План Тенденції розвитку початкової освіти Запорізької області. Моніторинг якості читання учнів 4-х класів



Дата конвертації28.06.2016
Розмір445 b.


Семінар керівників шкільних методичних об’єднань вчителів початкових класів 30.09.2009р.


План

  • Тенденції розвитку початкової освіти Запорізької області.

  • Моніторинг якості читання учнів 4-х класів.

  • Планування навчально-виховної роботи учителів початкових класів.

  • Планування роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів.



У 2008-2009 н.р. у районі функціонувало 116 початкових класів у 26 навчальних закладах. У них працювало 126 вчителів.

  • Із них:



За віком:



За стажем роботи



За освітою:



За наслідками атестації:



Педагогічні звання:



Структура методичної роботи:



Робота ШМО передбачає:

  • Діагностику складнощів учителів, вибір форм підвищення кваліфікаціїна основі аналізу потреб;

  • розробку рекомендацій про зміст, методи та форми організації освітньо-виховного процесу;

  • підвищення ефективності навчально-виховного процесу;

  • розробку основних напрямків і форм активізації пізнавальної, науково-практичної діяльності учнів у позаурочний час (олімпіади, конкурси,предметні тижні тощо);

  • вивчення, узагальнення, пропаганду кращого перспективного педагогічного досвіду, створення банку даних актуального досвіду;

  • затвердження матеріалів для здійснення ДПА;

  • здійснення моніторингу ефективної діяльності членів МО;

  • участь в атестації педагогічних працівників.



На засіданнях ШМО розглядаються питання:



Основні вимоги до плану ШМО:

  • План роботи складається на навчальний рік;

  • повинна бути зазнена проблемна тема району, школи, ШМО;

  • перше засідання проводиться в позаурочний час;

  • на першому засіданні обирають голову і секретаря;

  • протоколи засідань нумеруються з календарного року;

  • на кожному засіданні виробляються і приймаються чіткі рекомендації з питання, теми, що обговорюються;

  • на останньому засіданні підбиваються підсумки діяльності ШМО за рік.



Питання обов’язкові для обговорення:

  • Методичні навчання щодо опрацювання тем з математики, які викликають утруднення у засвоєнні учнів;

  • Обсяг і характер домашніх завдань;

  • Розробка напрямків внутрікласної диференціації від епізодичних до диференціації в побудові всього навчально-виховного процесу;

  • Розробка системи роботи з учнями різних рівнів розвитку.



Структура плану ШМО:

  • Вступ (аналіз за минулий навчальний рік, проблемна тема ШМО, завдання на навчальний рік).

  • Кадровий аналіз учасників ШМО (список).

  • Методичні карти педагогів.

  • Облік методичної роботи вчителів початкових класів.

  • Тематика засідань ( не менше 4 засідань). Вказати конкретні дати та виконавців.

  • Вивчення та поширення перспективного педагогічного досвіду.

  • Робота з вчителями-початківцями.

  • Вичення рівня знань, умінь та навичок учнів, їх вихованості.

  • Організація позакласної роботи.



Документація методичного об’єднання

  • План роботи.

  • Протоколи засідань з обов’язковим винесенням рішень, пропозицій, рекомендацій.

  • Розробки уроків, заходів, виступи, доповіді, звіти та інше.



Банк даних вчителів, членів МО



Облік методичної роботи вчителів початкових класів за 20..-20.. н.р.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка