Перша частина – 12 тестових завдань з однією правильною відповіддю з чотирьох запропонованих



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.





перша частина – 12 тестових завдань з однією правильною відповіддю з чотирьох запропонованих;

  • перша частина – 12 тестових завдань з однією правильною відповіддю з чотирьох запропонованих;

  • друга частина – 10 тестових завдань з однією правильною відповіддю з чотирьох запропонованих високої складності;

  • третя частина – 3 завдання з використанням графічних зображень з однією правильною відповіддю, 1 завдання на встановлення відповідності та 1 завдання на встановлення послідовності;

  • четверта частина – 2 відкриті питання з біології людини;

  • п’ята частина – 2 завдання для учнів, які поглиблено вивчали курс біології у спеціалізованих класах або групах:

  • 1 завдання на встановлення відповідності та 1 відкрите питання з біології людини



рейтингова шкала

  • рейтингова шкала







ПРИКЛАДИ ЗАВДАНЬ ВІДКРИТОЇ ФОРМИ

  • ПРИКЛАДИ ЗАВДАНЬ ВІДКРИТОЇ ФОРМИ



Мудрий не той, хто знає багато, а той, чиї знання корисні

  • Мудрий не той, хто знає багато, а той, чиї знання корисні

  • Есхіл

  •  

  • 28. Поясніть взаємозв’язок між будовою та функціями нейрона.

  • 28. Порівняйте характерні ознаки та функції безумовних та умовних рефлексів.

  • 28. Поясніть принципи ендокринної регуляції функцій організму людини.

  • 28. Опишіть мале коло кровообігу та розкрийте його біологічне значення.



29. Ви потрапили в ситуацію, коли необхідно надати першу допомогу людям, у яких переломи кісток. У однієї людини – відкритий перелом великої гомілкової кістки, в іншої – закритий перелом плечової кістки. Обгрунтуйте і вкажіть послідовність заходів першої допомоги потерпілим в описаній ситуації.

  • 29. Ви потрапили в ситуацію, коли необхідно надати першу допомогу людям, у яких переломи кісток. У однієї людини – відкритий перелом великої гомілкової кістки, в іншої – закритий перелом плечової кістки. Обгрунтуйте і вкажіть послідовність заходів першої допомоги потерпілим в описаній ситуації.

  • 29. Під час виконання лабораторної роботи на уроці біології досліджувався вплив навантаження на втому при статичній та динамічній роботі. При статичній роботі втома настала через 3 хвилини, а при динамічній – через 6 хвилин. Проаналізуйте і поясніть одержані результати.

  • 29. Обгрунтуйте причини виникнення та складіть правила запобігання захворюванням органів дихання.

  • 29. Обгрунтуйте причини перегрівання організму та визначте послідовність дій першої допомоги.



  • 31. Господиня приготувала на обід м'ясо, яке погано просмажила. Спрогнозуйте можливі наслідки вживання цієї страви. 

  • 31. Людина випадково торкнулася пальцями розпеченого предмета. Поясніть фізіологічний механізм безпосередньої відповіді на подразнення та подальшого обережного поводження із таким предметом.

  • 31. Змоделюйте процес розвитку захворювання дихальної системи людини, що тривалий час дихала холодним, забрудненим бактеріями повітрям.

  • 31. На підготовку до іспиту обмаль часу і у вас виникає відчуття дискомфорту, псується настрій. Назвіть стан, у якому ви перебуваєте. Проаналізуйте зміни в організмі, пов’язані з його подоланням.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка