Підвищення життєвих



Дата конвертації28.05.2016
Розмір445 b.



ПІДВИЩЕННЯ ЖИТТЄВИХ

  • ПІДВИЩЕННЯ ЖИТТЄВИХ

  • КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ

  • ВЧИТЕЛІВ ТА УЧНІВ

  • ШЛЯХОМ УЧАСТІ В

  • ПРОЕКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ



Сучасні перетворення в українському суспільстві вимагають змін і у галузі освіти, які не можуть бути виконані без упровадження освітніх інноваційних технологій, створення інноваційного простору, який би врахував потенційні можливості кожного, орієнтував на задоволення пізнавальних потреб та інтересів, забезпечував умови для самовизначення й самореалізації особистості – у цьому і бачать своє призначення педагоги нашої школи. З-поміж ефективних технологій, які реально можуть сприяти підвищенню життєвих компетентностей вчителів та учнів є проектна діяльність.

  • Сучасні перетворення в українському суспільстві вимагають змін і у галузі освіти, які не можуть бути виконані без упровадження освітніх інноваційних технологій, створення інноваційного простору, який би врахував потенційні можливості кожного, орієнтував на задоволення пізнавальних потреб та інтересів, забезпечував умови для самовизначення й самореалізації особистості – у цьому і бачать своє призначення педагоги нашої школи. З-поміж ефективних технологій, які реально можуть сприяти підвищенню життєвих компетентностей вчителів та учнів є проектна діяльність.



Тема теоретична: «Соціалізація учнів, які навчаються в процесі вивчення регіональної культури»

  • Тема теоретична: «Соціалізація учнів, які навчаються в процесі вивчення регіональної культури»

  • Тема творча: «Моя школа – мій дім – моя Донеччина»

  • Виконала: Павлюк Анджела Павлівна, директор Широкинської загальноосвітньої школи

  • І – ІІІ ступенів ім. М.В. Ясиненка



Підготовчий етап (2010-2013 роки) - робота з теми, підбір і систематизація матеріалів з регіональної культури;

  • Підготовчий етап (2010-2013 роки) - робота з теми, підбір і систематизація матеріалів з регіональної культури;

  • І етап (2013-2014 роки) теоретичне вивчення краєзнавчого матеріалу з виконанням практичної частини;

  • ІІ етап (2014-2015 роки) виконання основного продукту діяльності;

  • ІІІ етап (2015-2016 роки) захист власних презентацій, проектів, надання на розгляд інвестору, випуск буклету, проведення форуму;

  • ІV етап (2016-2017 роки) коректування проекту та подання на затвердження.





Мета проекту:

  • Мета проекту:

  • створити сприятливі умови для покращення здоров'я дитини, її всебічного розвитку;

  • підготувати до відповідального життя в родині та суспільстві.

  • Завдання проекту:

  • побудувати навчально-виховний процес таким чином, щоб він не тільки поліпшував фізичний стан учнів, а й укріплював їх сили та можливості;

  • скоординувати зусилля учасників навчально-виховного процесу, спрямувати їх на збереження та розвиток здоров'я учнів;

  • формувати та розвивати культуру здоров'я серед учасників навчально-виховного процесу, організувати їх життєдіяльність на позиціях здорового способу життя.





Категорія проекту:

  • Категорія проекту:

  • робота з обдарованими дітьми

  • Мета проекту:

  • створити сприятливі умови для розвитку творчого потенціалу молоді, пошуку, підтримки і стимулювання інтелектуально і творчо обдарованих дітей та молоді, самореалізація творчої особистості в сучасному суспільстві



Завдання проекту:

  • Завдання проекту:

  • Розвивати природні задатки дитини;

  • Постійно допомагати дитині у їх вдосконаленні;

  • Постійно тримати в полі зору успіхи дитини;

  • Проводити індивідуальні консультації з усіх питань, що цікавлять учня;

  • Підштовхувати до виконання все складніших завдань;

  • Тримати тісний зв‘язок з батьками дитини;

  • Брати з учнем участь у конкурсах, олімпіадах та гуртках;

  • На уроках звертати особливу увагу, давати індивідуальні ускладнені завдання;

  • Проводити профорієнтацію дитини на здобуття професії, пов‘язаної з успіхами та нахилами дитини







Мета:

  • Мета:

  • створити узагальнений «професійний портрет» учителя нового тисячоліття.

  • Завдання:

  • дати комплексну оцінку рівня кваліфікації, педагогічної компетентності та професіоналізму вчителів, які атестуються;

  • сприяти розвитку творчої ініціативи педагогів.

  • Форма заходу: захист проекту

  • Учасники: весь педагогічний колектив школи



Провідна ідея проекту:

  • Провідна ідея проекту:

  • «Пишайся школою і зроби все, щоб вона пишалася тобою»

  • Учасники проекту:

  • педагогічний колектив школи

  • Мета проекту:

  • побудова хорошої школи – перший крок до формування її іміджу



Завданням проекту є:

  • Завданням проекту є:

  • створення школи, яка б вирізнялася з-поміж інших яскравою індивідуальності, викликала бажання працювати чи навчатися тільки в ній;

  • турбота про високу репутацію;

  • формування традицій;

  • створення привабливого образу педагога.

  • Прогнозований результат:

  • підвищення конкурентноздатності освітнього закладу.



Мета:

  • Мета:

  • сприяти тіснішому зв’язку на рівні „Школа-сім’я”,

  • розвивати творчий потенціал лідерів ,

  • допомагати реалізувати себе, свої нахили і здібності у різних сферах діяльності і спілкуванні,

  • виховувати почуття колективізму, гордості за своїх батьків, поваги до них і ровесників.



Завдання:

  • Завдання:

  • пошук шляхів вирішення проблемних питань, які виникають в учнівському середовищі.

  • Учасники проекту:

  • лідери учнівського самоврядування,

  • представники відділу освіти Новоазовської районної державної адміністрації та батьківська громадськість.

  • Очікувані результати:

  • виховання нового, морально й фізично здорового покоління;

  • посилення взаємозв’язку між поколіннями,

  • активізація співпраці дітей, батьків та органів державного управління.





Мета проекту :

  • Мета проекту :

  • створити шкільну електронну газету,

  • проводити постійне інформування про усі події, що відбуваються у шкільних колективах та у житті району, пов'язані з діяльністю дітей.

  • Завдання проекту :

  • створення громадської думки;

  • реалізація права на вільне спілкування;

  • налагодження партнерських зв'язків;

  • ознайомлення з новими професіями;

  • створення публікації;

  • створення веб – сторінки.





Мета:

  • Мета:

  • відродження волонтерського руху.

  • Учасники:

  • лідери - волонтери, які вже мають досвід роботи в цьому напрямку або мають бажання цим займатися.

  • Завдання:

  • допомога літнім людям у подоланні самотності, замкнутого життя, наповнення існування новим змістом, проведення годин спілкування;

  • організація святкових концертів для ветеранів мікрорайону, різноманітних акцій;

  • проведення щорічної акції «Колишніх вчителів не буває» (привітання вчителів-пенсіонерів зі святом День вчителя та 8 Березня);



Очікувані результати:

  • Очікувані результати:

  • в рамках проекту планується проведення громадських акцій та інформативно-просвітницьких заходів району та села, спрямованих на формування активної соціальної позиції молоді та місцевої громади з питань запобігання негативним явищам в учнівському та молодіжному середовищі;

  • проведення Internet-конференції з обміну досвідом, набутому в рамках реалізації проекту, та з питань перспективи розвитку волонтерської діяльності як інноваційної форми розвивальної, превентивної та профілактичної роботи.





Мета:

  • Мета:

  • поглиблення екологічної освіти та виховання підростаючого покоління,

  • зміна ставлення людей до навколишнього середовища, довкілля, природи та особистого здоров'я,

  • підвищення відповідальності за майбутній розвиток людства і планети в цілому.

  • Напрямки роботи:

  • реалізація трьох складових елементів екологічної культури - відповідний рівень екологічних знань (інтелектуальна компонента); відповідний рівень екологічної свідомості (ціннісний компонент) і відповідний запас практичних умінь у справі охорони природи (діяльнісна компонента).



Очікувані результати:

  • Очікувані результати:

  • формування у молодого покоління нової культури взаємовідношення з природою – культури, що поєднує право користування природними благами і відповідальність за стан навколишнього природного середовища, засновану на розумінні цінності природи.



Мета проекту:

  • Мета проекту:

  • усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров’я (фізичного, соціального, духовного, культурного), розвивати навички здорового способу життя.

  • Завдання проекту:

  • - проведення просвітницької роботи серед дітей та учнівської молоді щодо здорового способу життя;

  • - підбір методичних матеріалів і розробок для полегшення роботи організаторів акцій та заходів;

  • - організація та проведення тренінгів за програмами «Рівний – рівному», «Діалог», «Майбутнє починається сьогодні», «Школа проти Сніду».





Враховуючи пріоритети, що визначені Державною

  • Враховуючи пріоритети, що визначені Державною

  • стратегією регіонального розвитку, ми беремо участь у

  • різноманітних грантах:

  • Проект місцевого розвитку «Юний історик» (2013 рік)

  • Проект місцевого розвитку «Ерудит» (2013 рік)

  • Проект місцевого розвитку «Українська баллада» (2013 рік)

  • Проект «Ми всі родом з дитинства» (2013 рік)

  • Міні-проект «Чарівний м'яч» (2011 рік)

  • Міні - проект “Детландія” (2011 рік)

  • Міні - проект “Зелений острів” (2011 рік)

  • Міні-проект “Милосердя” (2011 рік)

  • 9. Міні-проект «В здоровом теле – здоровый дух!» (2009 рік)



На базі школи постійно проводяться

  • На базі школи постійно проводяться

  • районні та обласні семінари для педагогів

  • і керівників закладів освіти, беручи участь у

  • яких вчителі діляться своїми творчими

  • знахідками.



Напрацьований досвід переконує у тому,

  • Напрацьований досвід переконує у тому,

  • що спільна справа значно впливає на

  • розвиток кожної особистості.

  • Школа стала справжньою школою доброти і радості пізнання, утвердження у душах дітей високих національних і загальнолюдських якостей, школою збереження фізичного і морального здоров'я учнів.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка