Передовий педагогічний досвід



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.



  • Передовий педагогічний досвід - це творче, активне засвоєння і реалізація вчителем у практиці роботи засобів і принципів педагогіки з урахуванням конкретних умов, особливостей дітей, учнівського колективу і особи вчителя.

  • /М. М. Фіцула/

  • Передовий педагогічний досвід - це діяльність педагога, яка забезпечує стійку ефективність навчально-виховного процесу шляхом використання оригінальних форм, методів, прийомів, засобів навчання та виховання, нових систем навчання і виховання або вже відомих форм, методів, прийомів, засобів роботи на основі їх удосконалення. /Н. Є. Мойсенюк/



Під час діагностування та вивчення педагогічного досвіду в школі використовуються такі методи:

  • Під час діагностування та вивчення педагогічного досвіду в школі використовуються такі методи:



 



Опис досвіду









 Автор досвіду: Хмарська В.В. вчитель географії, учитель-методист.

  •  Автор досвіду: Хмарська В.В. вчитель географії, учитель-методист.

  • Педагогічне кредо: «Усіма можливими способами слід запалювати в дітях гаряче прагнення до знань та вмінь».

  • Форма узагальнення: опис досвіду.

  • Схвалено науково-методичною радою МОІППО 2010 р.



Тема досвіду: «Прикладна та практична спрямованість навчання математики. Зв’язок навчального матеріалу з життям».

  • Тема досвіду: «Прикладна та практична спрямованість навчання математики. Зв’язок навчального матеріалу з життям».

  • Автор досвіду: Повстемська В.І. вчитель математики, учитель-методист.

  • Педагогічне кредо: «Бути завжди в творчому пошуку! Іти попереду! В ногу з часом! У всіх на виду! І перемагати! Як це нелегко і як прекрасно!»

  • Форма узагальнення: опис досвіду, відеофільм.

  • Схвалено науково-методичною радою МОІППО 2012 р.





 Автор досвіду: Чаусенко Н.А. вчитель початкових класів, старший учитель.

  •  Автор досвіду: Чаусенко Н.А. вчитель початкових класів, старший учитель.

  • Педагогічне кредо: «До кожного учня необхідно підійти, побачити його труднощі, кожному необхідно запропонувати тільки йому призначене завдання». В. Сухомлинський

  • Форма узагальнення: опис досвіду.

  • Схвалено методичною радою Романовобалківської ЗОШ І-ІІІ ступенів 2011 р.



 Автор досвіду: Папіровник В.Ф. вчитель математики, старший учитель.

  •  Автор досвіду: Папіровник В.Ф. вчитель математики, старший учитель.

  • Педагогічне кредо: «Дати поштовх розвитку дитини.

  • Її здібності розкрити до кінця.

  • Допомогти становленню людини

  • Як особистості, дослідника, творця».

  • Форма узагальнення: опис досвіду роботи, відеофільм.

  • Схвалено: методичною радою Романовобалківської ЗОШ І-ІІІ ступенів 2012 р.



Автор досвіду: Моргачова Л.М., вчитель хімії, спеціаліст вищої категорії.

  • Автор досвіду: Моргачова Л.М., вчитель хімії, спеціаліст вищої категорії.

  • Педагогічне кредо: «Запалити в дітей бажання вчитися, творити».

  • Форма узагальнення: опис досвіду, мультимедійна презентація.

  • Схвалено методичною радою Романовобалківської ЗОШ І-ІІІ ступенів 2014 р.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка