Ознайомлення з новими програмами у 5-х класах; ознайомлення з новими програмами у 5-х класах



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.





ознайомлення з новими програмами у 5-х класах;

  • ознайомлення з новими програмами у 5-х класах;

  • реалізація компетентнісного підходу під час викладання математики;

  • підготовка учнів загальноосвітніх навчальних закладів області до участі в зовнішньому незалежному оцінюванні;

  • реалізація Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти.



Методи розв’язування задач з математики (10-11 класи) – 13,4%;

  • Методи розв’язування задач з математики (10-11 класи) – 13,4%;

  • Готуємося до ЗНО (10-11 класи) – 6,0%;

  • Подільність цілих чисел (8 клас) – 5,8%;

  • Розв’язування задач з параметрами (8-11 класи) – 5,6%.



ЗНО та ДПА

  • ЗНО та ДПА

  • Нелін Є.П. Математика. Експрес-підготовка. ЗНО-2012.– К.: «Літера ЛТД», 2012. (23% респондентів);

  • Будна О.С., Будна С.М., та ін. Математика. Комплексне видання: Аналіз найпоширеніших помилок. Типові тестові завдання. Довідник з математики. 5–11 класи. – 3-тє вид., перероб. і доп. – К.: «Літера ЛТД», 2012. – (9%);

  • Гальперіна А.Р. Математика. Типові завдання ЗНО-2013.– Харків.: «Ранок», 2013. – (5%);



Олімпіада

  • Олімпіада

  • Воропай О.М. Готуємось до олімпіади з математики. – X. : Вид. група «Основа» – (14%)

  • Лейфура В.М. та ін. Математичні олімпіади школярів України. 2001-2006 – КНУ ім.Т.Г. Шевченка – (18%);

  • Математичні олімпіади школярів України. 2007-2009. За ред. Рубльова Б.В. – КНУ ім.Т.Г. Шевченка – (9%).



У навчально-виховному процесі

  • У навчально-виховному процесі

  • Мерзляк А.Г. та ін. Збірник задач і контрольних робіт (різні класи) – Харків: Гімназія – (59%);

  • Рябова Н.Є. Будна С.М. Роганін О.М. Бабенко С.П. Експрес-контроль. Математика. (різні класи) – Харків: Ранок – (14%);

  • Єршова А.П. та ін. Геометрія. Збірник самостійних та контрольних робіт (різні класи) – Харків: Ранок – (23%);

  • Нелін Є.П. Тест-контроль. Математика. Поточне, тематичне та річне оцінювання (різні класи) – Харків: Весна – (9%);

  • Корнес А.І., Бабенко С.П. Алгебра. Геометрія. Зошит для контрольних і самостійних робіт (різні класи) – Харків: Ранок – (22%);

  • Гальперіна А.Р. Золотарьова І.М.. Алгебра та початки аналізу. Збірник завдань для контролю знань – Харків: Ранок, 2010 – (14%).





з математики:

  • з математики:

  • роботи з геометричним матеріалом;

  • розв’язувати текстові задачі;

  • з геометрії:

  • розв’язувати задачі на доведення;

  • аналізувати існування декількох випадків розв’язків задачі;

  • з алгебри та початків аналізу:

  • перетворювати тригонометричні вирази;

  • будувати графіки функцій за допомогою перетворень;

  • розв’язувати задачі з параметрами (у профільних класах).









відсутність етапу підбиття підсумків уроку;

  • відсутність етапу підбиття підсумків уроку;

  • не завжди задається учням домашнє завдання;

  • тема уроку учням оголошується, але не завжди вона записана на дошці та не визначено її місце в загальній системі інших уроків і тем;

  • учителі визначають цілі уроку та ставлять завдання щодо їх реалізації, але не залучають учнів до їх визначення та пояснення;

  • учителі не передбачають індивідуальних завдань для учнів, які виконали контрольну роботу раніше.





Не приділяється належна увага питанню підготовки до введення нового державного стандарту.

  • Не приділяється належна увага питанню підготовки до введення нового державного стандарту.

  • План роботи Р(М)МО не систематизований, складається лише з аналізу роботи за минулий рік та плану секційних засідань.

  • Не відстежується вплив введення інноваційних методик на якість навчання

  • Частина вчителів, які викладають математику працюють не за фахом (3%).

  • За результатами моніторингу і підсумками вивчення стану викладання математики надаються рекомендації але не здійснюється контроль їх виконання, та не складено окремого плану корекційної діяльності, спрямованої на покращення результативності.



16 жовтня 2012 року відбувся тренінг

  • 16 жовтня 2012 року відбувся тренінг

  • Нововодолазький,

  • Харківський,

  • м. Лозова

  • КЗ «Обласна спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Обдарованість» Харківської обласної ради»



Фінальний етап

  • Фінальний етап

  • збірна команда м. Харкова (ХНВК №45 «Академічна гімназія» - І місце

  • КЗ «Харківський фізико-математичний ліцей №27») та КЗ «Обласна спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Обдарованість»





відстежувати результативність діяльності Р(М)МО вчителів математики, звернути увагу на кадровий склад учителів, їх фах;

  • відстежувати результативність діяльності Р(М)МО вчителів математики, звернути увагу на кадровий склад учителів, їх фах;

  • звернути увагу на розбіжність між установленим учителями рівнем навчальних досягнень учнів та виявленим експертними контрольними роботами, з’ясувати причини цієї розбіжності, регулярно відстежувати рівень викладання математики;

  • обґрунтовано підходити до питання формування (відкриття) профільних класів;

  • проаналізувати результати виступу в інтелектуальних змаганнях учнів, команд й активізувати роботу методичних служб районів із підготовки до них;

  • створити умови для роботи з обдарованими учнями в позаурочний час, у тому числі проведення навчальних зборів для переможців ІІ (районного) етапу олімпіади;

  • формувати склад команди на ІІІ (обласний) етап з урахуванням відбіркових зборів на районному рівні.



приділяти більшу увагу плануванню методичної діяльності, виявленню, вивченню, узагальненню та поширенню ЕПД, запровадженню різних форм обміну досвідом роботи вчителів, створенню системи консультаційної допомоги;

  • приділяти більшу увагу плануванню методичної діяльності, виявленню, вивченню, узагальненню та поширенню ЕПД, запровадженню різних форм обміну досвідом роботи вчителів, створенню системи консультаційної допомоги;

  • підчас проведення секційних засідань приділити увагу питанням введення нових Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти, програми з математики, підручників тощо;

  • вивчати та враховувати при плануванні діяльності нормативно-правову базу викладання математики та систематично обговорювати на засіданнях нормативно-законодавчі матеріали, які пов’язані з реформуванням освіти в Україні;



обговорювати інформацію, отриману під час курсової підготовки, і вносити пропозиції щодо вдосконалення викладання математики у навчальних закладах;

  • обговорювати інформацію, отриману під час курсової підготовки, і вносити пропозиції щодо вдосконалення викладання математики у навчальних закладах;

  • проводити семінари-тренінги із розв’язування текстових задач, задач прикладної спрямованості шкільного курсу математики та впровадження ІКТ-технологій у практичну діяльність учителя математики;

  • виявляти математично обдарованих дітей, спланувати та проводити з ними індивідуальну роботу, залучати таких учнів до занять у позашкільних закладах (гурток «Еврика», Малий Каразінський університет, заочна математична школа та ін.);

  • спланувати науково-методичні заходи щодо вдосконалення навичок учителів із розв’язування задач підвищеної складності та олімпіадних задач; для цього під час секційних засідань доцільно проводити тренінги із розв’язання подібних задач, як банк задач можна використовувати ті, що пропонуються на Міжнародному конкурсі «Кенгуру».



активніше використовувати тестові завдання, завдання зовнішнього незалежного оцінювання минулих років, під час організації навчально-виховного процесу на різних етапах уроків математики та при виконанні домашнього завдання;

  • активніше використовувати тестові завдання, завдання зовнішнього незалежного оцінювання минулих років, під час організації навчально-виховного процесу на різних етапах уроків математики та при виконанні домашнього завдання;

  • звернути увагу на теми, що вивчаються у 5–6-х класах і включені до програми зовнішнього незалежного оцінювання, зокрема: «Пропорційність», «Вимірювання», «Аналіз даних»;

  • брати активну участь у роботі фахових спецкурсів і семінарах, запропонованих КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»;

  • опрацьовувати з учнями олімпіадні завдання ІІІ та ІV етапів попередніх років під час підготовки до ІІІ етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади;

  • використовувати можливості Інтернет-технологій для підготовки учнів до олімпіади, у тому числі участь в Інтернет-олімпіадах




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка