Поліщук Оксана Василівна Закінчила Житомирський державний



Дата конвертації02.01.2017
Розмір445 b.



  • Поліщук Оксана Василівна

  • Закінчила Житомирський державний

  • педагогічний університет імені І. Франка

  • в 2004 році за спеціальністю “Початкове

  • навчання та практична психологія”

  • по кваліфікації – вчитель початкових

  • класів та практичний психолог.

  • Працює практичним психологом

  • в Ярунській ЗОШ І – ІІІ ступенів з 2003 року.

  • Стаж роботи – 12 років, спеціаліст І категорії.

  • Проблемна тема:

  • “Вивчення адаптаційного періоду 1-х, 5-х класів”.



  • Кредо психолога:

  • “Якщо дитину виховувати, вона вчиться впевненості в собі”.

  • Гасло психолога

  • Фантазія, а не фанатизм!

  • Наполегливість, а не низькість!

  • Впевненість, а не впертість!

  • Старанність, а не сила!

  • Терпіння, а не тиск!

  • Розуміння, а не розчарування!

  • Оригінальність, а не образа!

  • Надія, а не норов!

  • Інтелект, а не іронія!

  • Мета діяльності психолога

  • Допомогти дітям, які мають проблеми в психологічному розвитку і навчанні, повноцінно адаптуватися до соціального середовища та створити оптимальні соціально-психологічні умови для гармонійного розвитку особистості.



ЗАВДАННЯ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

  • ЗАВДАННЯ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

  • 1. Забезпечити індивідуальний підхід до кожної дитини на основі її

  • психолого-педагогічного вивчення.

  • 2. Допомогти дитині в адаптації під час переходу з однієї вікової

  • групи до іншої.

  • 3. Забезпечити психічне здоров’я, попередження та корекція

  • тривожної та агресивної поведінки.

  • 4. Надати своєчасну психологічну допомогу дітям, учителям, батькам,

  • попереджати психічне напруження.

  • 5. Здійснювати корекційну, розвивальну, відновлювальну роботу з

  • дітьми, які мають труднощі в розвитку та навчанні.

  • 6. Сприяти розвитку навичок спілкування, формувати толерантне

  • ставлення до людей.

  • 7. Здійснювати профілактику девіантної поведінки, формувати

  • навички здорового способу життя.

  • 8. Забезпечити спеціальні соціально-психологічні умови для надання

  • допомоги дітям, що мають проблеми в розвитку та навчанні.

  • 9. Надавати консультативну психологічну допомогу вчителям,

  • Учням в системі “вчитель-учень”, “батьки-дитина”.



  • Психологічний супровід — це не ситуативні, випадкові, кризові зустрічі. Це цілеспрямована, з обов'язковим урахуванням вікової психології, грамотно спланована робота (з перспективами психологічного супроводу дітей з першого до одинадцятого класу) зі всіма категоріями учасників навчального процесу: дітьми, вчителями, батьками, громадськістю. Якщо йдеться про психологічний супровід дітей, то акценти зміщуються в бік розвитку їхніх взаємин з оточенням, спілкування та пізнавальної діяльності.

  • Як квіти на великій клумбі, так і наші діти — усі дуже різні! Але, незважаючи на це, існують певні періоди розвитку, коли зміни стосуються майже всіх. Тому психологічний супровід спирається на вікові закономірності психологічного розвитку в рамках певного соціально-педагогічного простору. Як садівник створює найкращі умови для росту квітів, але не витягує їх силоміць із землі, щоб вони швидше росли, так і психолог має допомагати дітям зростати в саду нашого суспільства.



КАБІНЕТ ПСИХОЛОГА

  • КАБІНЕТ ПСИХОЛОГА

  • Інформаційні стенди



КАБІНЕТ ПСИХОЛОГА

  • КАБІНЕТ ПСИХОЛОГА

  • Книжкові виставки



ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ



  • ПСИХОЛОГ - ПЕДАГОГИ

  • Діагностика, анкетування

  • Робота в атестаційній комісії

  • Індивідуальні консультації

  • Психолого-педагогічні семінари, практикуми, тренінги

  • Психолого-педагогічні консиліуми

  • Виступи на педагогічних радах і методоб’єднаннях

  • Лекторії для вчителів

  • Ознайомлення з психолого-педагогічною літературою

  • ПСИХОЛОГ – БАТЬКИ

  • Психологічні лекторії

  • Індивідуальні консультації батьків

  • Виступи на батьківських зборах

  • Робота з групою батьків, діти яких мають проблеми

  • Анкетування



  • ПСИХОЛОГ - УЧНІ

  • Діагностика

  • Психологічна готовність до навчання в школі

  • Адаптація першокласників до навчання в школі

  • Готовність четвертокласників до навчання в середній школі

  • Комплексна діагностика особистості учнів 5-х класів

  • (адаптація та мотивація)

  • Властивостей особистості учнів “групи ризику”

  • Міжособистісних стосунків, психічних станів, якостей особистості

  • Особливості учнів 10 класу (адаптація, мотивація)

  • Професійна спрямованість особистості учнів 9-11 класів

  • Ціннісні орієнтації, світоглядні орієнтири молоді (9-11 класи)

  • Робота з “важкими” підлітками

  • Робота з обдарованими та здібними дітьми

  • Консультаційна, профілактична, корекційно-відновлювальна, розвивальна робота

  • Індивідуальні та групові консультації

  • Корекційні заняття, розвивальні уроки, тренінги

  • Години спілкування, лекції, виховні години

  • Орієнтація учнів на здоровий спосіб життя

  • Допомога у кризових ситуаціях

  • Профілактика адиктивної поведінки

  • Прогнозування, проектування

  • Розвиток особистості

  • Розвиток колективу

  • Вибір профілю навчання



  • ПСИХОЛОГ - АДМІНІСТРАЦІЯ

  • Вивчення громадської думки учнів, батьків,

  • педагогічного колективу з різних питань шкільного життя

  • Подання інформації

  • Наради

  • Консультування

  • ПСИХОЛОГ – МЕДИЧНА СЛУЖБА

  • Аналіз стану здоров’я дітей

  • Участь у роботі шкільної медико-педагогічної комісії

  • ПСИХОЛОГ – ГРОМАДСЬКІСТЬ

  • Відвідування учнів удома, бесіди з батьками

  • Відвідування батьків за місцем роботи

  • Вирішення питань з місцевими органами виконавчої влади

  • та громадського самоврядування



Найкраще, що ми можемо дати дітям, - це навчити їх любити себе. Луїза Хей





На базі Ярунської ЗОШ І-ІІІ ступенів працює КОНСУЛЬТАЦІЙНИЙ ПУНКТ психологічної служби освітнього округу за такими напрямками:

  • На базі Ярунської ЗОШ І-ІІІ ступенів працює КОНСУЛЬТАЦІЙНИЙ ПУНКТ психологічної служби освітнього округу за такими напрямками:

  • Дистанційно

  • Очна форма (консультування, методична допомога у підборі психологічної літератури, психодіагностичних методик)

  • Телефонний режим (консультування, рекомендації, поради)

  • Обмін досвідом (години обміну досвідом проводяться 1 раз у місяць)

  • Для практичних психологів проводяться семінари-практикуми, психолого-педагогічні консиліуми, тренінги, педагогічні ради.

  • На годинах обміну досвідом практикуються своєрідні мастер класи, де психологи демонструють свої вміння працювати з певними діагностичними методиками.

  • Дана форма роботи дає можливість:

  • Вивчити вузьке і конкретне питання практики.

  • Шляхи співпраці практичного психолога з адміністрацією школи. Проблеми взаєморозуміння.

  • Діяльність практичного психолога по збереженню власного психічного та фізичного здоров’я. Відрефлексувати свої особистісні та робочі проблеми.

  • Корекція мотиваційно-смислової сфери особистості школяра. Досвід психологів у подоланні проблеми.

  • Робота психолога по психологічному забезпеченню гуманістичного підходу у навчально-виховному та управлінському процесах школи.



  • СЕМІНАРИ-ПРАКТИКУМИ



  • ГОДИНИ ОБМІНУ ДОСВІДОМ



  • ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ КОНСИЛІУМИ



  • ТРЕНІНГИ, ПЕДАГОГІЧНІ РАДИ



КЛЯТВА ПСИХОЛОГА

  • КЛЯТВА ПСИХОЛОГА

  •     Ступаючи на шлях практичної психології, я присягаюся, що всі мої знання і здібності вкладу в свою непросту роботу. У моїх руках душа, значить, і доля того, хто звернувся до мене за допомогою. Все, що я умію і знаю, все, чим природа і люди обдарували мене як особистість, — для тих, хто йде до мене. Я не допущу, щоб те, що я дізналася про людину, обернулося проти неї. Оволодіваючи професією психолога, гаряче бажаю тільки одного — бути для людей тим, кому можна довіритися. І я не зганьблю свою професію некомпетентністю, некваліфікованістю, непорядністю, байдужістю.. І хай успіх супроводить мені в моєму щирому прагненні спонукати і розвинути добро в дитині, допомогти їй в скрутні хвилини її поступового дорослішання, прийняти, цінувати і берегти загадку її неповторної індивідуальності..



  • Перед людиною є три шляхи до пізнання: шлях мислення – найбільш благородний, шлях наслідування – найбільш легкий і шлях досвіду – найбільш важкий.

  • Карл Роджерс

  • Підготувала практичний психолог

  • Поліщук О. В.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка