Піп: Омельчук Тетяна Василівна



Дата конвертації11.06.2016
Розмір445 b.



ПІП: Омельчук Тетяна Василівна

  • ПІП: Омельчук Тетяна Василівна

  • Дата народження:12 жовтня 1972 року

  • Освіта : вища

  • Заклад , який закінчила: Луцьке педагогічне училище імені Я. Галана (1992рік), Волинський державний університет імені Лесі Українки (2002рік)

  • Спеціальність: математика, викладач математики

  • Стаж роботи: 21рік (3 роки у ЗОШ №23)

  • Результати попередньої атестації: встановлено кваліфікаційну категорію “спеціаліст І категорії” (2010 рік)

  • Курсова перепідготовка: ВІППО, 2011рік, курси керівників ЗНЗ, фах математика, фізика, використання ІКТ

















Поняття «ІГРОВІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ»

  • Поняття «ІГРОВІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ»

  • включає досить велику групу методів і прийомів організації педагогічного процесу у формі різних педагогічних ігор. На відміну від ігор взагалі, педагогічна гра має істотну ознаку - чітко поставлену мету навчання й відповідні їй педагогічні результати, які можуть бути обґрунтовані, виділені в явному вигляді й характеризуються навчально-пізнавальною спрямованістю.



Гра, будучи розвагою, відпочинком, здатна перерости в навчання, у творчість, у терапію, у модель типу людських відносин і проявів у праці.

  • Гра, будучи розвагою, відпочинком, здатна перерости в навчання, у творчість, у терапію, у модель типу людських відносин і проявів у праці.

  • ігрова діяльність використовується:

  • як самостійні елементи в технології для засвоєння поняття, теми та навіть розділу навчального предмета;

  • як елемент більш загальної технології;

  • як урок або його частини (введення, контроль);

  • як технологія позакласної роботи.



Напрями реалізації ігрових прийомів:

  • Напрями реалізації ігрових прийомів:

  • дидактична мета ставиться перед учнями у формі ігрового завдання;

  • навчальна діяльність підкоряється правилам гри;

  • навчальний матеріал використову- ється в якості її засобу;

  • у навчальну діяльність уводиться елемент змагання, що переводить дидактичне завдання в ігрове;

  • успішне виконання дидактичного завдання пов'язується з ігровим результатом.



Соціокультурне призначення гри.

  • Соціокультурне призначення гри.

  • Функція самореалізації людини у грі.

  • Комунікативна гра.

  • Ігротерапевтична функція гри.

  • Функція корекції у грі.

  • Розважальна функція гри.



Ігрові форми навчання, як жодна інша технологія, сприяють використанню різних способів мотивації.

  • Ігрові форми навчання, як жодна інша технологія, сприяють використанню різних способів мотивації.

  •   Мотиви спілкування:

  • учні, спільно вирішуючи завдання, беручи участь у грі, вчаться спілкуватися, враховувати думку товаришів;

  • при рішенні колективних завдань використовуються різні можливості учнів;

  • спільні емоційні переживання під час гри сприяють зміцненню міжособистісних відносин.













Диплом Лауріата Національного конкурсу шкільних газет “Свіжий вітер” (2011-2012н.р.) м. Миколаїв

  • Диплом Лауріата Національного конкурсу шкільних газет “Свіжий вітер” (2011-2012н.р.) м. Миколаїв

  • Міські математичні змагання імені М.Кравчкука -ІІ місце (2011-2012н.р.)

  • Міський рівень Всеукраїнської предметної олімпіади з математики- ІІІ місмце (2012-2013н.р.)

  • Математична олімпіада імені академіка М. Кравчука, переможець-міський рівень, ІІІ місце – обласний рівень (2013-2014н.р.), переможець- міський рівень (2014-2015н.р.)

  • Участь у конкурсі науково-дослідницьких робіт з математичного моделюваннея (2014-2015н.р.)

  • Участь у Всеукраїнському інтерактивному конкурсі “Кенгуру”:

  • 4-відмінний, 5-добрий результат (2011-2012н.р.) , 5-добрий результат (2012-2013н.р.) , 4-добрий результат (2013-2014н.р.)

  • І місце у міській виставці педтехнологій (колективна збірка “Нетрадиційні уроки-один із засобів формування в учнів інтересу до вивчення математики” (2014р.)






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка