Передбачає розроблення та використання в установленому законодавством порядку



Дата конвертації25.12.2016
Розмір445 b.





Передбачає розроблення та використання в установленому законодавством порядку:

  • Передбачає розроблення та використання в установленому законодавством порядку:

  • освітніх, навчальних, виховних, управлінських систем;

  • базового компонента дошкільної освіти, інваріантної складової змісту загальної середньої освіти, загальнодержавного компонента змісту професійно-технічної освіти, змісту позашкільної освіти, нормативної частини змісту вищої (у тому числі післядипломної) освіти;

  • освітніх технологій, форм, методів і засобів навчання, виховання та управління освітою;

  • науково-методичного, кадрового, матеріально-технічного та фінансового забезпечення навчально-виховного процесу у навчальних закладах;

  • систем, технологій, форм і методів підвищення кваліфікації

  • керівних, педагогічних та науково-педагогічних працівників.



Здійснюється в системі освіти окремого регіону і передбачає розроблення та використання:

  • Здійснюється в системі освіти окремого регіону і передбачає розроблення та використання:

  • варіативної складової змісту дошкільної, загальної середньої освіти, регіонального компонента змісту професійно-технічної освіти;

  • освітніх технологій, форм, методів і засобів навчання, виховання та управління освітою;

  • науково-методичного, матеріально-технічного та фінансового забезпечення навчально-виховного

  • процесу.



Може здійснюватись у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних та вищих навчальних закладах.

  • Може здійснюватись у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних, професійно-технічних та вищих навчальних закладах.

  • Передбачає:

  • використання освітніх інновацій, перевірених у ході експериментів всеукраїнського та регіонального рівнів;

  • Розроблення та експериментальну перевірку варіативної частини змісту вищої освіти.



  • Опис та обґрунтування запропонованих ідей та підходів;

  • чітке і повне розкриття їх змісту та очікуваних результатів;

  • перевірку їх ефективності шляхом проведення експерименту або реалізації інноваційного освітнього проекту.



Інноваційним освітнім проектом

  • Інноваційним освітнім проектом

  • є процедура і комплекс усіх необхідних заходів щодо створення і реалізації інноваційного освітнього продукту.

  • Інноваційним освітнім продуктом є результат науково-дослідної розробки, що відповідає вимогам  Закону України «Про

  • інноваційну діяльність»



може автор ініціативи юридична або фізична особа, що має намір запропонувати:

  • може автор ініціативи юридична або фізична особа, що має намір запропонувати:

  • нові освітні ідеї,

  • педагогічні та управлінські технології,

  • удосконалити освітню діяльність.

  • Ініціатива реалізується

  • шляхом організації та проведення у навчальних закладах експерименту всеукраїнського та регіонального рівня.







Опис основних ідей експерименту, об'єкт, предмет, мету, гіпотезу, завдання, теоретико-методологічну основу, базу дослідження , методи дослідження, наукову новизну, теоретичне і практичне значення експерименту.

  • Опис основних ідей експерименту, об'єкт, предмет, мету, гіпотезу, завдання, теоретико-методологічну основу, базу дослідження , методи дослідження, наукову новизну, теоретичне і практичне значення експерименту.

  • Визначення етапів та строків його проведення, очікуваних результатів.

  • Інформацію про автора ініціативи, наукового керівника експерименту (місце роботи, посада, кваліфікаційна категорія, науковий ступінь, педагогічне, вчене звання, контактний телефон).

  • Опис організаційного, науково-методичного, кадрового, матеріально-технічного, фінансового забезпечення експерименту.

  • Програма експерименту містить заходи, спрямовані на реалізацію завдань експерименту, які визначені у заявці, строки їх виконання та очікувані результати.



  • Готують : навчальний заклад спільно з автором ініціативи та науковим керівником експерименту.

  • Повинен включати:

  • опис виконання завдань;

  • посібники, методичні розробки, інші практичні матеріали розроблені учасниками експерименту програми, які розкривають сутність виконаної роботи;

  • одночасно подається програма наступного етапу експерименту.

  • У разі потреби вносяться зміни до програми експерименту, розширення бази проведення, припинення експерименту відповідного рівня.







Орган управління освітою може розробити галузеву або регіональну інноваційної програму , в якій визначається мета, завдання, об'єкти, зміст, етапи, учасники та прогнозовані результати інноваційної освітньої діяльності, та забезпечує її обговорення громадськістю, організовує її виконання.

  • Орган управління освітою може розробити галузеву або регіональну інноваційної програму , в якій визначається мета, завдання, об'єкти, зміст, етапи, учасники та прогнозовані результати інноваційної освітньої діяльності, та забезпечує її обговорення громадськістю, організовує її виконання.

  •  






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка