Оволодіння учнями новими навичками, матеріалом та новими способами діяльності



Дата конвертації08.06.2016
Розмір501 b.



Так званий конструктор уроку може мати вигляд плану уроку, конспекту, сценарію тощо. Обов’язковими елементами конструктора уроку є чітко сформульована мета, завдання, тип та форма проведення уроку, структурні елементи навчальної діяльності, домашнє завдання

  • Так званий конструктор уроку може мати вигляд плану уроку, конспекту, сценарію тощо. Обов’язковими елементами конструктора уроку є чітко сформульована мета, завдання, тип та форма проведення уроку, структурні елементи навчальної діяльності, домашнє завдання



Обов’язковим елементом роботи над проектом уроку є його доопрацювання після проведення заняття на практиці – внесення певних коректив ”свіжими слідами”, виправлення методичних помилок, усунення проблемних ситуацій тощо.

  • Обов’язковим елементом роботи над проектом уроку є його доопрацювання після проведення заняття на практиці – внесення певних коректив ”свіжими слідами”, виправлення методичних помилок, усунення проблемних ситуацій тощо.





Структура уроку - сукупність, послідовність та логічний зв’язок елементів, які становлять його модель.

  • Структура уроку - сукупність, послідовність та логічний зв’язок елементів, які становлять його модель.

  • Кожен урок має свою структуру, яка зумовлюється його навчально-виховною метою. В моделі уроку виділяються макроструктуру(етапи конкретного уроку) і мікроструктуру(методичні компоненти кожного етапу).



Мета: оволодіння учнями новими навичками, матеріалом та новими способами діяльності.

  • Мета: оволодіння учнями новими навичками, матеріалом та новими способами діяльності.



Мета: закріплення й усвідомлення раніше засвоєного матеріалу(знань, умінь, навичок) і формування нових навичок та вмінь.

  • Мета: закріплення й усвідомлення раніше засвоєного матеріалу(знань, умінь, навичок) і формування нових навичок та вмінь.



Структура таких уроків складається з етапів:

  • Структура таких уроків складається з етапів:

  • Перевірка домашнього завдання; коригування опорних знань, умінь, навичок.

  • Повідомлення теми й мети уроку.

  • Мотивація навчальної діяльності.

  • Загальний інструктаж, усвідомлення учнями алгоритму дій.

  • Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя.

  • Звіт про виконання роботи. Узагальнення й систематизація результатів роботи.

  • Підсумки уроку.

  • Домашнє завдання.



Мета: повторення та закріплення, уточнення та поглиблення попередньо засвоєних знань, умінь і навичок.

  • Мета: повторення та закріплення, уточнення та поглиблення попередньо засвоєних знань, умінь і навичок.



Мета: встановлення рівня оволодіння учнями основних теоретичних знань, повторення, більш глибоке осмислення навчального матеріалу, приведення його до певної системи.

  • Мета: встановлення рівня оволодіння учнями основних теоретичних знань, повторення, більш глибоке осмислення навчального матеріалу, приведення його до певної системи.



Мета: перевірка якості та міцності засвоєного матеріалу, сформованість умінь і навичок; внесення коректив.

  • Мета: перевірка якості та міцності засвоєного матеріалу, сформованість умінь і навичок; внесення коректив.



Проектування уроку є однією з найважливіших функцій педагога, яка повинна займати значну й часову, й змістовну частину педагогічної діяльності, являти собою продуману, сплановану й, головне систематичну роботу. Педагогічне проектування в цілому сприяє постійному самоаналізу діяльності педагога, його творчому й професійному зростанню.

  • Проектування уроку є однією з найважливіших функцій педагога, яка повинна займати значну й часову, й змістовну частину педагогічної діяльності, являти собою продуману, сплановану й, головне систематичну роботу. Педагогічне проектування в цілому сприяє постійному самоаналізу діяльності педагога, його творчому й професійному зростанню.



Творчість, майстерність,

  • Творчість, майстерність,

  • досконалість - це насамперед, наполегливість,

  • наполеглива праця.

  • В. Сухомлинський




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка