Оздоровчі: збереження та зміцнення здоров’я, лікувально-профілактична робота з дітьми, які мають порушення опорно-рухового апарату; загартування організму, виконання гігієнічних правил, профілактика захворювань; оздоровчі



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.



охорона життя та здоров’я дітей, розвиток фізичної активності, зміцнення дитячого організму шляхом комплексного підходу до проведення фізкультурно-оздоровчої роботи.

  • охорона життя та здоров’я дітей, розвиток фізичної активності, зміцнення дитячого організму шляхом комплексного підходу до проведення фізкультурно-оздоровчої роботи.



створення умов для організації оздоровчої і корекційної роботи з урахуванням індивідуальних особливостей та стану здоров’я кожної дитини;

  • створення умов для організації оздоровчої і корекційної роботи з урахуванням індивідуальних особливостей та стану здоров’я кожної дитини;

  • організація роботи по впровадженню медико-педагогічного контролю з використанням нетрадиційних форм загартування та оздоровлення дитячого організму;

  • створення у дитячому закладі активного рухового режиму;

  • формування життєво важливих умінь та навичок дітей, розвиток їх фізичних здібностей, всебічної підготовки їх до школи та майбутнього життя.



оздоровчі: збереження та зміцнення здоров’я, лікувально-профілактична робота з дітьми, які мають порушення опорно-рухового апарату; загартування організму, виконання гігієнічних правил, профілактика захворювань;

  • оздоровчі: збереження та зміцнення здоров’я, лікувально-профілактична робота з дітьми, які мають порушення опорно-рухового апарату; загартування організму, виконання гігієнічних правил, профілактика захворювань;

  • навчальні: формування рухових навичок і умінь, розвиток фізичних, сенсорних якостей, формування культу здорового образу життя;

  • виховні: сприяння розумовому, моральному, естетичному й трудовому вихованню.





- підвищення професійного рівня педагогів з фізичного та валеологічного виховання;

  • - підвищення професійного рівня педагогів з фізичного та валеологічного виховання;

  • питання фізичного виховання, загартування, та оздоровлення дітей розглядаються на педагогічній раді, семінарах, проводяться консультації, колективні перегляди;

  • зібрані методичні наробки з фізичного виховання;

  • педагогічний колектив працює над програмою, що враховує фізичне виховання, харчування, лікувально-профілактичні заходи, створення безпечних та комфортних соціально-побутових умов перебування дітей у дошкільному закладі.



комплексне використання традиційних та нетрадиційних форм роботи з фізичного виховання;

  • комплексне використання традиційних та нетрадиційних форм роботи з фізичного виховання;

  • крім занять з фізичної культури застосовуються фізкультурно - оздоровчі заходи та різні форми організації рухової активності у повсякденні;

  • у дитячому садочку функціонує басейн. Плавання відноситься до числа основних засобів фізичного виховання;

  • вся робота з фізичного виховання здійснюється з урахуванням стану здоров’я, самопочуття, рівня фізичного розвитку та підготовленості дітей до умов дошкільного закладу, особливостей родинного виховання під постійним медико-педагогічним контролем.



створення позитивного психологічного клімату у закладі;

  • створення позитивного психологічного клімату у закладі;

  • впровадження в навчально-виховний процес оздоровчих технологій;

  • виховання потреби в регулярних заняттях фізичною культурою, дотримання режиму дня, прагнення до оволодіння санітарно – гігієнічними нормами і навичками;

  • раціональне чергування активної діяльності і відпочинку;

  • фізична зала, зала ЛФК, масажний кабінет, басейн обладнано згідно з санітарно – гігієнічними нормами приміщень.

  • створення санітарно – гігієнічних умов життєдіяльності дітей перебування на свіжому повітрі, спрямованих на охорону їх здоров’я.



функціонує спортивна зала, зала лікувальної фізкультури, басейн, масажний кабінет, фітобар, кабінет фізіотерапії.

  • функціонує спортивна зала, зала лікувальної фізкультури, басейн, масажний кабінет, фітобар, кабінет фізіотерапії.

  • на спортивному майданчику є споруди для фізичного розвитку дітей.

  • використовується різноманітний виносний матеріал для занять на свіжому повітрі.

  • в наявності є спортивний інвентар для занять фізичною культурою та плаванням;

  • використовуються на заняттях тренажери, які сприяють ефективній організації рухової активності дитини.

  • Спортивна база відповідає дитячому контингенту навчального закладу.



здійснюються лікувально-оздоровчі та профілактичні заходи, які включають різноманітні форми роботи: загартувальні процедури; профілактичні заходи; фізіопроцедури ; корекційні процедури та інші.

  • здійснюються лікувально-оздоровчі та профілактичні заходи, які включають різноманітні форми роботи: загартувальні процедури; профілактичні заходи; фізіопроцедури ; корекційні процедури та інші.

  • систематично ведеться контроль з боку медичних працівників за станом здоров’я дітей за дотриманням санітарно – гігієнічних вимог під час проведення ранкової гімнастики, занять з фізичної культури.

  • двічі на рік планово проводиться медичний огляд дітей, на кожну дитину ведеться «Листок здоров’я», проводиться лікувальна фізкультура та масажні процедури з дітьми, які мають вади опорно-рухового апарату

  • поглиблене обстеження дітей проводиться спеціалістами Міської дитячої поліклініки №1Комінтернівського району, які співпрацюють з нашим дошкільним закладом



батьки беруть активну участь у створенні матеріально-технічної бази у оформленні матеріалу з фізичного виховання, у спортивних святах, оформленні виставок;

  • батьки беруть активну участь у створенні матеріально-технічної бази у оформленні матеріалу з фізичного виховання, у спортивних святах, оформленні виставок;

  • організовуються дні відкритих дверей, семінари-практикуми, застосовуються папки-пересувки, влаштовуються консультації, бесіди, вихователів і спеціалістів;

  • Залучення батьків до виховання рухового режиму дня зміцнює сім’ю, зближає дітей і дорослих, дає змогу батькам краще пізнати свою дитину, правильно й цілеспрямовано розвивати їх й загартовувати.



забезпечення кваліфікованої допомоги у наданні дітям знань про основи здоров’я, вироблення навичок збереження, зміцнення і відновлення фізичного, психічного і соціального здоров’я дітей.

  • забезпечення кваліфікованої допомоги у наданні дітям знань про основи здоров’я, вироблення навичок збереження, зміцнення і відновлення фізичного, психічного і соціального здоров’я дітей.

  • формування в дітей світогляд-оздоровчу поведінку – на основі реалізації принципів: пізнай себе, створи себе і допоможи собі сам.



створює оптимальні умови виховання і навчання дітей;

  • створює оптимальні умови виховання і навчання дітей;

  • допомагає вихователям в забезпеченні особистісно-орієнтованого підходу до кожної дитини з урахуванням індивідуально-психологічних особливостей дітей;

  • займається охороною психічного здоров'я дітей та педагогічного колективу шляхом надання своєчасної психологічної допомоги.



Здійснювати соціально-педагогічний супровід дітей із групи ризику, дітей-інвалідів, дітей із соціально дезадаптованих сімей. Залучати їх до занять у гуртках, участі у профілактичних заходах.

  • Здійснювати соціально-педагогічний супровід дітей із групи ризику, дітей-інвалідів, дітей із соціально дезадаптованих сімей. Залучати їх до занять у гуртках, участі у профілактичних заходах.

  • Попереджувати виникнення проблем розвитку дитини, допомога у вирішенні актуальних завдань розвитку, навчання, соціалізації, порушення емоційно-вольової сфери, проблеми взаємовідносин у колективі.



Організовувати та проводити зустрічі з батьками, тренінги з питань збереження здоров'я, профілактики шкідливих звичок;

  • Організовувати та проводити зустрічі з батьками, тренінги з питань збереження здоров'я, профілактики шкідливих звичок;

  • Консультувати та надати методичну допомогу вихователям, адміністрації, батькам із питань здорового способу життя та профілактики правопорушень.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка