Освітня: систематизувати вміння учнів розв’язувати лінійні рівняння з однією змінною та рівняння, що зводяться до них; закріпити навички розв’язування лінійних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них; освітня



Дата конвертації27.12.2016
Розмір445 b.



освітня: систематизувати вміння учнів розв’язувати лінійні рівняння з однією змінною та рівняння , що зводяться до них; закріпити навички розв’язування лінійних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них;

  • освітня: систематизувати вміння учнів розв’язувати лінійні рівняння з однією змінною та рівняння , що зводяться до них; закріпити навички розв’язування лінійних рівнянь та рівнянь, що зводяться до них;

  • розвиваюча: розвивати розумову діяльність та навички спілкування у групі;

  • виховна: виховувати самостійність, взаємоповагу; намагатися скласти ситуацію успіху для кожного учня.



  • Обладнання:

  • комп’ютерна презентація;

  • роздавальний матеріал.





« Не махай на все рукою,





1 . Що таке рівняння?

  • 1 . Що таке рівняння?

  • 2. Що називають коренем рівняння?

  • 3. Як перевірити , чи є дане число коренем?

  • 4. Скільки коренів може мати рівняння?

  • 5. Які рівняння називають рівносильними?

  • 6. Сформулюйте властивості рівнянь.

  • 7. Дайте означення лінійного рівняння.



8. Яке з наведених рівнянь є лінійним?

  • 8. Яке з наведених рівнянь є лінійним?

  • 9. Яке з наведених рівнянь є зведеним до лінійного рівняння?



  • 1. Позбутися знаменників.

  • 2. Розкрити дужки.

  • 3. Перенести члени зі змінним в ліву частину рівняння, а інші у праву.

  • 4. Звести подібні доданки.



Застосуємо даний алгоритм до розв’язування рівнянь.

  • Застосуємо даний алгоритм до розв’язування рівнянь.

  • Позбудемось знаменників, обидві частини рівняння помножимо на 10, 10 – найменший спільний знаменник дробів, що входять до рівняння.

  • Розкриємо дужки:

  • 6х + 2 - 5х - 10 = х - 8.

  • Перенесемо члени зі змінним в ліву частину рівняння, а інші у праву:

  • 6х – 5х –х = - 8 – 2 + 10.

  • Зведемо подібні доданки:

  • 0=0.

  • Відповідь: х- будь-яке число.



  • 1. Яке з рівнянь є лінійним з однією змінною ( а,в — числа):

  • а) а + х = в; б) а – х = в; в) а : х = в; г) а · х = в.

  • 2. В якому випадку немає коренів у рівнянні а · х = в:

  • а) а = 2, в = 7; б) а = 7, в=2; в) а = 7, в=0; г) в =0, в = 7?

  • 3. В якому випадку рівняння має один корінь? В якому випадку немає коренів у рівнянні а · х = в?

  • а) а = 0; в = 0; б) а = 7; в = 0;в) а = 0; в = 7; г) а = 7; в = 7.



1. Як працював весь клас ?

  • 1. Як працював весь клас ?

  • 2. Як працювали окремі учні ?

  • 3. Що заважало досягти кращих результатів ?

  • 4. На що звернути більше уваги готуючись до наступного уроку?




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка