Підготовка вчителів



Дата конвертації26.12.2016
Розмір445 b.


Підготовка вчителів

  • Підготовка вчителів

  • початкових класів

  • до реалізації нових

  • навчальних програм

  • у 2012-2013 навчальному році

  • (мовно-літературний напрям)


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України (mon.gov.ua)

  • Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України (mon.gov.ua)

  • Діяльність

  • Освіта

  • Дошкільна і середня освіта

  • Загальна середня освіта

  • Навчальні програми

  • Навчальні програми для 1-4 класів загальноосвітніхнавчальних закладів



Вашуленко Микола Самійлович, керівник творчого колективу; завідувач кафедри теорії та методики початкового навчання Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, академік, доктор педагогічних наук, професор

  • Вашуленко Микола Самійлович, керівник творчого колективу; завідувач кафедри теорії та методики початкового навчання Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, академік, доктор педагогічних наук, професор

  • Пономарьова Катерина Іванівна, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук

  • Прищепа Ольга Юхимівна, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук

  • Мартиненко Валентина Олександрівна, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук

  • Караман Станіслав Олександрович, завідувач кафедри української мови Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, професор;

  • Лунько Наталія Іванівна, учитель початкових класів гімназії імені Лесі Українки № 117 м. Києва, вчитель – методист.



Мета курсу:

  • Мета курсу:

  • формування ключової комунікативної

  • компетентності молодшого школяра;

  • ( здатність успішно користуватися мовою)

  • формування соціокультурної компетентності

  • молодшого школяра;

  • ( загальнокультурний розвиток учнів)

  • формування компетентності уміння вчитися;

  • ( вміння організовувати свою навчальну діяльність)



мовленнєва;

  • мовленнєва;

  • мовна;

  • соціокультурна;

  • діяльнісна.



Навчання грамоти;

  • Навчання грамоти;

  • Мовленнєва змістова лінія;

  • Мовна змістова лінія;

  • Соціокультурна змістова;

  • Діяльнісна змістова лінія.



аналітико - синтетичний метод;

  • аналітико - синтетичний метод;

  • метод цілих слів;

  • Формування координації дій рухового і зорового аналізаторів, графічної навички письма, засвоєння гігієнічних правил.

  • Робота з дитячою книжкою

  • (20 хв. уроку навчання грамоти 1 раз на тиждень)



слухання-розуміння (аудіювання);

  • слухання-розуміння (аудіювання);

  • говоріння;

  • читання;

  • письмо.

  • Уроки розвитку усного і писемного зв'язного мовлення

  • (проводяться не рідше як один раз на два тижня 17 год на рік)



Текст;

  • Текст;

  • Речення;

  • Слово;

  • Звуки мовлення.

  • Основним завданням початкового навчання мови є

  • формування елементарних умінь орфографічно

  • правильно писати слова, вживати пунктуаційні

  • знаки.

  • Важливою складовою початкового навчання мови є

  • формування графічних навичок, техніки письма.



Загальнокультурний

  • Загальнокультурний

  • розвиток молодших

  • школярів і підготовка їх до

  • життєдіяльності в

  • українському соціумі.



Формування навчально-організаційних навичок;

  • Формування навчально-організаційних навичок;

  • Формування навчально-інформаційних навичок;

  • Формування навчально-інтелектуальних і творчих навичок;

  • Формування контрольно-оцінних навичок.



245 год (7 годин на тиждень)

  • 245 год (7 годин на тиждень)

  • добукварний букварний післябукварний

  • період період період

  • Читання 16 год 75 год 32 год 123 год

  • Письмо 15 год 75 год 32 год 122 год





  • Літературний:

  • належний творам художньої літератури;

  • пов’язаний з вивченням літератури. Літературне читання.



Савченко О.Я. – керівник групи, головний науковий співробітник лабораторії початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор

  • Савченко О.Я. – керівник групи, головний науковий співробітник лабораторії початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор

  • Мартиненко В.О., старший науковий співробітник лабораторії початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук

  • Науменко В.О., професор кафедри початкової освіти Київського університету ім. Б.Грінченка, кандидат педагогічних наук

  • Колеснікова Н.М., вчитель-методист ліцею «Поділ» (ЗНЗ № 100 м. Києва)

  • Лаптєва Л.І., вчитель-методист Українського колежу ім. В.О.Сухомлинського (ЗНЗ № 272м. Києва)



розвиток дитячої особистості засобами

  • розвиток дитячої особистості засобами

  • читацької діяльності;

  • формування читацької компетентності молодших школярів;

  • ознайомлення з дитячою літературою;

  • підготовка учнів до систематичного вивчення курсу літератури в основній школі.



Тематично-жанровий;

  • Тематично-жанровий;

  • Художньо - естетичний;

  • Літературознавчий.



Коло читання.

  • Коло читання.

  • Формування й розвиток навички читання.

  • Літературознавча пропедевтика.

  • Досвід читацької діяльності.

  • Робота з дитячою книжкою, інформацією.

  • Розвиток літературно - творчої діяльності.



  • Технічна і смислова сторона

  • спосіб

  • правильність

  • виразність

  • темп



  • 1 клас до 5 віршів;

  • 2 клас 6-7 віршів;

  • 3 клас 7-8 віршів;

  • 4 клас 8-10 віршів,

  • 2-3 уривки з прозових творів



1 клас 20-30 слів;

  • 1 клас 20-30 слів;

  • 2 клас І семестр не менше 40 слів;

  • ІІ семестр не менше 60 слів;

  • 3 клас не нижче 75 слів;

  • не нижче 80 слів.

  • 4 клас не нижче 95 слів,

  • не нижче 110 слів.



  • Диктант списування

  • 1 клас слова, речення 20-30 слів

  • з 3-4 слів

  • 2 клас 30-50 слів 30-50 слів

  • 3 клас 50-70 слів 50-70 слів

  • 4 клас 70-90 слів 70-90 слів




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка