Покращення якості знань, підняття загальної освіченості учнів



Дата конвертації26.12.2016
Розмір445 b.





Покращення якості знань, підняття загальної освіченості учнів

  • Покращення якості знань, підняття загальної освіченості учнів

  • Виховання національно свідомих громадян України через зацікавлення учнів історією, мовою та культурою власного народу

  • Розвиток творчих здібностей учнів

  • Розробка і впровадження інноваційних методик викладання



Квест – пригодницька гра, яка вимагає від гравця вирішення розумових завдань для просування по сюжету, часто такі завдання пов’язані з пошуком інформації, предметів, та ін.

  • Квест – пригодницька гра, яка вимагає від гравця вирішення розумових завдань для просування по сюжету, часто такі завдання пов’язані з пошуком інформації, предметів, та ін.

  • Веб-квест – ігровий вид учбової діяльності, пов’язаний з використанням веб-технологій хоча б на одному з етапів: формулювання завдання, пошуку рішення та/або оформлення результатів.



Підвищення зацікавленості учнів через модернізацію подання учбового матеріалу

  • Підвищення зацікавленості учнів через модернізацію подання учбового матеріалу

  • Можливість формулювати творчі, дослідницькі завдання

  • Спрощення роботи з текстом завдяки автоматизації пошуку інформації в ньому



Треба враховувати рівень знань учнів з інформатики та загальну комп’ютерну грамотність

  • Треба враховувати рівень знань учнів з інформатики та загальну комп’ютерну грамотність

  • Нові технологічні можливості не мають підміняти читання оригінальної літератури



Переказ.

  • Переказ.

  • Планування та проектування.

  • Самопізнання.

  • Компіляція.

  • Творче завдання.

  • Аналітична задача.

  • Детектив, загадка, таємнича історія.

  • Досягнення консенсусу.

  • Журналістське розслідування.

  • Переконування.

  • Наукове дослідження.



Вступ

  • Вступ

  • Центральне завдання

  • Список інформаційних ресурсів

  • Опис процесу виконання

  • Поради, пояснення, підказки

  • Критерії оцінювання

  • Висновок



Початковий

  • Початковий

  • Ролевий

  • Заключний



Початковий (командний)

  • Початковий (командний)

    • Учні знайомляться з завданням та базовою інформацією з даної теми. Розподіляються ролі в команді
  • Ролевий

  • Заключний



Початковий

  • Початковий

  • Ролевий (індивідуальний)

    • Учасники одночасно виконують завдання у відповідності з ролями:
    • пошук інформації;
    • розробка структури звіту;
    • створення матеріалів для звіту;
    • доопрацювання матеріалів для звіту.
  • Заключний



Початковий

  • Початковий

  • Ролевий

  • Заключний (командний)

    • Команда працює разом під керівництвом вчителя. Формулюються висновки. Проводиться конкурс робіт та їх оцінювання. Результати робіт можуть розміщуватися в Інтернеті.




Визначити тему та педагогічну мету

  • Визначити тему та педагогічну мету

  • Вигадати завдання

  • Обрати форму виконання завдань

  • Скласти систему оцінювання

  • Знайти джерела інформації

  • Обрати шаблон квеста

  • Оформити веб-сторінку квеста.



Літературознавчо-етнографічний веб-квест «Міфологічний світ “Лісової пісні”»

  • Літературознавчо-етнографічний веб-квест «Міфологічний світ “Лісової пісні”»

  • Предмет: українська література, ІІ курс

  • Тема: драма-фейерія «Лісова пісня» Л. Українки

  • Методичні завдання: активізувати пізнавальну активність учнів; розвивати їх творчі здібності; виховувати в них зацікавленість літературою та культурою власного народу.



Літературознавчо-етнографічний веб-квест «Міфологічний світ “Лісової пісні”»

  • Літературознавчо-етнографічний веб-квест «Міфологічний світ “Лісової пісні”»

  • Уміння й навички: пошук, обробка та використання інформації; користування комп’ютером та робота в Інтернет; створення презентації чи буклету.

  • Результат: створення презентації «Міфологічний світ “Лісової пісні”»

  • Мета: визначити естетичне та філософське навантаження, яке несуть міфологічні персонажі твору; поглибити знання про культуру і міфологію українського народу.



Учні працюють по групах від 3-х осіб.

  • Учні працюють по групах від 3-х осіб.

  • В кожній групі мають бути такі ролі:

  • літературознавець

  • етнограф

  • оформлювач



Завдання літературознавця:

  • Завдання літературознавця:

  • створити словесні портрети міфологічних істот твору;

  • підкріпити свої висновки цитатами з твору.

  • Ресурси:

  • текст твору;

  • критичні статті;

  • сайти по даній темі.



Завдання етнографа:

  • Завдання етнографа:

  • знайти в енциклопедії або на тематичних сайтах інформацію щодо народних уявлень про міфологічні істоти, згадувані в «Лісовій пісні»

  • Ресурси:

  • Вікіпедія;

  • пошукові системи Yandex та Google;

  • сайти з української етнографії.



Завдання оформлювача:

  • Завдання оформлювача:

  • знайти в Інтернеті ілюстрації, що зображують міфологічних істот, згадуваних в «Лісовій пісні»;

  • створити структуру звіту в формі порівняльної таблиці;

  • оформити звіт, включивши до нього матеріали інших учасників групи.

  • Ресурси:

  • програми Word та PowerPoint

  • графічні редактори Paint або PhotoShop;

  • пошукові системи Yandex та Google.



Загальні завдання:

  • Загальні завдання:

  • По результатах роботи створити звіт у формі порівняльної таблиці. Зробити свої висновки щодо того, з якою метою письменниця використовує певні міфологічні персонажі в своєму творі.







Веб-квест є прогресивною формою навчальної роботи і має ширше впроваджуватися в практику викладання гуманітарних дисциплін.

  • Веб-квест є прогресивною формою навчальної роботи і має ширше впроваджуватися в практику викладання гуманітарних дисциплін.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка