Поглиблення розриву між якістю навчання і особистими та професійними запитами, а також потребами учнівської молоді



Дата конвертації01.06.2016
Розмір445 b.





Поглиблення розриву між якістю навчання і особистими та професійними запитами, а також потребами учнівської молоді.

  • Поглиблення розриву між якістю навчання і особистими та професійними запитами, а також потребами учнівської молоді.

  • Загострення глобально-екологічних і світоглядних проблем сучасності.







У 2015-2016 н.р. учні 9-х класів складатимуть іспит із правознавства (тестові завдання).

  • У 2015-2016 н.р. учні 9-х класів складатимуть іспит із правознавства (тестові завдання).

  • У 2016-2017 н.р.- організація мультипрофільного навчання з динамічними групами гуманітарного циклу (2 години правознавства в 10-му класі).









Психологічна служба школи забезпечує психічне здоров’я учнів, гармонійний розвиток особистості, формування громадянина, здатного до свідомого суспільного вибору, вільного саморозвитку особистості, сприяє гармонізації взаємин особистості і суспільства, вирішенню проблем психологічного забезпечення навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи, профілактиці конфліктів, правопорушень.

  • Психологічна служба школи забезпечує психічне здоров’я учнів, гармонійний розвиток особистості, формування громадянина, здатного до свідомого суспільного вибору, вільного саморозвитку особистості, сприяє гармонізації взаємин особистості і суспільства, вирішенню проблем психологічного забезпечення навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи, профілактиці конфліктів, правопорушень.



Важливим напрямком в роботі шкільного психолога і соціального педагога є психокорекція (педагогічна корекція - соціальна педагогіка), а психодіагностика повинна носити лише прикладний характер. Основу психокорекційної діяльності складає робота з психокорекційними групами, в які входять підлітки, схильні до асоціальної поведінки, які вже скоїли незначні правопорушення, стоять на шкільному обліку важковиховуваних дітей або на обліку в комісіях в справах неповнолітніх.

  • Важливим напрямком в роботі шкільного психолога і соціального педагога є психокорекція (педагогічна корекція - соціальна педагогіка), а психодіагностика повинна носити лише прикладний характер. Основу психокорекційної діяльності складає робота з психокорекційними групами, в які входять підлітки, схильні до асоціальної поведінки, які вже скоїли незначні правопорушення, стоять на шкільному обліку важковиховуваних дітей або на обліку в комісіях в справах неповнолітніх.









Психокорекційні розвиваючі заняття із застосованням арт-терапії : малюнок, ліплення тощо.

  • Психокорекційні розвиваючі заняття із застосованням арт-терапії : малюнок, ліплення тощо.

  • Великий позитивний вплив на емоційну сферу учнів має музика, спів, поезія, танок, ляльковий театр. При цьому діти проявляють творче ставлення до життя, відкритість до діалогічного типу спілкування, наявність здібності передавати свій внутрішній стан засобами мистецтва.

















МЕТОД МЕДІАЦІЇ

  • МЕТОД МЕДІАЦІЇ






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка