Педагогічна рада Розвиток творчих здібностей учнів у позакласній



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.


Педагогічна рада

  • Розвиток творчих здібностей учнів у позакласній

  • роботі

  • Презентацію підготувала заступник

  • директора Ставищенського Н В К №2 Драговоз С.С.




Творчість – важливий компонент розвитку здібностей дитини

  • Творчість - це розумова й практична діяльність, результатом якої є створення оригінальних, неповторних цінностей, виявлення нових фактів, властивостей, закономірностей, а також методів дослідження і перетворення матеріального світу або духовної культури; якщо ж він новий лише для його автора, то новизна суб'єктивна і не має суспільного значення.



        • Школа є тією лабораторією, де навчають і виховують, відкривають можливості кожної дитини, допомагають їй розвивати власні здібності й потреби.




  • Обдарована дитина-це така дитина,яка вирізняється з-поміж однолітків яскравими,очевидними,а інколи видатними здібностями (або має внутрішні передумови для таких досягнень) у певному види діяльності.



  • Здібності-індивідуальні особливості,що дають змогу за сприятливих умов більш успішно опанувати ту чи іншу діяльність,вирішувати певні завдання.

  • Талановитість-система якостей,особливостей,яка дає змогу особистості досягти видатних успіхів у оригінальному здійсненні творчої діяльності.



  • Геніальність-найвищий ступінь розвитку обдарованості людини в багатьох галузях діяльності,яка може випереджати досвід людства на кілька поколінь і тому часто стає визнаною лише нащадками генія.



Відмінності

  • Відмінник Обдарований учень

  • Знає правильні відповіді Ставить запитання

  • Цікавиться Допитливий

  • Легко вчиться Дискутує

  • Потребує 3-5 повторень Вчить ся самостійно і наперед

  • Виконує д/завдання Створює проекти

  • Копіює Створює нове

  • Запам’ятовує інформацію Використовує інформацію

  • Любить послідовність Любить складність

  • Задоволений своїми Критичний до себе і до інших

  • успіхами

  • Має добру пам’ять Добре працює розум





Позакласна робота

  • Це різноманітна освітня і виховна робота, спрямована на задоволення інтересів і запитів дітей, організована в позаурочний час педагогічним колективом школи



Позашкільна робота

  • Це освітньо-виховна діяльність позашкільних закладів для дітей та юнацтва.



Завдання позакласної та позашкільної роботи

  • закріплення, збагачення та поглиблення знань, набутих у процесі навчання, застосування їх на практиці;

  • розширення загальноосвітнього кругозору учнів, формування в них наукового світогляду, вироблення вмінь і навичок самоосвіти;

  • формування інтересів до різних галузей науки, техніки, мистецтва, спорту, виявлення і розвиток індивідуальних творчих здібностей та нахилів; організація дозвілля школярів, культурного відпочинку та розумних розваг;

  • поширення виховного впливу на учнів у різних напрямах виховання.



Позакласна та позашкільна робота будується на принципах виховання, проте вона має і свої специфічні принципи:

  • Добровільний характер участі в ній. Сприяє тому, що учні можуть обирати профіль занять за інтересами. Педагоги за таких умов повинні ретельно продумувати зміст занять, використовуючи нові, ще не відомі учням факти, форми і методи, які б посилювали їх інтерес.

  • Суспільна спрямованість діяльностіучнів. Цей принцип вимагає, щоб зміст роботи гуртків, клубів та інших форм діяльності, відповідав потребам розбудови української держави, відображав досягнення сучасної науки, техніки, культури і мистецтва.





Масові форми виховної роботи



  • Групові форми роботи

  • * інформативні години;

  • *години класного керівника;

  • *гуртки художньої самодіяльності:

  • *робота з пресою, радіо- і телепередачами;

  • *екскурсії;

  • * походи та ін.



Індивідуальні форми роботи

  • Індивідуальні форми роботи

  • В індивідуальній виховній роботі використовують позакласне читання, колекціонування, гру на музичних інструментах, вишивання, малювання тощо.

  • Індивідуальні форми роботи нерідко пов'язують з груповими і фронтальними.



Методика індивідуального виховного впливу залежить від індивідуальних особливостей учня і його психологічного стану, темпераменту.

  • Методика індивідуального виховного впливу залежить від індивідуальних особливостей учня і його психологічного стану, темпераменту.



Ефективність масових, групових та індивідуальних форм виховання зростає за умови, що вони приведені у певну систему, пов'язані між собою і доповнюють одна одну.

  • Ефективність масових, групових та індивідуальних форм виховання зростає за умови, що вони приведені у певну систему, пов'язані між собою і доповнюють одна одну.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка