План презентації Про мфб гармонізація міжнародних стандартів через освіту



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.



План презентації

  • Про МФБ

  • Гармонізація міжнародних стандартів через освіту

  • Міжнародне визнання та переваги

  • Рада МФБ з питань освіти

  • Огляд міжнародних стандартів освіти



Всеохоплююча система стандартів з аудиту, етики, освіти та фінансової звітності в державному секторі

  • Всеохоплююча система стандартів з аудиту, етики, освіти та фінансової звітності в державному секторі

  • Мережа, що охоплює 158 організацій-членів у 118 країнах, представляє 2,5 млн. бухгалтерів, і продовжує зростати

  • Все більш широке визнання роботи МФБ з боку міжнародних організацій



Місія МФБ

  • Служити інтересам суспільства, зміцнювати світову бухгалтерську професію та робити внесок у розвиток сильних національних економічних систем, орієнтованих на міжнародні економічні відносини



МФБ виконує цю місію шляхом

  • Запровадження високоякісних стандартів та заохочення їхнього дотримання

  • Сприяння зближенню кваліфікаційних вимог на міжнародному рівні

  • Обговорення питань державної політики



Гармонізація міжнародних стандартів

  • Гармонізація - ключове питання для професії

  • Надійна основа для підтримки міжнародних стандартів

  • Навчання забезпечує основу



Переваги застосування міжнародних стандартів освіти (МСО) для професії

  • Забезпечують уніфіковану глобальну мережу освіти

  • Сприяють забезпеченню послідовності та зближення процесів у сфері бухгалтерського навчання

  • Сприяють зближенню в застосуванні технічних та практичних стандартів

  • Підтримують більш високу мобільність бухгалтерів

  • Сприяють розвитку співробітництва між організаціями-членами



Рада з питань освіти (IAESB)

  • Розробляє стандарти та керівні принципи навчання і розвитку професійних бухгалтерів

  • Забезпечує прозорість процесу встановлення стандартів

  • Серед її членів бухгалтери-практики, вчені, представники бізнесу та громадськості

  • Спостерігачі від міжнародних бухгалтерських академічних кіл та ЮНКТАД



Розробка стандартів

  • Рішення про розробку стандартів навчання листопад 2001 р.

  • Проекти для оприлюднення опубліковано в липні 2002 р.

  • Розгляд коментарів

  • Міжнародні стандарти навчання (1 - 6) опубліковані в жовтні 2003 р.

  • Підтримка вчених, роботодавців

  • МСО7 опубліковано у травні 2004 р.



Впровадження стандартів освіти

  • Вимога про дотримання всіма організаціями-членами МФБ

    • січень 2005 р., МСО 1 – 6
    • січень 2006 р., МСО 7
  • Визнання різних систем і процесів навчання

  • Береться до уваги різниця у рівнях розвитку



Міжнародні стандарти освіти

  • Подають приклад організації бухгалтерської освіти в усьому світі

  • Забезпечують якість і послідовність бухгалтерської освіти

  • Основа для досягнення зближення міжнародних стандартів бухгалтерського обліку, аудиту та стандартів державного сектору

  • Різні підходи в різних країнах світу



Міжнародні стандарти освіти

  • Встановлення вимог щодо необхідного набору професійних знань, навичок, цінностей, етичних норм та підходів

  • Формування ставлення до навчання, як до процесу, що триває усе життя



Структура і впровадження

  • Структура

    • Цілі і робочі процедури Комітету з освіти МФБ (EDCOM)
  • Впровадження

    • Мета, сфера застосування і розробка МСО
    • Обговорення можливостей прийняття та застосування стандартів


МСО1: Вступні вимоги програми професійної освіти бухгалтерів

  • Вимоги щодо отримання права брати участь у програмі професійної та практичної бухгалтерської підготовки

  • Метою є забезпечення того, щоб ті, хто вчаться мали підготовку, яка надає розумні шанси на досягнення успіху



МСО2: Зміст програм професійної освіти бухгалтерів

  • Встановлює якими повинні бути знання та компетентність кандидатів, щоб вони могли працювати професійними бухгалтерами

  • Ступінь професійної кваліфікації

  • Щонайменше два роки стаціонарного навчання



МСО3: Професійні навички

  • Встановлює перелік необхідних професійних навичок

    • Інтелектуальних навичок
    • Технічних та функціональних навичок
    • Особистих навичок
    • Міжособистісних та комунікаційних навичок
    • Навичок у сфері організаційного управління та управління підприємством
  • Загальна освіта допомагає розвивати ці навички



МСО4: Професійні цінності, етика та ставлення

  • Встановлює необхідні професійні цінності, етичні норми та ставлення

  • Встановлює мінімальний набір дисциплін

  • Визнає, що різні підходи відображають національне і культурне середовище



МСО5: Вимоги щодо практичного досвіду

  • Його мета – забезпечити, наявність у кандидатів необхідного практичного досвіду для того, щоб стати професійним бухгалтером

  • Мінімум три роки практичного досвіду

  • Керівництво досвідченого професійного бухгалтера

  • Офіційний документ про досвід роботи та проходженняі перевірки



МСО6: Оцінка професійних здібностей та компетентності

  • Заключна оцінка до присудження кваліфікаційного рівня професійного бухгалтера

  • Перевірка теоретичних знань і спроможності практичного застосування знань

  • Достовірна та дійсна



МСО7: Постійний професійний розвиток (ППР)

  • Обов’язковий ППР для всіх професійних бухгалтерів

  • Заохочувати готовність навчатись впродовж усього життя

  • Сприяти доступу до можливостей здійснення ППР

  • Встановлювати орієнтовні показники для розвитку та підвищення компетентності професійних бухгалтерів

  • Здійснювати моніторинг за ППР та забезпечувати виконання вимог ППР



МСО7: Постійний професійний розвиток

  • Три підходи

  • Оцінка за витраченим часом – 120 годин раз на три роки

  • Оцінка за отриманими результатами

  • Комбінований підхід



Аудит фінансової інформації за попередні періоди

  • Аудит фінансової інформації за попередні періоди

  • Всі МСО1-7 і додаткові найновіші

  • Рівень університетської освіти

  • Специфічні аудиторські навички

  • Застосування етичних норм в контексті аудиту

  • Досвід роботи в аудиті

  • Буде оприлюднений в липні 2006 р.



Етап заключного проекту (буде опубліковано у травні 2006 р.)

  • Етап заключного проекту (буде опубліковано у травні 2006 р.)

  • Два роки для приведення у відповідність національного законодавства

  • Статі 6 – 14 пов’язані з освітою

  • Подібна до чинної Восьмої директиви, що діє у країнах-членах ЄС



Проте є зміни щодо:

  • Проте є зміни щодо:

  • Міжнародних стандартів бухгалтерського обліку та аудиту

  • Професійних навичок аудиторів

  • Етичних норм та незалежності

  • Управління ризиками

  • Корпоративного управління

  • Постійна освіта

  • Очевидно, що зв’язки з МСО стають дедалі тіснішими



Додаткова інформація

  • Вебсайт МФБ– www.ifac.org – надає вільний доступ до всіх стандартів і методичних рекомендацій бухгалтерам світу




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка