Ознайомити учнів із визначенням понять «здоров'я», «здоровий спосіб життя»; визначити залежність здоров'я людини від соціальних, кліматичних умов, зовнішніх факторів, впливу шкідливих звичок



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.



ознайомити учнів із визначенням понять «здоров'я», «здоровий спосіб життя»; визначити залежність здоров'я людини від соціальних, кліматичних умов, зовнішніх факторів, впливу шкідливих звичок; виховувати прагнення берегти своє здоров'я, як найдорожчий скарб, вести здоровий спосіб життя.

  • ознайомити учнів із визначенням понять «здоров'я», «здоровий спосіб життя»; визначити залежність здоров'я людини від соціальних, кліматичних умов, зовнішніх факторів, впливу шкідливих звичок; виховувати прагнення берегти своє здоров'я, як найдорожчий скарб, вести здоровий спосіб життя.



Вчити учнів визначати життєві цінності та власну позицію щодо здорового способу життя.

  • Вчити учнів визначати життєві цінності та власну позицію щодо здорового способу життя.





1. Створення і показ стінгазети .”За здоровий спосіб життя .” 2. Розповсюдження буклетів. 3. Інформаційний блок” За здоров'я.”

  • 1. Створення і показ стінгазети .”За здоровий спосіб життя .” 2. Розповсюдження буклетів. 3. Інформаційний блок” За здоров'я.”



Здоров'я - найвище благо, дароване людині природою.

  • Здоров'я - найвище благо, дароване людині природою.

  • Без нього не можна зробити життя повноцінним і щасливим.









сухі сніданки;

  • сухі сніданки;

  • супи швидкого приготування;

  • чіпси;

  • сухарики;

  • бульйонні кубики;

  • кетчупи;

  • газовані напої;

  • продукти, які містять штучні барви, консерванти, ароматизатори, підсолоджувачі.



Смертність серед курців на 30-80 % вища

  • Смертність серед курців на 30-80 % вища

  • Серед хворих на рак – 95 % курців

  • Куріння впливає на статеву функцію

  • Затягуючись цигаркою курець вдихає суміш із 4 000 хімічних сполук





Фізичні вправи поліпшують функції м'язів, дихальної, серцево-судинної, нервової та травної систем:

  • Фізичні вправи поліпшують функції м'язів, дихальної, серцево-судинної, нервової та травної систем:

  • Біг.

  • Плавання.

  • Стрибки.

  • Теніс.

  • Бадмінтон.

  • Дихальні вправи.

  • Гімнастика:

  • (атлетична, ритмічна, гігієнічна)

  • Спортивні ігри

  • (футбол, волейбол, хокей…)



Атеросклероз.

  • Атеросклероз.

  • Ожиріння.

  • Остеохондроз.

  • Гіпертонія.

  • Інфаркт.

  • Невроз.

  • “Хочеш бути здоровим – бігай,

  • хочеш бути сильним – бігай,

  • хочеш бути красивим – бігай,

  • хочеш бути розумним – бігай”



У школі також піклуйся про своє здоров’я, не забувайте про:

  • У школі також піклуйся про своє здоров’я, не забувайте про:

  • Розпорядок дня школяра

  • Інтелектуальне здоров’я

  • Сколіоз

  • Стресові ситуації

  • Емоції

  • Конфлікти





Радість, горе, здивування,

  • Радість, горе, здивування,

  • Смуток, спокій, хвилювання –

  • Це емоції, мій друже.

  • І вони важливі дуже.

  • Як корисні позитивні:

  • Сміх і радість, спокій теж!

  • Злість і смуток – негативні.

  • За емоціями стеж!

  • Швидко негативний настрій

  • Зіпсує здоров’я, знай.

  • Не сумуй, жартуй, всміхайся,

  • Завжди добрий настрій май!



Особиста гігієна

  • Особиста гігієна



Забруднення довкілля.

  • Забруднення довкілля.

  • Забруднення води.

  • Забруднення атмосфери.

  • Осушування боліт.

  • Неправильне зрощення.

  • Вирубування лісів.

  • Знищення тварин, птахів і рослин.

  • Будівництво великих шахт.

  • Створення ядерної зброї.



Зменшення впливу людини на довкілля






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка