Підручник повністю реалізує навчальну програму, як в змісті, так і в частині вимог до рівня підготовки учнів



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.



Підручник повністю реалізує навчальну програму, як в змісті, так і в частині вимог до рівня підготовки учнів.

  • Підручник повністю реалізує навчальну програму, як в змісті, так і в частині вимог до рівня підготовки учнів.

  • У підручнику подано сучасне трактування основних понять курсу, як фундаментальних, так і предметно-орієнтованих.

  • Обсяг навчального матеріалу дібраний з урахуванням доцільності та доступності сприйняття наукових понять учнями 5 класів, загальної тривалості уроку.

  • В основу викладення навчального матеріалу покладено об’єктний і алгоритмічний підхід.

  • Врахування вікових психолого-фізіологічних особливостей учнів у виборі методів навчання



Врахування вікових психолого-фізіологічних особливостей при виборі методів навчання:

  • Врахування вікових психолого-фізіологічних особливостей при виборі методів навчання:



Новоутворення у психічному розвитку учнів 5 класу – розвиток теоретичного мислення та абстрагування

  • Новоутворення у психічному розвитку учнів 5 класу – розвиток теоретичного мислення та абстрагування

  • У кожній темі - основні об’єкти:

    • наведення означення або опису об’єкта;
    • перелік його властивостей, їх стисла характеристика;
    • опис множини можливих значень властивостей об’єкта;
    • класифікація об’єктів;
    • розгляд операцій над об’єктами, які потрібно виконати, щоб змінити значення властивостей.


Особливості психічного розвитку учнів 5 класу – спроби складання внутрішнього плану дій

  • Особливості психічного розвитку учнів 5 класу – спроби складання внутрішнього плану дій

  • Представлення способів виконання операцій над об’єктами у вигляді алгоритмів



Матеріал підручника орієнтовано на:

  • Матеріал підручника орієнтовано на:

  • сучасне програмне забезпечення, що постачається з навчальними комп'ютерними комплексами,

  • офіційно безкоштовне програмне забезпечення,

  • виключно україномовне програмне забезпечення,

  • програмне забезпечення навчального призначення з грифом МОНМСУ,

  • власні розробки ПЗ – клавіатурний тренажер, тренажер миші.





Вступ

  • Вступ

  • Розділи

    • Анонс розділу
    • Пункти, підпункти
    • Тренувальні вправи
    • Узагальнення теоретичного матеріалу
    • Запитання для самоперевірки
    • Завдання
    • Обов’язкові практичні роботи
  • Додатки

  • Словник термінів



Анонс розділів.











Завдання диференційовано за рівнями складності

  • Завдання диференційовано за рівнями складності

  • Велика кількість завдань дослідницького, проблемного, евристичного, творчого характеру

  • Реалізація міжпредметних та внутрішньо-предметних зв'язків

  • Зв’язок з життєвим досвідом

  • Використання українознавчого матеріалу (на рівні навчального матеріалу та змісту завдань)





Сайт Інформатика для всіх http://allinf.at.ua/

  • Сайт Інформатика для всіх http://allinf.at.ua/

    • Поурочне планування
    • Файли-заготовки для виконання вправ, завдань та практичних робіт
    • Програмне забезпечення
  • Робочий зошит з інформатики

    • Додаткові завдання для кожного уроку
    • Два варіанти практичних робіт
  • Книга для вчителя

    • Психолого-фізіологічні особливості учнів 5 класу
    • Санітарно-гігієнічні вимоги до організації навчальних занять
    • Рекомендації до проведення уроків у 5 класі
  • Комп'ютер у школі та сім’ї. № 1-2, 2013. Особливості викладання теми “Редактор презентацій” у 5 класі.

  • Проект листа МОН України ”Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення інформатики у 2013-1014 н.р.”



Дякуємо за увагу!

  • Дякуємо за увагу!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка