Підготовка учнів до успішного опанування систематичних курсів історії України та всесвітньої історії



Дата конвертації26.12.2016
Розмір445 b.





підготовка учнів до успішного опанування систематичних курсів історії України та всесвітньої історії;

  • підготовка учнів до успішного опанування систематичних курсів історії України та всесвітньої історії;

  • виховання інтересу до історії,

  • формування початкових уявлень про історію як науку та про історію України як складову світової історії;

  • формування елементарних умінь з історії;

  • поглиблення загальних дидактичних умінь;

  • зацікавлення минулим України.













Роздивіться фотографію.

  • Роздивіться фотографію.

  • Як ви гадаєте, коли жили зображені на ній люди?

  • Чому ви так думаєте?

  • Чи знаєте ви щось про те, яким було життя в Україні 100 років тому?

  • Звідки про це можна дізнатися?

  • Чи цікаво вам дізнаватися про те, як жили люди колись?















«ЗВІДКИ І ЯК ІСТОРИКИ ДОВІДУЮТЬСЯ ПРО МИНУЛЕ»;

  • «ЗВІДКИ І ЯК ІСТОРИКИ ДОВІДУЮТЬСЯ ПРО МИНУЛЕ»;

  • «ПРО ЩО І ПРО КОГО РОЗПОВІДАЄ ІСТОРІЯ»;

  • «ЯКІ ПАМ’ЯТКИ Є ЧАСТИНОЮ ІСТОРІЇ».



  • визначати особливості історії як науки про минуле людства;

  • пояснювати, хто такі історики, звідки та як вони довідуються про минулі часи;

  • наводити приклади історичних джерел.

  • складати розповідь про…



намалюйте приклад історичного джерела;



Чи є у вас удома історичні джерела? Що це за джерела? Про що вони свідчать?

  • Чи є у вас удома історичні джерела? Що це за джерела? Про що вони свідчать?

  • Розпитайте в бабусі чи дідуся (або в інших дорослих) про їхнє дитинство. Знайдіть відповідні фотографії та підготуйте розповідь

  • «Спогади дитинства моїх бабусі та дідуся (мами й тата)».

  • Підготуйте експонат для виставки історичних джерел у шкільному кабінеті історії «Історія родин – історія народу».





Стисло характеризувати життя різних груп населення.

  • Стисло характеризувати життя різних груп населення.

  •  Визначати спільне й відмінне в представників різних груп населення.

  • Наводити приклади історичних постатей, що вплинули на історичний розвиток.

  •  Розповідати про Тараса Шевченка











наводити приклади усних історичних джерел;









Задачі на встановлення віддаленості події від сьогодення.

  • Задачі на встановлення віддаленості події від сьогодення.

  • Скільки років тому відбулася подія, якщо відома її дата?

  • Задачі на встановлення віддаленості однієї події від іншої.

  • Скільки минуло років від однієї події до іншої? На скільки років ?

  • Задачі на встановлення дати події за її віддаленістю від сьогодення.

  • У якому році відбулася подія, якщо відомо, що від неї минуло ... років?



Виберіть ті речення, у яких ідеться про Михайла

  • Виберіть ті речення, у яких ідеться про Михайла

  • Грушевського, складіть розповідь про нього.  

  • Дізнався багато про Україну з розповідей батька та книжок.

  • Був видатним поетом та художником.

  • Народився в селянській родині.

  • Уславився 10-томною працею «Історія України-Руси».

  • Навчався в Київському університеті.

  • Автор збірки поезій «Кобзар».






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка