Підхід Європейського Союзу



Дата конвертації28.05.2016
Розмір445 b.







підхід Європейського Союзу

  • підхід Європейського Союзу

  • - спілкування рідною мовою;

  • - спілкування іноземною мовою;

  • - міжособистісна, міжкультурна, соціальна, громадянська компетентності;

  • - культурна виразність;

  • - математична та базові компетентності з науки та техніки;

  • - цифрова компетентність;

  • - вміння вчитись;

  • - підприємливість.









Інформаційно-комунікаційна компетентність

  • Інформаційно-комунікаційна компетентність

  • Метою даної компетентності є навчити учнів здобувати потрібну інформацію, використовуючи доступні джерела (довідники, підручники, словники, ЗМІ) та передавати її.

  • Завдання:

  • впровадження інформаційно - комп’ютерних технологій навчання;

  • залучення учнів до роботи з різними джерелами інформації;

  • удосконалення вмінь використовувати додаткову літературу, складати схеми, таблиці;

  • проведення інформаційних хвилинок, диктантів;

  • формування стійкої позитивної мотивації до навчання;

  • активізація пізнавальної діяльності учнів;

  • залучення учнів до участі в конкурсах, олімпіадах, МАН;

  • організація додаткових занять (гуртків, факультативів, спецкурсів).



Соціальна компетентність

  • Соціальна компетентність

  • Метою даної компетентності є навчити учнів продуктивно співпрацювати з партнерами у групі та команді, виконувати різні ролі та функції у колективі.

  • Завдання:

  • стимулювання діалогічного спілкування;

  • проведення факультативів, гуртків;

  • проведення уроків, позакласних заходів у формі ситуативних занять, дискусій, рольових ігор;

  • формування засобами предмета патріотичних почуттів, традицій українського народу;

  • використання групових, парних, колективних форм організації навчальної діяльності;

  • упровадження технологій і методів навчання, що сприяють формуванню правильної оцінки і самооцінки, умінь застосовувати власний досвід, адаптуватися до змін.



Громадянська компетентність

  • Громадянська компетентність

  • Метою даної компетентності є навчити учнів відповідально ставитися до своїх прав та обов’язків з метою розвитку демократичного суспільства.

  • Завдання:

  • проведення уроків у формі дискусії, брейн – рингів;

  • вчити учнів аргументовано доводити власну точку зору.



Загальнокультурна компетентність

  • Загальнокультурна компетентність

  • Метою даної компетентності є використання відомостей із різних галузей знань, формування грамотного логічного мовлення.

  • Завдання:

  • проведення інтегрованих уроків, уроків - екскурсій, рольових ігор, «круглих столів»;

  • проведення предметних тижнів;

  • упровадження нетрадиційних форм уроків;

  • сприяння розвитку духовності, толерантності, поваги;

  • організовувати самостійне вивчення окремих параграфів підручника (переказати або пояснити прочитане, виділити, позначити, підсумувати, перелічити, назвати …);

  • формувати вміння складати математичний словничок, писати математичні диктанти, виконувати завдання , спрямовані на формування грамотності, промовляння і використання числівників, математичних термінів;

  • формувати вміння складати пам’ятки – опорні конспекти для однокласників з певної теми.



Підприємницька компетентність

  • Підприємницька компетентність

  • Метою даної компетентності є допомогти учням зрозуміти, як можна застосовувати набуті на уроках математики знання, уміння та власний досвід у підприємницькій діяльності, у життєвих ситуаціях.

  • Завдання:

  • складання проектів;

  • розв’язування задач на відсотки, економічного змісту, задач практичного змісту;

  • використання інтерактивних методів навчання;

  • проведення інтегрованих уроків;

  • позакласна робота з предмета.



Здоров’язбережувальна компетентність

  • Здоров’язбережувальна компетентність

  • Метою даної компетентності є навчити учнів дбайливо ставитися до власного здоров’я та здоров’я інших людей.

  • Завдання:

  • забезпечення й дотримання санітарно-гігієнічних умов на уроках;

  • використання текстів здоров’язбережувального змісту при розв’язуванні задач;

  • проведення фізкультхвилинок і релаксацій тощо.



У формуванні ключових компетентностей допомагають інтерактивні технології, метод проектів, нестандартні уроки з презентацією проведених досліджень з теми.

  • У формуванні ключових компетентностей допомагають інтерактивні технології, метод проектів, нестандартні уроки з презентацією проведених досліджень з теми.

  • На уроках математики учні повинні розв’язувати задачі, які спонукають думати, зіставляти різні методи; сприяють розвитку мислення (творчого, критичного) і застосуванню різних способів вираження думки; інтуїції – здатності передбачати результат і знаходити шлях до розв’язання; знаходити їм практичне застосування.

  • Навчання математики має бути спрямоване на забезпечення в учнів розвитку процедур узагальнення, порівняння, конкретизації, абстрагування, аналізу та синтезу.

  • Саме такі задачі й краса їх розв`язання виховують хороший смак, математичну культуру.



«Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи й до учня, він – досконалий учитель».

  • «Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи й до учня, він – досконалий учитель».






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка