Петраківський навчально-виховний комплекс “ Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа і-іііступенів Без творчого вчителя не може бути ні нової школи, ні нового суспільства, ні вільної України” О. А. Захаренко



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.


Петраківський навчально-виховний комплекс “ Дошкільний навчальний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІступенів


Без творчого вчителя не може бути ні нової школи, ні нового суспільства, ні вільної України” О.А.Захаренко

  • Татарчук Світлана Євгеніївна – учитель світової літератури вищої категорії, 1964 року народження

  • Закінчила Черкаський державний педагогічний інститут.

  • Стаж роботи-25 років



  • Член шкільної творчої групи;

  • Учасник шкільних семінарів-практикумів;

  • Постійний учасник шкільних та районних методичних об*єднань;

  • Учасник районного семінару-практикуму учителів художньої культури;

  • Керівник драматичного гуртка;

  • Наставник молодих учителів;

  • Учасник конкурсу “Учитель року”

  • Учасник виставок передових педагогічних технологій



Позакласні форми роботи



Моє педагогічне кредо:





Фотоматеріали



Урок-суд над літературним героєм за романом В.Гюго “Собор Паризької Богоматері”



Урок-портрет Л.М.Толстой - мислитель, творець. Моральні уроки людству



Урок-портрет Л.М.Толстой - мислитель, творець. Моральні уроки людству



Урок-подорож за романом Ж.Верна “П*ятнадцятирічний капітан”



Робота з презентаціями Розвиток мовлення : “Порівняльна характеристика жіночих образів за романом В.Скотта “ Айвенго



Літературний вечір “А душу твою ЛЮБЛЮ...”



Українські вечорниці



Досвід роботи Використання комп*ютерних технологій, поєднання їх з інтерактивним навчанням

  • швидкість знаходження та опрацювання великого обсягу інформації,

  • анімаційність та колористика матеріалу,

  • зручне та компактне збереження,

  • багаторазове ,різнорівневе використання і корегування навчальних

  • мультимедійних програм відповідно до вікових особливостей школярів та індивідуальних уподобань учителя,

  • динамічність у створенні різних за ступенем складності кросвордів, ребусів, вікторин,

  • унаочнення,

  • моделювання навчальних ситуацій,

  • урізноманітнення методів, форм, прийомів навчання,

  • ефективність використання у проведенні нестандартних уроків,

  • можливість групового, колективного, самостійного навчання,

  • * розвиток творчого потенціалу учня,

  • формування інформаційної культури учня,

  • можливість проведення різних типів уроків



Завдання: - підвищувати ефективність уроку сучасним викладанням в дусі вимог сьогодення; - створювати умови для високоякісного засвоєння навчального матеріалу ; - розвивати інтелектуальні, творчі здібності учня, його пізнавальну активність; - виховувати гармонійно розвинену особистість; - готувати учнів до життя у високорозвиненому інформаційному середовищі







Жанрові та стильові особливості роману



Результативність

  • Уроки проводяться на сучасному рівні

  • Уроки цікаві , насичені інформацією

  • Посилюється пізнавальний інтерес учнів до предмету

  • Ефективно формуються переконання дітей

  • Глибоке засвоєння навчального матеріалу

  • Розвиваються творчі, інтелектуальні здібності учнів

  • Досягається різнобічний розвиток особистості

  • Підвищується рівень знань учнів

  • Підвищується фаховий рівень учителя




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка