Підприємці стикаються з корупцією щоденно, а її види та прояви є найрізноманітнішими; Підприємці стикаються з корупцією щоденно, а її види та прояви є найрізноманітнішими



Дата конвертації01.01.2017
Розмір444 b.



Підприємці стикаються з корупцією щоденно, а її види та прояви є найрізноманітнішими;

  • Підприємці стикаються з корупцією щоденно, а її види та прояви є найрізноманітнішими;

  • У взаємодії з контролюючими органами МСБ краще “відкупитися”, аніж захищати свої права;

  • Підприємці свідчать про ряд вигод від корупції:

    • прискорення розгляду справ чи видачі документів;
    • уникнення сплати штрафів (зменшення штрафів);
    • “відкуп” від проблем;
    • перемога у тендерах.


Сфери виникнення корупції: освіта, охорона здоров’я, судова система, влаштування на роботу, ЖКГ, земельні відносини, адміністративні послуги, придбання залізнчних квитків тощо.

  • Сфери виникнення корупції: освіта, охорона здоров’я, судова система, влаштування на роботу, ЖКГ, земельні відносини, адміністративні послуги, придбання залізнчних квитків тощо.

  • Основні органи-корупціонери: ДПС, ДСБЕЗ, ДАІ.

  • Види (форми) корупції: “відкуп”, примус/вимагання/провокування хабарa, добровільні внески, “відкати”, рейдерство, послуги й товари “в навантаження”, штучний дефіцит бланків, нав’язування підрядника/постачальника, посередництво за оплату, фальшування результатів громадських слухань, “індивідуальні” орендні ставки, звітність поза чергою.



шкала: “-5” – вкрай негативно"; “+5” – цілком позитивно, “0” – нейтрально.

  • шкала: “-5” – вкрай негативно"; “+5” – цілком позитивно, “0” – нейтрально.



Відсутність можливості працювати легально;

  • Відсутність можливості працювати легально;

  • Незахищеність власного бізнесу;

  • Невпевненість у завтрашньому дні;

  • Незначний прибуток та скорочення доходів;

  • Шкода іміджу та діловій репутації;

  • Втрата можливості розвитку виробництва і скорочення легальних робочих місць;

  • Недотримання коштів місцевим бюджетом.

  • Деморалізація, втрата віри у закон;

  • Втрачений час і кошти на “вирішення питань”.



Найбільше ресурсів МСБ “вимиває” проходження різноманітних перевірок;

  • Найбільше ресурсів МСБ “вимиває” проходження різноманітних перевірок;

  • На другому місці за витратами – отримання дозволів і вирішення земельних питань.

  • Найбільше витрат МСБ здійснює при взаємодії з органами Державної податкової служби, органами внутрішніх справ та судом.

  • При цьому вимушені витрати ресурсів і добровільні хабарі/платежі поширені приблизно однаково.



Загальні заходи (скорочення регулюючих функцій держави; забезпечення незалежності суду);

  • Загальні заходи (скорочення регулюючих функцій держави; забезпечення незалежності суду);

  • Умови для ширшого залучення громадськості;

  • Посилення покарань за корупційні діяння;

  • Модернізація публічної служби, підвищення вимог до держслужбовців, підвищення зарплат;

  • Вдосконалення системи держ. контролю (нагляду)

  • Формування антикорупційної свідомості.



Корупція є поширеною практикою у взаємодії МСБ з владою та контроллючими органами.

  • Корупція є поширеною практикою у взаємодії МСБ з владою та контроллючими органами.

  • Помітною стала більш глибока “тінізація” бізнесу, перш за все у середовищі МСБ.

  • В бізнес-середовищі поширеним є толерантне ставлення до корупції та її виправдовування.

  • Боротьбу з корупцією МСБ вбачає насамперед у її протидії у вищих органах державної влади.



Проходження публічної служби на основі строкового трудового договору (контракту).

  • Проходження публічної служби на основі строкового трудового договору (контракту).

  • Розширення реальних можливостей і прав регіональних рад підприємців.

  • Законодавче закріплення переліку адміністративних послуг та плати (адміністративного збору) за їх надання.

  • Запровадження системного контролю за дотриманням антикорупційного законодавства.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка