Підволочиська гімназія імені Івана Франка



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.


Підволочиська гімназія імені Івана Франка

  • Підволочиська гімназія імені Івана Франка

  • Портфоліо

  • Левицької Лілії Іванівни

  • Вчителя світової літератури

  • 2013р.


25. 09. 1976р- народилася.

  • 25. 09. 1976р- народилася.

  • 1993р – закінчила навчання в школі.

  • 1999р. ТДПУ ім. В. Гнатюка

  • 2000р. Почала свою роботу на освітянській ниві.

  • . 2005р.» INTEL» «Навчання для майбутнього»

  • Курси підвищення кваліфікації- 2005, 2009

  • Стаж роботи 13 років

  • 1 категорія





«Щоб вести дітей за собою, необхідно самому рухатися, не зупиняючись»

  • «Щоб вести дітей за собою, необхідно самому рухатися, не зупиняючись»



«Використання інформаційних технологій на сучасному уроці світової літератури».

  • «Використання інформаційних технологій на сучасному уроці світової літератури».



Застосування комп’ютера у навчально-виховному процесі відкриває нові шляхи в розвитку навиків мислення і уміння вирішувати складні проблеми, надає принципово нові можливост ідля активізації навчання, дозволяє унаочнити урок, додати йому характер дослідження і пошуку, “осучаснити” урок. Впровадження у практику ІКТ дає змогу зацікавити учнів самостійним пошуком різних джерел інформації, розвивати їхні творчі здібності, критичне мислення, вміння образно висловлювати свої думки. В процесі вивчення літератури використовую презентації. Використання презентацій дає можливість привчити учнів до самостійної дослідницької діяльності , сформувати такі риси характеру як наполегливість, спостережливість.

  • Застосування комп’ютера у навчально-виховному процесі відкриває нові шляхи в розвитку навиків мислення і уміння вирішувати складні проблеми, надає принципово нові можливост ідля активізації навчання, дозволяє унаочнити урок, додати йому характер дослідження і пошуку, “осучаснити” урок. Впровадження у практику ІКТ дає змогу зацікавити учнів самостійним пошуком різних джерел інформації, розвивати їхні творчі здібності, критичне мислення, вміння образно висловлювати свої думки. В процесі вивчення літератури використовую презентації. Використання презентацій дає можливість привчити учнів до самостійної дослідницької діяльності , сформувати такі риси характеру як наполегливість, спостережливість.









Велику кількість часу потрібно для підготування уроку з використанням ІКТ.

  • Велику кількість часу потрібно для підготування уроку з використанням ІКТ.

  • Недостатня комп’ютерна грамотність як учнів, так, часто, що гріха таїти, і учителів.

  • Не вистачає комп’ютерного часу на всіх.

  • При недостатній мотивації до роботи учні часто відволікаються на ігри, музику, перевірку характеристик ПК.

  • Фінансова неспроможність сільської школи, яка самотужки вирішує проблему функціонування Інтернету у її стінах, забезпечити постійний доступ до глобальної мережі, аби користуватись нею як джерелом отримання інформації.

  • Існує ймовірність, що, захопившись застосуванням ІКТ на уроках, учитель перейде від розвивального навчання до наочно-ілюстративного







«… учитель літератури мусить бути творцем. Він має так розуміти свої обов’язки, щоб не затримувати природного розвитку дитини, а підносити його, витворюючи довкола дитини атмосферу здорової діяльності, приємний осередок, повний краси, збуджувати в дитині високі почуття, викликати в неї самостійну думку, ініціативу і той святий неспокій, що раз у раз шукає нової правди, нової краси і не кристалізується на чужому, пасивно прийнятому з чужих уст».

  • «… учитель літератури мусить бути творцем. Він має так розуміти свої обов’язки, щоб не затримувати природного розвитку дитини, а підносити його, витворюючи довкола дитини атмосферу здорової діяльності, приємний осередок, повний краси, збуджувати в дитині високі почуття, викликати в неї самостійну думку, ініціативу і той святий неспокій, що раз у раз шукає нової правди, нової краси і не кристалізується на чужому, пасивно прийнятому з чужих уст».

  • Софія Русова



збагачення й розширення знань учнів з літератури;

  • збагачення й розширення знань учнів з літератури;

  • створення, за висловленням В.О.Сухомлинського, інтелектуального фону, що сприяє свідомому і глибокому засвоєнню програмового матеріалу;

  • поглиблення набутих на уроках знань, розвиток умінь і навичок усного і писемного мовлення;

  • виховання ініціативи, самостійності, творчих здібностей учнів, їх пізнавальних інтересів;

  • забезпечення виховної спрямованості предмета, що вивчається.



:

  • :



















В м. Коломії

  • В м. Коломії





Дві донечки

  • Дві донечки








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка