Походить походить



Дата конвертації03.06.2016
Розмір554 b.



походить

  • походить

  • від латинского слова

  • «habilis» - «здатність»,



МЕТА: ЕФЕКТИВНЕ І РАННЄ ПОВЕРНЕННЯ ХВОРИХ ТА ІНВАЛІДІВ ДО ПОБУТОВИХ І ТРУДОВИХ ПРОЦЕСІВ, У СУСПІЛЬСТВО ТА ВІДНОВЛЕННЯ ОСОБИСТИХ ЯКОСТЕЙ ЛЮДИНИ

  • МЕТА: ЕФЕКТИВНЕ І РАННЄ ПОВЕРНЕННЯ ХВОРИХ ТА ІНВАЛІДІВ ДО ПОБУТОВИХ І ТРУДОВИХ ПРОЦЕСІВ, У СУСПІЛЬСТВО ТА ВІДНОВЛЕННЯ ОСОБИСТИХ ЯКОСТЕЙ ЛЮДИНИ



МЕДИЧНИЙ: діагностика, патогенетична терапія, вторинна профілактика

  • МЕДИЧНИЙ: діагностика, патогенетична терапія, вторинна профілактика



КОМПЛЕКС ЗАХОДІВ ЩОДО ВІДНОВЛЕННЯ ЗДОРОВ'Я І ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ЛЮДИНИ ЗАСОБАМИ І МЕТОДАМИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ, А ТАКОЖ ІНШИМИ ФІЗИЧНИМИ ЧИННИКАМИ

  • КОМПЛЕКС ЗАХОДІВ ЩОДО ВІДНОВЛЕННЯ ЗДОРОВ'Я І ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ЛЮДИНИ ЗАСОБАМИ І МЕТОДАМИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ, А ТАКОЖ ІНШИМИ ФІЗИЧНИМИ ЧИННИКАМИ



Ранній початок проведення реабілітаційних заходів (РЗ);

  • Ранній початок проведення реабілітаційних заходів (РЗ);

  • Комплексність використання всіх доступних і необхідних РЗ;

  • Індивідуалізація програми реабілітації;

  • Етапність реабілітації;

  • Безперервність впродовж всіх етапів реабілітації;

  • Соціальна спрямованість РЗ;

  • Контроль ефективності реабілітації.





МЕТОД ЛІКУВАННЯ, ЯКИЙ ВИКОРИСТОВУЄ ЗАСОБИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ БІЛЬШ ШВИДКОГО І ПОВНОГО ВІДНОВЛЕННЯ ЗДОРОВ’Я І ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ХВОРОГО,

  • МЕТОД ЛІКУВАННЯ, ЯКИЙ ВИКОРИСТОВУЄ ЗАСОБИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ БІЛЬШ ШВИДКОГО І ПОВНОГО ВІДНОВЛЕННЯ ЗДОРОВ’Я І ПРАЦЕЗДАТНОСТІ ХВОРОГО,

  • А ТАКОЖ ДЛЯ ПОПЕРЕДЖЕННЯ (ЧИ УСУНЕННЯ) НАСЛІДКІВ ПАТОЛОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ (ранніх і/або пізніх ускладнень).



Природньо-біологічний метод, в основі якого лежить використання основної біологічної функції організму людини – функції руху! (є основним стимулятором росту, розвитку і формування організму).

  • Природньо-біологічний метод, в основі якого лежить використання основної біологічної функції організму людини – функції руху! (є основним стимулятором росту, розвитку і формування організму).

  • Метод активної функціональної терапії.

  • Метод неспецифічної терапії.

  • Метод патогенетичної терапії.

  • Метод тренуючої терапії.



ФІЗИЧНІ ВПРАВИ (потужний стимулятор всіх життєвих функцій)

  • ФІЗИЧНІ ВПРАВИ (потужний стимулятор всіх життєвих функцій)

  • РУХОВІ РЕЖИМИ – об’єм (доза) рухової активності, призначається з урахуванням індивідуальних особливостей організму пацієнта і етапу реабілітації



  • ЛІКУВАЛЬНИЙ МАСАЖ

  • НАТУРАЛЬНІ ПРИРОДНІ ФАКТОРИ (сонце, повітря, вода ін., використовуються для стимуляції захисних механізмів організму)



МЕХАНОТЕРАПІЯ

  • МЕХАНОТЕРАПІЯ

  • ПРАЦЕТЕРАПІЯ

  • МАНУАЛЬНА ТЕРАПІЯ

  • НЕТРАДИЦІЙНІ ЗАСОБИ

  • (іпотерапія, дельфінотерапія і ін.)



1. ЗАГАЛЬНОТОНІЗУЮЧА дія

  • 1. ЗАГАЛЬНОТОНІЗУЮЧА дія

  • - обумовлена нейрогуморальними механізмами, в результаті, яких покращується регуляційна функція ЦНС, а також діяльність вегетативної нервової системи



2. ТРОФІЧНА дія – обумовлена активацією крово- і лімфообігу, а також ендокринної системи

  • 2. ТРОФІЧНА дія – обумовлена активацією крово- і лімфообігу, а також ендокринної системи



3. ФОРМУВАННЯ КОМПЕНСАЦІЙ - активація компенсаторно-пристосувальних реакцій організму (часткових чи постійних)

  • 3. ФОРМУВАННЯ КОМПЕНСАЦІЙ - активація компенсаторно-пристосувальних реакцій організму (часткових чи постійних)



1. Індивідуальність.

  • 1. Індивідуальність.

  • 2. Поступовість (поступове збільшення навантажень).

  • 3. Послідовність (послідовність форм і методів ЛФК – «від легкого до важкого, від простого до складного»).

  • 4. Регулярність.

  • 5. Тривалість.

  • 6. Суворе дозування і помірність навантажень.

  • 7. Різноманітність і новизна (при підборі фізичних вправ, тобто 10-15% вправ оновлюється, а 85-90% повторюються для закріплення досягнутих успіхів лікування).

  • 8. Всебічна дія вправ (направлене на вдосконалення механізмів адаптації всього організму).

  • 9. Емоційність.

  • 10. Контроль ефективності навантажень.



1. Ранкова гігієнічна гімнастика комплекс загальнозміцнюючих і дихальних вправ, направлених на стимуляцію діяльності основних фізіологічних систем

  • 1. Ранкова гігієнічна гімнастика комплекс загальнозміцнюючих і дихальних вправ, направлених на стимуляцію діяльності основних фізіологічних систем



4. Дозована ходьба, дозовані прогулянки, теренкур (дозоване сходження), тредміл

  • 4. Дозована ходьба, дозовані прогулянки, теренкур (дозоване сходження), тредміл



  • 1. ГІМНАСТИЧНИЙ:

  • а) індивідуальний;

  • б) малогруповий (3-5 особи);

  • в) груповий (до 10 і більше людей).

  • 2. ІГРОВИЙ.

  • 3. СПОРТИВНО-ПРИКЛАДНИЙ.

  • 4. САМОСТІЙНИЙ.



1. ГІМНАСТИЧНІ

  • 1. ГІМНАСТИЧНІ

  • 2. СПОРТИВНО-ПРИКЛАДНІ (біг, ходьба, плавання, катання на лижах, ковзанах і ін.)

  • 3. ІГРИ (на місці, малорухливі, рухливі, спортивні)





ДИНАМІЧНІ (ізотонічні) –

  • ДИНАМІЧНІ (ізотонічні) –

  • чергування періодів скорочення и розслаблення м’язів (згинання, розгинання, відведення, приведення, нахили, повороти і т.д.):

  • а) активні –(виконуються пацієнтом самостійно):

  • - в полегшених умовах,

  • - з опором;

  • б) пасивні (виконуються з допомогою інструктора без вольового зусилля хворого).

  • в) активно-пасивні













  • Вихідне положення (В.П.): лежачи, сидячи, стоячи;

  • Темп виконання вправ (повільний, середній, швидкий);

  • Об'єм включених м'язових груп (дрібні, середні, великі);

  • Кількість повторень кожної вправи;

  • Загальна кількість вправ в комплексі;

  • Співвідношення загальнозміцнюючих (ЗВ) / спеціальних (СВ) і дихальних вправ (ДВ);

  • Вигляд фізичних вправ (ФВ) і міра їх складності;

  • Амплітуда рухів (неповна, повна);

  • Міра силової напруги;

  • Загальний час заняття;

  • ЧСС.



  • Ввідний (підготовчий) – 3- 5 (7) днів :

  • Задачі:

  • 1)запобігання ускладненням;

  • 2) стимуляція процесів реабілітації;

  • 3) профілактика застійних процесів.

  • 4) підбір адекватних навантажень.

  • Основний (відновний) – до 1-6 міс.:

  • Задачі:

  • 1) ліквідація морфологічних порушень;

  • 2) відновлення функції хворого органу;

  • 3) формування компенсацій;

  • 4) загальне і спеціальне тренування.

  • Заключний (тренувальний):

  • Задачі:

  • 1) ліквідація залишкових морфологічних і функціональних порушень;

  • 2) адаптація до побутових і виробничих навантажень;

  • 3) підготовка до самостійних занять.








База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка