Пат «кб «південкомбанк»



Дата конвертації04.06.2016
Розмір445 b.


ПАТ «КБ «ПІВДЕНКОМБАНК»

  • ПАТ «КБ «ПІВДЕНКОМБАНК»


ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «КБ «ПІВДЕНКОМБАНК»

  • ПАТ «КБ «ПІВДЕНКОМБАНК» – один із перших комерційних банків України (зареєстрований ДЕРЖБАНКОМ СРСР 23 листопада 1990 року, Національним банком України – 3 жовтня 1991 року). Банк існує 23 роки – це час розвитку, успіхів і перемог! Надійність установи формувалася роками і продовжує ґрунтуватися на принципах збалансованої політики управління, чітко спланованої стратегії розвитку, універсалізації діяльності, оперативності в ухваленні рішень і прозорості перед клієнтами і державою. Стабільність, індивідуальний підхід і, водночас, динамічність розв’язання поставлених завдань – основні критерії роботи Банку. 



Організаційна структура ПАТ «КБ «ПІВДЕНКОМБАНК»



Відомості про трудові ресурси ПАТ «КБ «ПІВДЕНКОМБАНК»

  • ПАТ КБ «ПІВДЕНКОМБАНК» – це команда справжніх професіоналів, які віддані спільній справі та орієнтовані на досягнення високих результатів.



Розподіл персоналу ПАТ «КБ «ПІВДЕНКОМБАНК» за рівнем освіти станом на 31.12.2013 р.

  • Розподіл персоналу ПАТ «КБ «ПІВДЕНКОМБАНК» за рівнем освіти станом на 31.12.2013 р.



Політика

  • Серед пріоритетних напрямів можна виокремити такі:

  • – виховання професіоналів шляхом передавання досвіду та знань досвідчених працівників Банку молодим спеціалістам;

  • – моральне та матеріальне заохочення співробітників до досягнення високих результатів у роботі;

  • – розвиток професійних навичок шляхом навчання працівників;

  • – залучення до роботи в Банку найкращих працівників у банківській системі України;

  • – створення належних умов для професійної самореалізації працівників;

  • – об’єктивна оцінка роботи працівників.



Основні операції ПАТ КБ «ПІВДЕНКОМБАНК»

  • приймання вкладiв (депозитiв) вiд юридичних i фiзичних осiб;

  • вiдкриття та ведення поточних рахункiв клiєнтiв i банкiв-кореспондентiв

  • розмiщення залучених коштiв вiд свого iменi, на власних умовах та на власний ризик.

  • лiзинг

  • випуск, купiвлю, продаж i обслуговування чекiв, векселiв та iнших оборотних платiжних iнструментiв

  • операцiї з валютними цiнностями

  • емiсiю власних цiнних паперiв

  • органiзацiю купiвлi та продажу цiнних паперiв за дорученням клiєнтiв

  • довiрче управлiння коштами та цiнними паперами за договорами з юридичними та фiзичними особами

  • депозитарну дiяльнiсть зберiгача цiнних паперiв



• орієнтація Банку на потреби клієнтів;

  • • орієнтація Банку на потреби клієнтів;

  • • вигідність співпраці кожного клієнта з Банком;

  • • оперативність у наданні консультацій, продуктів та

  • послуг клієнтам Банку працівниками установи;

  • • надання якісного та професійного обслуговування;

  • • гнучкість банківської політики під час встановлення тарифів на банківські послуги для корпоративних клієнтів;

  • • швидке реагування Банку на зміни умов ринку під час розробки, впровадження та актуалізації продуктової лінійки для корпоративних клієнтів Банку;

  • • постійна робота з впровадження нових та вдосконалення наявних банківських продуктів, що надаються корпоративним клієнтам «ПІВДЕНКОМБАНКУ».



побудову ефективного клiєнто-орiєнтованого фiнансового закладу, сконцентрованого на найбiльш перспективних та прибуткових сегментах фiнансового ринку.

  • побудову ефективного клiєнто-орiєнтованого фiнансового закладу, сконцентрованого на найбiльш перспективних та прибуткових сегментах фiнансового ринку.

  • Нова середньострокова стратегiя розвитку банку нацiлена на збiльшення прибутковостi кожного клiєнта



Стратегiя розвитку Банку на 2012-2016 роки орiєнтована на побудову ефективного клiєнто-орiєнтованого фiнансового закладу, сконцентрованого на найбiльш перспективних та прибуткових сегментах фiнансового ринку. Згiдно нової стратегiї, банк планує фокусувати ресурси на цiльових сегментах зменшуючи присутнiсть у найменш привабливих сегментах ринку. Автоматiзацiя процесiв та побудова нової сервiсної моделi для кожного сегмента дозволять Банку зберегти рентабiльнiсть бiзнесу у кризових умовах.

  • Стратегiя розвитку Банку на 2012-2016 роки орiєнтована на побудову ефективного клiєнто-орiєнтованого фiнансового закладу, сконцентрованого на найбiльш перспективних та прибуткових сегментах фiнансового ринку. Згiдно нової стратегiї, банк планує фокусувати ресурси на цiльових сегментах зменшуючи присутнiсть у найменш привабливих сегментах ринку. Автоматiзацiя процесiв та побудова нової сервiсної моделi для кожного сегмента дозволять Банку зберегти рентабiльнiсть бiзнесу у кризових умовах.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка