Педагоги допоможуть батькам розпізнати притаманний їм стиль виховання. Педагоги допоможуть батькам розпізнати притаманний їм стиль виховання



Дата конвертації16.06.2016
Розмір445 b.











Педагоги допоможуть батькам розпізнати притаманний їм стиль виховання.

  • Педагоги допоможуть батькам розпізнати притаманний їм стиль виховання.

  • Курс також озброїть батьків навичками, як змінити свій стиль батьківського виховання на більш ефективний і збалансований (у цьому посібнику він називається „спрямовуючим стилем батьківського виховання”).



1 заняття щомісяця (9 місяців = навчальний рік)

  • 1 заняття щомісяця (9 місяців = навчальний рік)

  • 2 години (перерва 10 хв.)

  • Хоча посібник і передбачає, що кожен наступний урок побудований на матеріалах попередніх уроків, все ж кожний окремий урок має свою наповненість і закінченість, враховуючи те, що деякі батьки не зможуть відвідувати всі заняття протягом року.



КЛЮЧОВІ ПОЛОЖЕННЯ

  • КЛЮЧОВІ ПОЛОЖЕННЯ

  • Цей перелік допомагає вчителю орієнтуватися стосовно того, що буде викладатися.

  •  

  • ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

  • Це цілі, яких мають досягти батьки з вашою допомогою, як підсумок уроку.

  •  

  • ОСНОВНІ ТЕРМІНИ (вибірково)

  • Деякі уроки містять роз’яснення термінів, які можуть бути незнайомими вам або батькам.

  •  

  • ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ (вибірково)

  • В деяких уроках надається додаткова інформація, яка не є дуже важливою, але може стати в нагоді при підготовці.

  •  

  • МАТЕРІАЛИ І ПІДГОТОВКА

  • Це перелік того, що потрібно підготувати заздалегідь і принести в клас.



Частини заняття, які означені як „УРОК”. Це те, що Ви безпосередньо робите під час заняття.

  • Частини заняття, які означені як „УРОК”. Це те, що Ви безпосередньо робите під час заняття.

  •  

  • ПОЧАТОК УРОКУ

  • Кожний урок починається з коментарів, у яких Ви коротенько нагадуєте зміст попереднього заняття і задаєте тон даному заняттю. Зазвичай у цей час батьки діляться тим, як вони застосовували на практиці знання з попереднього заняття.

  •  

  • ХІД УРОКУ

  • Змальовує нові теми і види діяльності для засвоєння матеріалу уроку.

  •  

  • ЗАКІНЧЕННЯ УРОКУ

  • Завдання цього розділу – сприяти засвоєнню матеріалу, повторити основні теми уроку, вказати на практичні переваги і дати завдання застосовувати засвоєне в родині. Цей розділ також включає анонс наступного заняття.



Слова вчителя до батьків виділені жирним шрифтом.

  • Слова вчителя до батьків виділені жирним шрифтом.

  • Текст курсивом – інструкція для вчителя.

  • Більшість уроків надруковані у двоколонному форматі. В правій колонці міститься все те, чому будуть навчати батьків. Ліва колонка містить додаткові поради, які можуть бути корисними, особливо коли урок викладається вперше (можете робити власні позначки для себе).

  • = 20 хвилин. Годинник означає час, що пройшов, щоб Ви орієнтувалися в часі в ході уроку.

  • Приблизний час, відведений на певний вид діяльності, зображений у темних прямокутниках. Наприклад:

  •  

  • ОСОБИСТИЙ ЩОДЕННИК: Кожному з батьків потрібен зошит (особистий щоденник) для записів. Батьки мають приносити на кожне заняття свої щоденники. Їх можна використовувати для нотаток і вправ у класі, або навіть для запису особистих думок. В цих щоденниках батьки записують практичні завдання для застосування знань у колі сім’ї. Таке завдання дається наприкінці кожного уроку.







ОЦІНКА СТИЛЮ БАТЬКІВСТВА ДОДАТОК 1В

  • ОЦІНКА СТИЛЮ БАТЬКІВСТВА ДОДАТОК 1В

  •  

  • ЯК ВИ ВИХОВУЄТЕ ВАШУ ДИТИНУ (Анкета 2)

  • Дайте відповіді на наведені нижче запитання, щоб з’ясувати, як ви виховуєте вашу дитину.

  • Додаток 1Г

  • Загальна кількість балів непарних тверджень

  •  

  • Загальна кількість балів парних тверджень

  •  

  • ПІДРАХУНОК:

  • На нижній горизонтальній лінії наведеного вище графіка (вісь Х) поставте позначку “М” відповідно до кількості балів ваших непарних відповідей.

  • На лівій вертикальній лінії графіка (вісь Y) поставте позначку “М” відповідно до кількості ваших парних відповідей.

  • Проведіть лінію вгору від вашої першої позначки “М” і вправо від вашої другої позначки “М”. Місце, де вони перетинаються в певному квадраті, вказує на ваш стиль батьківського виховання.





















Багато дітей знають, що не варто задавати своїм батькам запитання, тому що батько або мати можуть:

  • Багато дітей знають, що не варто задавати своїм батькам запитання, тому що батько або мати можуть:

  • бути надто зайняті;

  • проігнорувати запитання або сприйняти його як безглузде;

  • розсердитися;

  • перебувати у стані сп’яніння або депресії після втрати роботи;

  • не цікавитися тим, що думають або відчувають їхні діти.



ПАМ’ЯТАЙТЕ:

  • ПАМ’ЯТАЙТЕ:

  • ми маємо два вуха

  • і один рот,

  • щоб удвічі більше слухати,

  • ніж говорити.



КЛЮЧОВІ ПОЛОЖЕННЯ

  • КЛЮЧОВІ ПОЛОЖЕННЯ

  • 1. Батьки, які практикують СПРЯМОВУЮЧИЙ СТИЛЬ батьківського виховання, навчають дітей бути відповідальними і поважати інших.

  • 2. Домашні правила готують дітей до успішного дорослого життя.

  • КЛЮЧОВІ ТЕРМІНИ

  • ПОВАГА: ставлення до людей з великою або особливою прихильністю, належною оцінкою; виявлення уваги й пошани.

  • ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ: почуття обов’язку, надійність, гідність довіри.



Метод протиставлення

  • Метод протиставлення

  • ЗМАГАННЯ: яка із груп швидше дасть п’ять порад щодо виховання неповаги і безвідповідальності.





Повагу і відповідальність, сильний характер і свідомість неможливо сформувати лише кількома спробами моральних настанов. Потрібні роки навчання і спрямування через спільне повчання і працю, щоб утворилися міцні пута, які неможливо розірвати, як і цю нитку, складену багато разів. Така міцність зв’язків досягається в повсякденному житті постійним двостороннім спілкуванням батьків і дітей з виявленням щирої поваги.

  • Повагу і відповідальність, сильний характер і свідомість неможливо сформувати лише кількома спробами моральних настанов. Потрібні роки навчання і спрямування через спільне повчання і працю, щоб утворилися міцні пута, які неможливо розірвати, як і цю нитку, складену багато разів. Така міцність зв’язків досягається в повсякденному житті постійним двостороннім спілкуванням батьків і дітей з виявленням щирої поваги.



Живіть так, як би Ви хотіли, щоб жила Ваша дитина.

  • Живіть так, як би Ви хотіли, щоб жила Ваша дитина.

  • Моделюйте характеристики, звертаючи на них увагу своєї дитини.

  • Обговорюйте характеристики з дитиною.

  • Заохочуйте дитину поводитися відповідно до цих характеристик. Спостерігайте, схвалюйте або коректуйте ці спроби.

  • Святкуйте, відзначаючи моменти самодисципліни Вашої дитини, особливо коли вона сама виявляє ініціативу.






























База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка