Підприємництво. Основи маркетингу 1 Власність І форми підприємницької діяльності



Дата конвертації09.06.2016
Розмір445 b.


ПІДПРИЄМНИЦТВО. ОСНОВИ МАРКЕТИНГУ

  • 1 Власність і форми підприємницької діяльності.

  • 2 Сутність підприємництва й умови його існування Поняття “підприємець” і “підприємництво”. Функції підприємництва.

  • 3 Бізнес – план: сутність, призначення і методологія розробки.

  • 4 Об'єкти, суб'єкти і види підприємництва. Права, обов'язки і відповідальність підприємця.

  • 5 Організація підприємницької діяльності в системі охорони здоров’я.

  • 6 Основи маркетингу.

  • 7 Управління маркетингом і організаціями маркетингової діяльності.

  • 8 Особливості маркетингу в системі охорони здоров’я.




































Стратегічні цілі маркетингу






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка