Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів» наказ Міністерства освіти і науки України від 20. 07. 2004 №601 «Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів»



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.



“Про затвердження орієнтовних критеріїв оцінювання діяльності дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів”

  • “Про затвердження орієнтовних критеріїв оцінювання діяльності дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних навчальних закладів”



наказ Міністерства освіти і науки України від 20.07.2004 № 601 «Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів»

  • наказ Міністерства освіти і науки України від 20.07.2004 № 601 «Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів»

  • наказ Міністерства освіти і науки України від 14.12.2012 № 1423 «Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів»



Закон України «Про загальну середню освіту»,

  • Закон України «Про загальну середню освіту»,

  • стаття 13. Форми навчання

  • Навчально-виховний процес у загальноосвітніх навчальних закладах здійснюється за груповою та індивідуальною формами навчання, положення про які затверджує центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері освіти.



Квокількість осіб, які мають вищу педагогічну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем: магістр, спеціаліст;

  • Кво – кількість осіб, які мають вищу педагогічну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем: магістр, спеціаліст;

  • К – чисельність педагогічних працівників



S - сумарна кількість годин усіх складових відповідних Типових навчальних планів;

  • S - сумарна кількість годин усіх складових відповідних Типових навчальних планів;

  • В, І - сумарна кількість годин відповідно варіативної та інваріантної складової робочого навчального плану



структура веб-сайту (системність, функціональність, зручність інтерфейсу);

  • структура веб-сайту (системність, функціональність, зручність інтерфейсу);

  • зміст веб-сайту (підбір матеріалу, інформативність, регулярність оновлення інформації, зрозумілість і чіткість інформації, грамотність, наявність фото- і відео- матеріалів, кількість відвідувань та завантажень);

  • дизайн веб-сайту (наявність заголовка, чіткість тексту, добір колірної палітри, наявність єдиного стилю оформлення всіх сторінок, відповідність та оптимальність використання графічних елементів змісту сторінки, елементи творчості).



Кік – кількість педагогічних працівників, які використовують ІКТ для здійснення навчально-виховного процесу (за експертною оцінкою);

  • Кік – кількість педагогічних працівників, які використовують ІКТ для здійснення навчально-виховного процесу (за експертною оцінкою);

  • К – чисельність педагогічних працівників



Рп – площа приміщень, задіяних для проведення навчальних занять (крім фізкультури та трудового навчання);

  • Рп – площа приміщень, задіяних для проведення навчальних занять (крім фізкультури та трудового навчання);

  • У – контингент учнів



Р – кількість учнів, які стали призерами І етапу МАН;

  • Р – кількість учнів, які стали призерами І етапу МАН;

  • О – кількість учнів, які стали призерами ІІ етапу МАН;

  • В – кількість учнів, які стали призерами ІІІ етапу МАН;

  • К – кількість учнів 8-11-х класів, які взяли участь в МАН



Узмкількість учнів, які навчаються у другу зміну,

  • Узмкількість учнів, які навчаються у другу зміну,

  • У – контингент учнів



Унп – кількість випускників 9-х класів, які не продовжують навчання для здобуття повної загальної середньої освіти;

  • Унп – кількість випускників 9-х класів, які не продовжують навчання для здобуття повної загальної середньої освіти;

  • Уод – чисельність випускників 9 класу



Уп – кількість пропущених уроків без поважних причин;

  • Уп – кількість пропущених уроків без поважних причин;

  • Узу – загальна кількість уроків, які повинні відвідати учні



2.7. “Частка учнів, які скоїли правопорушення під час навчально-виховного процесу”;

  • 2.7. “Частка учнів, які скоїли правопорушення під час навчально-виховного процесу”;

  • 2.8. “Відвідування учнями навчальних занять ”;

  • 2.18. “Стан дитячого травматизму під час навчально-виховного процесу ”;

  • 2.19. “Організація безкоштовного гарячого харчування: дітей-сиріт, дітей позбавлених батьківського піклування, дітей з малозабезпечених сімей, учнів 1-4-х класів”;

  • 2.20. “Охоплення усіма видами харчування учнів 5-11 (12)-х класів”;

  • 4.2. “Виконання річного плану роботи ЗНЗ”



1.1. “Загальний стан будівель та приміщень навчального закладу”;

  • 1.1. “Загальний стан будівель та приміщень навчального закладу”;

  • 1.6. “Забезпечення фаховими періодичними виданнями для різних напрямів організації навчально-виховного процесу, у тому числі для дітей”;

  • 2.14. “Організація методичної роботи ”;

  • 2.15. “Наявність та дієвість веб-сайту ЗНЗ”;

  • 2.17. “Організація інноваційної діяльності ЗНЗ”;

  • 2.21. “Організація виховної роботи в ЗНЗ”;

  • 2.22. “Оцінювання навчальних досягнень учнів”;

  • 2.24. “Забезпечення соціально-психологічного супроводу учасників навчально-виховного процесу”;

  • 3.8. “Педагогічні працівники-призери конкурсів фахової майстерності у сфері освіти ”;

  • 4.1. “Керівництво ЗНЗ”;

  • 4.3. “Діяльність педагогічної ради ”;

  • 4.4. “Формування органів громадського самоврядування ЗНЗ ”;

  • 4.5. “Створення позитивного іміджу ЗНЗ ”;

  • 4.6. “Стан роботи щодо усунення порушень вимог законодавства і недоліків у роботі, виявлених під час попереднього заходу державного контролю (атестації, державного інспектування)”



стан роботи методичних об’єднань, комісій;

  • стан роботи методичних об’єднань, комісій;

  • стан надання методичної допомоги молодим спеціалістам;

  • проведення на базі ЗНЗ семінарів різних рівнів, їх періодичність.



Освітні інновації, що впроваджуються у навчально-виховний процес ЗНЗ

  • Освітні інновації, що впроваджуються у навчально-виховний процес ЗНЗ

  • 3.8. «Педагогічні працівники-призери конкурсів фахової майстерності у сфері освіти»

  • Результативність участі педагогічних працівників у конкурсах фахової майстерності в сфері освіти



Оцінка визначається за сумою балів по кожному питанню:

  • Оцінка визначається за сумою балів по кожному питанню:

  • дотримання критеріїв оцінювання результатів навчальних досягнень учнів – 0-4;

  • вмотивованість виставлення тематичних, семестрових, річних оцінок учням – 0-4;

  • відповідність оцінок виставлених в контрольних роботах оцінкам в класних журналах – 0-4.



Оцінка визначається за сумою балів по кожному питанню:

  • Оцінка визначається за сумою балів по кожному питанню:

  • наявність психолога у ЗНЗ – 0-1;

  • наявність соціального педагога у ЗНЗ – 0-1;

  • відповідність кількості посад нормативам – 0-4;

  • дієвість і результативність роботи – 0-6



Простежується системність контролю із зазначених питань, конкретність прийняття рішень – 12-10.

  • Простежується системність контролю із зазначених питань, конкретність прийняття рішень – 12-10.

  • Наявність незначних недоліків, що істотно не впливають на результати роботи – 7-9.

  • Наявність значних недоліків, що впливають на результати роботи – 4-6.

  • Наявність порушень вимог законодавства, бездіяльність – 0-3.



освітній рівень директора ЗНЗ та його заступників;

  • освітній рівень директора ЗНЗ та його заступників;

  • стан роботи керівництва ЗНЗ щодо забезпечення контролю за виконанням навчальних планів і програм, результативністю знань учнів, дотримання вимог щодо охорони дитинства, підтримки ініціативи стосовно вдосконалення системи навчання та виховання, заохочення творчих пошуків педагогів, реалізації прав учнів на захист від будь-яких форм фізичного або психічного насильства;

  • видання директором ЗНЗ наказів і розпоряджень, контроль за їх виконанням;

  • книги записів наслідків внутрішнього контролю директора ЗНЗ та його заступників.

  • зміст звітів директора ЗНЗ перед трудовим колективом і громадою



склад педагогічної ради;

  • склад педагогічної ради;

  • кількість засідань, що проводяться на рік;

  • тематика засідань;

  • рішення, що ухвалюються;

  • наявність наказів керівника на виконання рішень педагогічної ради;

  • стан контролю за виконанням рішень педагогічної ради



стан проведення загальних зборів (конференцій) колективу (плановість, періодичність, розгляд питань навчально-виховної, методичної, економічної і фінансово-господарської діяльності закладу, рішення);

  • стан проведення загальних зборів (конференцій) колективу (плановість, періодичність, розгляд питань навчально-виховної, методичної, економічної і фінансово-господарської діяльності закладу, рішення);

  • наявність рішень щодо створення ради закладу, піклувальної ради, учнівських та батьківських комітетів, методичних комісій, асоціацій тощо;- стан роботи: ради ЗНЗ, піклувальної ради, батьківські комітети (ради), органів учнівського самоврядування



динаміка скарг громадян щодо діяльності ЗНЗ, які надійшли до його керівництва, органів управління освітою, стан реагування на них, вжиття відповідних заходів;

  • динаміка скарг громадян щодо діяльності ЗНЗ, які надійшли до його керівництва, органів управління освітою, стан реагування на них, вжиття відповідних заходів;

  • стан висвітлення діяльності ЗНЗ у засобах масової інформації;

  • динаміка співвідношення кількості учнів, які навчаються у ЗНЗ, але проживають поза територією його обслуговування до загальної кількості учнів;

  • динаміка конкурсу на зарахування до ЗНЗ (для ліцеїв, гімназій, спеціалізованих шкіл, колегіумів)



наявність плану заходів щодо усунення порушень вимог законодавства і недоліків у роботі, відповідність його акту за результатами атестації, державного інспектування: повнота, конкретність, реальність встановлення строків виконання та визначення відповідальних тощо;

  • наявність плану заходів щодо усунення порушень вимог законодавства і недоліків у роботі, відповідність його акту за результатами атестації, державного інспектування: повнота, конкретність, реальність встановлення строків виконання та визначення відповідальних тощо;

  • стан виконання вищезазначеного плану заходів



“Про координацію заходів

  • “Про координацію заходів

  • щодо здійснення державного нагляду (контролю) за діяльністю навчальних закладів”



Постанови Кабінету Міністрів України

  • від 30.03.2011 № 311 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності з надання освітніх послуг у системі загальної середньої і професійно-технічної освіти та визначається періодичність здійснення заходів державного нагляду (контролю)»,

  • від 08.10.2012 № 910 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності з надання освітніх послуг у системі дошкільної освіти та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю)»,

  • від 08.10.2012 № 911 «Про затвердження критеріїв, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності з надання освітніх послуг у системі позашкільної освіти та визначається періодичність здійснення планових заходів державного нагляду (контролю)»



Напрями планових заходів контролю за діяльністю ЗНЗ:

  • державна атестація навчальних закладів;

  • ліцензійна експертиза навчальних закладів приватної форми власності (фізичних осіб – підприємців);

  • експертиза дотримання ліцензійних умов функціонування навчальних закладів приватної форми власності (фізичних осіб – підприємців);

  • інспектування загальноосвітніх навчальних закладів (експертиза організованого початку навчального року, експертиза організованого закінчення навчального року, вивчення стану ведення ділової документації навчального закладу)




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка