По-перше, треба заздалегідь сповістити вчителя про час і мету відвідування



Дата конвертації15.06.2016
Розмір445 b.



























По-перше, треба заздалегідь сповістити вчителя про час і мету відвідування.

  • По-перше, треба заздалегідь сповістити вчителя про час і мету відвідування.

  • По-друге, уточнити, чи зрозуміла йому ціль відвідування, і, якщо не зрозуміла, то обов’язково дати відповідні роз’яснення.

  • По-третє, проводити аналіз уроку бажано після закінчення уроків, у спокійній атмосфері, давши педагогу можливість упоратися з хвилюванням, що завжди присутнє при будь-якій перевірці. Та й самому перевіряючому необхідно зібратися з думками й вибрати таку форму бесіди, що відповідає індивідуальним особливостям учителя, цілям і завданням відвіданого уроку” (Е. Пономарьова)



1)чітко сформулювати для себе, чи реалізовані мета й завдання вашого відвідування; якими критеріями ви керувалися; до якого висновку необхідно підвести вчителя в ході аналізу уроку.

  • 1)чітко сформулювати для себе, чи реалізовані мета й завдання вашого відвідування; якими критеріями ви керувалися; до якого висновку необхідно підвести вчителя в ході аналізу уроку.

  • 2)скласти перелік тих моментів уроку, за які потрібно похвалити вчителя.

  • 3)скласти перелік тих недоліків учителя, про які не можна не сказати, навіть якщо вони виходять за рамки вашої мети відвідування (наприклад, помилки в змісті матеріалу й мовні помилки , пропущені помилки у відповідях учнів, некоректність стосовно особистості учня тощо).

  • 4)скласти план розмови так, щоб активна роль належала вчителю, а ви (інспектуюча особа) слухали і направляли бесіду в потрібне русло.

  • 5)підготувати, якщо необхідно, опитувальник або анкету.

  • 6) написати резюме бесіди, що чітко, вимогливо, але коректно відбиває вашу думку про урок.



Наказ міністерства народної освіти УРСР №278 від 10.09.1987 р.

  • Наказ міністерства народної освіти УРСР №278 від 10.09.1987 р.

  • Наказ МОНУ №240 від 23.06.2000р. (Інструкція з ведення ділової документації в загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ступенів).

  • Наказ МОНУ №297 від 17.05.2005р. Про подолання проявів бюрократизму в освіті.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка