Післядипломна педагогічна освіта – для розвитку професіоналізму



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.





Післядипломна педагогічна освіта – для розвитку професіоналізму

  • Післядипломна педагогічна освіта – для розвитку професіоналізму

  • Післядипломна педагогічна освіта: цілісність і системність



Компетентнісний підхід до розвитку професіоналізму педагогів та керівників навчальних закладів

  • Компетентнісний підхід до розвитку професіоналізму педагогів та керівників навчальних закладів

  • Неперервність професійного зростання

  • Формування здатності керівників та педагогів працювати в інноваційному середовищі

  • Спрямованість на опанування методів самостійного пошуку знань у різних сферах науки та культури, теорії та практики

  • Забезпечення партнерства та професійної взаємодії у процесі навчання, фасилітація

  • Рефлексія педагогами результатів навчання та власного практичного досвіду

  • Діагностика та моніторинг рівня розвитку професіоналізму

  • (за матеріалами ЛОІППО)











КПК ст. +НМР+СО = курси підвищення кваліфікації стандартні +

  • КПК ст. +НМР+СО = курси підвищення кваліфікації стандартні +

  • науково-методична робота + самоосвіта

  • КПК т. +ППР+СО = курси підвищення кваліфікації стандартні +

  • проект професійного розвитку + самоосвіта

  • КПК диф. +НМР+СО = курси підвищення кваліфікації диференційовані + науково-методична робота + самоосвіта

  • КПК диф. +ППР+СО = курси підвищення кваліфікації диференційовані +

  • проект професійного розвитку + самоосвіта

  • КПК дист. +НМР+СО = курси підвищення кваліфікації дистанційні +

  • науково-методична робота + самоосвіта

  • КПК дист. +ППР+СО = курси підвищення кваліфікації дистанційні +

  • проекти професійного розвитку + самоосвіта









компетентнісна

  • компетентнісна

  • диференційована

  • диверсифікована

  • пролонгована

  • особистісно орієнтована



передбачає єдність змісту курсів підвищення кваліфікації та науково-методичної роботи в міжкурсовий період, використання інтерактивних, проектних технологій професійного зростання, які б забезпечували розвиток компетенцій відповідно до викликів часу

  • передбачає єдність змісту курсів підвищення кваліфікації та науково-методичної роботи в міжкурсовий період, використання інтерактивних, проектних технологій професійного зростання, які б забезпечували розвиток компетенцій відповідно до викликів часу

  • пропозиція педагогічним працівникам можливості вибору різних термінів, модулів, форм навчання, а також розробка діагностичного інструментарію, який би коректно вимірював рівні розвитку окремих компетенцій та професіоналізму в цілому



відповідає принципу варіативності забезпечення професійного розвитку педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогічної освіти, передбачає наявність великої кількості різних навчальних планів, пропозиції різних графіків, форм та технологій навчання для кожної категорії педагогів

  • відповідає принципу варіативності забезпечення професійного розвитку педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогічної освіти, передбачає наявність великої кількості різних навчальних планів, пропозиції різних графіків, форм та технологій навчання для кожної категорії педагогів



спрямовується на залучення до професійного розвитку педагогів якомога більшого числа зацікавлених організацій, як освітніх, так і громадських, комерційних тощо

  • спрямовується на залучення до професійного розвитку педагогів якомога більшого числа зацікавлених організацій, як освітніх, так і громадських, комерційних тощо

  • реалізація моделі передбачає, що ОІППО делегує проведення окремих форм, модулів навчання та навчання окремих категорій педагогічних працівників іншим організаціям

  •  



враховує потребу педагогів у безперервній освіті, у процесі якої систематичні курси підвищення кваліфікації проходять певними циклами з різним змістом та за різними формами організації 

  • враховує потребу педагогів у безперервній освіті, у процесі якої систематичні курси підвищення кваліфікації проходять певними циклами з різним змістом та за різними формами організації 



віддзеркалює посилення значення самоосвіти педагогів, потребує організації дистанційної освіти, перевагою є спрямованість на врахування особистісних професійних запитів суб’єктів навчального процесу

  • віддзеркалює посилення значення самоосвіти педагогів, потребує організації дистанційної освіти, перевагою є спрямованість на врахування особистісних професійних запитів суб’єктів навчального процесу




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка