Ознайомити учнів з культурною спадщиною України; ознайомити учнів з культурною спадщиною України



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.



ознайомити учнів з культурною спадщиною України;

  • ознайомити учнів з культурною спадщиною України;

  • розширити знання дітей про видатні пам‘ятки старовини свого рідного краю;

  • розвивати життєві компетентності, пов‘язані з умінням працювати в команді;

  • розвивати пізнавальні інтереси школярів, їх навички роботи з додатковою літературою і вміння збирати, досліджувати, узагальнювати і систематизувати пошуковий матеріал;

  • збагачувати словниковий запас слів учнів, розвивати мовлення;

  • створити умови для самовираження кожної особистості;

  • виховувати почуття гордості за історичне, культурне, духовне минуле наших пращурів.



Тип проекту: пошуково - інформаційни, короткотривалий,

  • Тип проекту: пошуково - інформаційни, короткотривалий,

  • індивідуально - колективний.

  • Об‘єкт проекту: пам‘ятки культури рідного краю.

  • Проблема: “ Ми хочемо більше дізнатися про історичне,

  • культурне і духовне минуле рідного краю”.

  • Спосіб розв‘язання проблеми: пошук інформації,

  • проведення віртуальної мандрівки,

  • урок-презентація.

  • Учасники проекту: учні 3-Б класу.



Обговорення з учнями класу ідеї проекту.

  • Обговорення з учнями класу ідеї проекту.

  • Розподіл обов‘язків учнів за певними напрямками.

  • Збирання інформації:

  • - робота в Інтернеті;

  • - відвідування бібліотеки;

  • - спілкування з членами родини.

  • Самостійна робота учасників проекту за своїми індивідуальними дослідженнями.

  • Складання плану віртуальної мандрівки.

  • Оформлення результатів, їх презентація.

  • Запросити гостей та продемонструвати перед ними результат проекту.



Проектний аспект

  • Проектний аспект

  • - визначити мету діяльності;

  • - скласти план пошуку.

  • Організаційний аспект

  • - організувати продуктивну діяльність учнівського колективу;

  • - поєднувати індивідуальну і колективну діяльність;

  • - стимулювати зацікавленість, ініціативність дітей.

  • Комунікативний аспект

  • - формувати і розвивати особистість, вміння керувати собою в різних ситуаціях спілкування.

  • Гностичний аспект

  • - створити умови для проявлення інтересів, здібностей дітей, їх позитивних якостей.

  • Креативний аспект

  • - включити в систему роботи творче моделювання, розвиток та аналіз виконаної роботи.



Для учнів: інтерес до вивченого матеріалу, позитивна зміна самооцінки та ціннісних орієнтацій, розвиток творчих здібностей, ступінь задоволеності дитиною своїх потреб і інтересів, активність в реалізації проекту та удосконалення особистості, об‘єктивність оцінювання власних дій і здатність відповідати за виконане завдання.

  • Для учнів: інтерес до вивченого матеріалу, позитивна зміна самооцінки та ціннісних орієнтацій, розвиток творчих здібностей, ступінь задоволеності дитиною своїх потреб і інтересів, активність в реалізації проекту та удосконалення особистості, об‘єктивність оцінювання власних дій і здатність відповідати за виконане завдання.

  • Для учнівського колективу: уміння приймати спільні рішення, колективно планувати роботу, розподіляти обов‘язки, відповідально виконувати доручену справу і відповідати за своє слово, спільно підводити підсумки та аналізувати результати власної діяльності, вести колективний пошук потрібної інформації, створення ситуації успіху для кожної дитини.



1 крок – Запуск проекту.

  • 1 крок – Запуск проекту.

  • Чи знаєте, що є культурною спадщиною народу, які пам‘ятки культури є в нашому краю?

  • Давайте дізнаємось про це більше.

  • 2 крок – Планування, розподіл обов‘язків, аналіз зібраної інформації.

  • Що треба зробити під час підготовки цього проекту?

  • Діти обговорюють, що над проектом можна працювати спочатку індивідуально, а пізніше в класі колективно відібрати потрібний матеріал.

  • Підводять підсумки: хто про що дізнався, які світлини пам‘яток змогли знайти, джерела інформації, труднощі, що виникли під час підготовки.

  • 3 крок – Захист проекту.

  • 4 крок – Колективний аналіз роботи.

  • 5 крок – екскурсія в Збаразький замок.



Урок має бути: Ми будемо:



Девіз уроку:

  • Девіз уроку:















Т.Г.Шевченко

  • Т.Г.Шевченко



Леся Українка

  • Леся Українка



Іван Франко

  • Іван Франко









































































































































  • Знаю,

  • вмію,

  • ціную.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка