Підготувала Катерина Єгорушкіна



Дата конвертації17.06.2016
Розмір445 b.



  • “Казка – це шифр людської душі”

  • (Н. Реріх)

  • “У казках є засоби, які можуть виправити чи відродити будь-яку втрачену душевну пружину”

  • (Кларіса Пінкола Естес)



  • “Казкотерапія – найбільш давній у людській цивілізації метод практичної психології і один із наймолодших методів у сучасній науковій практиці”

  • (За Т. Зінкевич-Євстігнєєвою)



Моє робоче визначення:

  • Моє робоче визначення:

  • “Казкотерапія – це терапія за допомогою казки та казкового середовища (творення казки, слухання, розігрування тощо)”



Усвідомлення власних потенціалів, можливостей та цінності власного життя;



Діагностичний (арсенал проективних методик для дослідження стану дитини)

  • Діагностичний (арсенал проективних методик для дослідження стану дитини)

  • Дієвий (терапевтичний)

  • Профілактичний (розвивальний)



Основний вплив казкотерапії здійснюється на рівні ціннісних орієнтацій людини. Завдяки казковій історії сенс цінності усвідомлюється глибше, переживання цінності стають гострішими. Змінюється погляд на подію та ситуацію, трохи пізніше перебудовується система поведінки та взаємовідносин.

  • Основний вплив казкотерапії здійснюється на рівні ціннісних орієнтацій людини. Завдяки казковій історії сенс цінності усвідомлюється глибше, переживання цінності стають гострішими. Змінюється погляд на подію та ситуацію, трохи пізніше перебудовується система поведінки та взаємовідносин.



Народні

  • Народні

  • Авторські художні

  • Дидактичні

  • Психокорекційні

  • Психотерапевтичні



  • Коли дитина проживає казку, відбувається утворення зв'язків між казковими подіями та поведінкою в реальному житті. Якщо батьки обговорюють з дитиною прочитану казку – життєві уроки швидше засвоюються, переходять в активний стан і сприяють подальшому гармонійному розвитку дитини та її успішній самореалізації. Якщо казки не обговорюються, то життєві уроки та цінності засвоюються пасивно.



Внутрішньоутробний період (реакція дитини на голоси та емоції батьків).

  • Внутрішньоутробний період (реакція дитини на голоси та емоції батьків).

  • До 1,5 р. – сюжет казки не має великого значення. Головне – ритмічні конструкції, повтори, звуконаслідування для опанування рідної мови.

  • 1,5-3 р. – казки для розвитку образного мислення, пізнавального інтересу дитини, зв'язного мовлення (через переказ), збагачення словникового запасу.



4. 3-4 р. – казки із простими та яскравими сюжетами. Варто обговорювати емоції героїв, їх поведінку тощо.

  • 4. 3-4 р. – казки із простими та яскравими сюжетами. Варто обговорювати емоції героїв, їх поведінку тощо.

  • 5. У віці 4-6 років казка є основною мовою дитини.

  • 6. До 10-12 років казка – неодмінна складова світу дитини.



  • 063-343-70-54

  • ssonechko@ukr.net

  • Катерина Єгорушкіна –

  • казкотерапевт, письменниця




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка