Перший етап (09. 2007-06. 2009), Перший етап



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.



Перший етап (09.2007-06.2009),

  • Перший етап (09.2007-06.2009),

  • аналітико статистичний

  • Другий етап (09.2009-06.2010),

  • організаційно-оперативний

  • Третій етап (09.2010 -06.2011),

  • підсумково – презентаційний

  • Четвертий етап (09.2011-06.2012) ,

  • впровадження, досвід



Розробка нормативно-правової бази ШПД (положення, інструкції, посадові обов'язки і т.д.).

  • Розробка нормативно-правової бази ШПД (положення, інструкції, посадові обов'язки і т.д.).

  • Створення єдиного освітньо-виховного середовища для повноцінного фізичного, морального і духовного розвитку учнів.

  • Розробка і апробація нових технологій навчально-виховного процесу ШПД (навчання колективній роботі, проектна діяльність, забезпечення особистісно-орієнтованого навчання і так далі).

  • Створення медико-психологічного супроводу експерименту (моніторинги, тести і так далі).

  • Визначення комплексу передумов для ведення експерименту (інтереси сім'ї, можливості школи, специфіка диференційованої роботи з учнями, прагнення та інтереси самих учнів).

  • Компенсування відсутнього, недоотриманого дітьми в традиційний (навчальний) час продовження освіти.

  • Створення умов для безпечного і здорового життя учнів протягом повного дня в межах школи та прилеглих до неї території.

  • Забезпечення максимально сприятливих можливостей для неформального спілкування всіх учасників проекту.

  • Гарантування широкого спектру освітніх можливостей.

  • Виробити власний локальний устав єдиних етичних правил. Залучити до підтримки діючих традицій у школі дітей, батьків і фахівців.

  • Затвердити принцип добровільності додаткової освіти, але в той же час, культивуючи необхідність додаткової освіти для особистісного вдосконалення школярів.

  • Переглянути статус домашніх завдань як безумовно обов'язкових, надавши можливість для підготовки завдань у школі під керівництвом викладача.



Забезпечення оптимального режиму роботи школи повного дня.

  • Забезпечення оптимального режиму роботи школи повного дня.

  • Наповнення діяльності учнів ефективним змістом і формами (програми, авторські курси, спеціальні проекти).

  • Забезпечення оптимального використання реальних можливостей навчального закладу.

  • Досягнення відповідності змісту і форм роботи програмі, інтересам і запитам школярів.

  • Зростання числа дітей задіяних у спортивних секціях на 10%;

  • Підвищення зайнятості учнів у проектно-дослідної діяльності на 20%;

  • Зменшення перевантаженості дітей за рахунок єдиного розкладу першої та другої половини дня;

  • Об'єднання навчально-виховної роботи за рахунок інтеграції основної та додаткової освіти;

  • Зниження захворюваності дітей на 10%.

  • Задоволеність учнів і батьків роботою школи.



спостереження

  • спостереження

  • соціальне опитування

  • анкетування учнів

  • аналіз документів

  • анкетування батьків





  • 9 – на уроці слухати відповіді товаришів на запитання,

  • поставлені вчителем 11-виконувати роботу, заплановану вчителем

  • 10 – обмінюватись с товаришами самостійно здобутою 12- планувати свою діяльність усім разом, враховуючи інтереси та

  • інформацією з предмета побажання один одного.



Чи вважаєте Ви, що впровадження організаційних нововведень в навчально-виховний процес позитивно впливає на якість знань вихованців ?

  • Чи вважаєте Ви, що впровадження організаційних нововведень в навчально-виховний процес позитивно впливає на якість знань вихованців ?

  • 1.ТАК

  • 2.НІ

  • 3.НЕ МОЖУ ВІДПОВІСТИ















Німецька мова

  • Німецька мова





Теоретична доцільність проведення експерименту незаперечна, тому що основна увага в системі додаткової освіти направлена на

  • Теоретична доцільність проведення експерименту незаперечна, тому що основна увага в системі додаткової освіти направлена на

  • створення умов для вільного вибору кожною дитиною освітньої галузі, профілю програми та часу її засвоєння,

  • на різноманітність видів діяльності, що задовольняють інтереси кожної дитини,

  • на особистістно-орієнтований характер освітнього процесу, який сприяє розвитку мотивації дитини до пізнання, творчості, професіоналізму, самовизначенню та самореалізації.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка