянських, моральних, інтелектуальних, загальнокультурних.

  • Виявлення особистісних якостей: громадянських, моральних, інтелектуальних, загальнокультурних.

  • Сформированість уявлень про необхідність дотримання у світі людей загальнолюдських моральних законів і норм.

  • Прагнення жити в гармонії з навколишнім світом



Вміння адекватно оцінювати свої здібності та можливості.

  • Вміння адекватно оцінювати свої здібності та можливості.

  • Сформированість внутрішньої мотивації придбання знань для подальшої освіти, розуміння необхідності особистісного зростання для успішного самовизначення в майбутньому.

  • Вибір пріоритетними не матеріальних цінностей, а здоров'я, сім’ї та цікавої роботи.



Виховна система враховує вікові особливості учнів і спрямована на формування ключових компетенцій.

  • Виховна система враховує вікові особливості учнів і спрямована на формування ключових компетенцій.


































База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка