Пасивна учень виступає в ролі "об'єкта" навчання (слухає і дивиться); пасивна учень виступає в ролі "об'єкта" навчання



Дата конвертації26.12.2016
Розмір445 b.



пасивна - учень виступає в ролі "об'єкта" навчання (слухає і дивиться);

  • пасивна - учень виступає в ролі "об'єкта" навчання (слухає і дивиться);

  • активна - учень виступає "суб'єктом" навчання (самостійна робота, творчі завдання);

  • інтерактивна - учень стає суб'єктом взаємодії, він сам бере активну участь у процесі навчання, йдучи своїм індивідуальним маршрутом.



Перед сучасною освітою стоїть завдання пошуку нових видів і форм організації навчальної діяльності. Навчання має розвивати критичне і творче мислення. З цією метою багато вчителі вже давно використовують проектну технологію, залучаючи ресурси мережі Інтернет. Але велика кількість інформації в мережі та її якість не тільки не спрощують процес роботи над проектом, але й ускладнюють його. Одне з можливих рішень даної проблеми це технологія веб-квест.

  • Перед сучасною освітою стоїть завдання пошуку нових видів і форм організації навчальної діяльності. Навчання має розвивати критичне і творче мислення. З цією метою багато вчителі вже давно використовують проектну технологію, залучаючи ресурси мережі Інтернет. Але велика кількість інформації в мережі та її якість не тільки не спрощують процес роботи над проектом, але й ускладнюють його. Одне з можливих рішень даної проблеми це технологія веб-квест.



Цим словом позначається один з різновидів комп’ютерних ігор, пов’язаних з пригодами.

  • Цим словом позначається один з різновидів комп’ютерних ігор, пов’язаних з пригодами.

  • Це детектив, в ході якого розгадується таємнича загадка.



Вперше модель web-квесту була представлена викладачем університету Сан-Дієго Берні Доджем у 1995 р.

  • Вперше модель web-квесту була представлена викладачем університету Сан-Дієго Берні Доджем у 1995 р.

  • Сьогодні ця технологія використовується як найбільш вдалий спосіб використання Інтернету на уроках.



Веб-квест — це ситуація з чіткими ролями всіх учасників.

  • Веб-квест — це ситуація з чіткими ролями всіх учасників.

  • Веб-квест — це пошукова діяльність, спрямована по одному або декількох маршрутах, ведуча до певних цілей.

  • Веб-квест - проблемне завдання, для виконання якого використовуються інформаційні ресурси Інтернету.



Веб-квест - це приклад організації інтерактивного освітнього середовища.

  • Веб-квест - це приклад організації інтерактивного освітнього середовища.

  • Освітній веб-квест - це сайт в Інтернеті, з яким працюють і навчаються, виконуючи ту чи іншу навчальну задачу.

  • Веб-квест - одна із найбільш ефективних моделей використання Інтернету в навчальному процесі.



Веб-квест (webquest) - це проблемне завдання з елементами рольової гри.

  • Веб-квест (webquest) - це проблемне завдання з елементами рольової гри.

  • Веб-квест - це формат уроку орієнтований на розвиток пізнавальної, пошукової діяльності учнів, на якому значна частина інформації здобувається через ресурси Інтернету.

  • Веб-квест – це дидактична структура, в рамках якої викладач удосконалює пошукову діяльність учнів, задає їм параметри цієї діяльності і визначає її час.



Вступ

  • Вступ

  • Завдання, яке зрозуміло, цікаво і здійснимо.

  • Ресурси

  • Процес роботи

  • Оцінка

  • Висновок



- Творче завдання

  • - Творче завдання

  • - Переказ

  • - Детектив, головоломка, таємнича історія

  • - Журналістське розслідування

  • - Компіляція



Веб-квест сприяє:

  • Веб-квест сприяє:

  • пошуку Інтернет інформації, яку доручає учням вчитель,

  • розвитку мислення учнів на стадії аналізу, узагальнення та оцінки інформації,

  • розвитку комп'ютерних навичок учнів і підвищенню їх словникового запасу,

  • заохоченню учнів навчатися незалежно від вчителя,

  • розвитку дослідницьких і творчих здібностей учнів,

  • підвищенню особистісної самооцінки.



використання інформаційних технологій для вирішення професійних завдань;

  • використання інформаційних технологій для вирішення професійних завдань;

  • самонавчання і самоорганізація;

  • робота в команді;

  • вміння знаходити кілька способів рішень проблемної ситуації, визначати найбільш раціональний варіант, обгрунтовувати свій вибір;

  • навик публічних виступів



Крок 1: визначте теми.

  • Крок 1: визначте теми.

  • Крок 2: виберіть сайт.

    • Крок 3: надайте завдання.
    • у вигляді презентації;
    • у вигляді тексту;
    • візуальний матеріал.
  • Крок 4: придумайте систему оцінювання.

  • Крок 5: знайдіть джерела інформації, якими користуватимуться учні для пошуку відповідей.

  • Крок 6: маючи на аркуші приблизний план і основну інформацію приступайте до розміщення веб-квесту на сайті.



http://900igr.net/prezentatsii/informatika/Veb-kvest/004-Web-kvesty.html

  • http://900igr.net/prezentatsii/informatika/Veb-kvest/004-Web-kvesty.html

  • http://osvita.ua/school/lessons_summary/proftech/32834/

  • http://nsportal.ru/shkola/obshchepedagogicheskie-tekhnologii/library/tehnologiya-veb-kvest-kak-interaktivnaya

  • http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/veb--kvest-yak-interaktivna-forma--roboti-pri-vikl.html (Безродна Тетяна Миколаївна, Шевченківська СЗШ Дніпропетровського району)

  • http://www.rusnauka.com/4_SND_2013/Pedagogica/5_123956.doc.htm



 http://yak-prosto.com/sho-take-veb-kvest/

  •  http://yak-prosto.com/sho-take-veb-kvest/

  • http://earth-in-danger.jimdo.com/- англійська мова

  • https://sites.google.com/site/vebkvesthimiaizizn11klass/- хімія

  • http://school-sector.relarn.ru/web_quests/Leon_Quest/Index1.html- біологія

  • https://sites.google.com/site/civilizaciasrednevekova/- історія

  • http://www.kvect.blogspot.ru/ література

  • http://www.gymnasium9.ru/quest/geo/- географія

  • http://vebqwestf.fnv-site.ru/ фізика (детектив)

  • http://ninakutischewa.narod.ru/index/0-8- математика

  • http://www.webquest186.ru/quest1.htm - психологія


















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка