Положення про шкільне методичне об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу. Нормативно-правова база



Дата конвертації30.05.2016
Розмір445 b.



Поєднання різних способів індивідуальної, групової та колективної форм роботи для формування життєвих компетенцій школярів

  • Поєднання різних способів індивідуальної, групової та колективної форм роботи для формування життєвих компетенцій школярів



Положення про шкільне методичне об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу.

  • Положення про шкільне методичне об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу.

  • Нормативно-правова база

  • Основні напрямки МО

  • Мета і завдання

  • Аналіз роботи МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу

  • План роботи МО



 

  •  

  • Професійна, творча, компетентна адміністрація,

  • «плюс»

  • ініціативний, енергійний, працелюбний колектив однодумців,

  • «помножений»

  • на впровадження наукового педагогічного досвіду,

  • особистісно зорієнтований підхід до кожного учня, власні здобутки, відкриття,

  • «плюс»

  • відкрите учительське серце,

  • «поділене»

  • на … учнів

  • «мінус»

  • одноманітність, сірість, байдужість

  •  



Громадська Ніна Володимирівна

  • Громадська Ніна Володимирівна

  • МО,

  • вчитель української мови

  • й літератури,перша категорія

  • Методична проблема:

  • Урок як засіб розвитку

  • творчої особистості

  • вчителя й учня та

  • як основа формування

  • ключових компетентностей

  • школярів

  • Презентація досвіду

  • http://hromadskanina.blogspot.com/



Сірик Віта Федорівна

  • Сірик Віта Федорівна

  • вчитель української мови

  • й літератури,

  • зарубіжної літератури,

  • перша категорія

  • Методична проблема:

  • Особистісно зорієнтоване

  • навчання

  • на уроках світової літератури

  • Презентація досвіду

  • http://vitasiryuk.blogspot.com/



Мартиненко Тарас Леонідович

  • Мартиненко Тарас Леонідович

  • вчитель історії та правознавства,

  • друга категорія

  • Методична проблема:

  • Формування предметної

  • компетентності учнів

  • у процесі вивчення історії

  • Презентація досвіду

  • http://historystrytovka.blogspot.com/



Бура Тетяна Петрівна.pptx

  • Бура Тетяна Петрівна.pptx

  • вчитель англійської мови,

  • спеціаліст

  • Методична проблема:

  • Розвиток

  • інтелектуально-

  • пізнавальних

  • і творчих здібностей

  • школярів

  • на уроках іноземної мови



Лаганович Тимофій Юрійович

  • Лаганович Тимофій Юрійович

  • вчитель біблійної історії та

  • християнської етики,

  • образотворчого мистецтва,

  • друга категорія

  • Методична проблема:

  • Роль духовно-морального

  • виховання учнів у формуванні

  • всебічно розвиненої особистості



Прилепа

  • Прилепа

  • Тетяна Володимирівна.ppt

  • вчитель музичного мистецтва

  • та образотворчого мистецтва,

  • молодший спеціаліст

  • Методична проблема:



Логічна компетентність

  • Логічна компетентність

  • Співвіднесення одиничних фактів (подій), імен з історичними явищами й процесами та візуальними джерелами.

  • Відбір фактів за певною ознакою. Розпізнавання фактів, подій явищ, процесів за писемними джерелами.

  • Встановлення причинно-наслідкових зв'язків між подіями,

  • явищами, процесами на основі істинності та помилковості

  • суджень.

  • Систематизація, групування фактів, які пов'язані з

  • характеристикою (діяльністю) історичної особи



Аксіологічна та мовна компетентність

  • Аксіологічна та мовна компетентність

  • Роз'яснення суті описаних у джерелі подій, явищ, постатей в історичному контексті, виокремлення фактів й емоційно-

  • ціннісних суджень автора, висловлення власного судження про документ та його автора : встановлення значення подій, явищ, постатей описаних у джерелі, визначення їх цінності



1. Мовленнєва (комунікативна);

  • 1. Мовленнєва (комунікативна);

  • 2. Мовна (лінгвістична);

  • 3. Лексична;

  • 4. Граматична;

  • 5. Фонологічна;

  • 6. Орфографічна;



1. Власне читацька;

  • 1. Власне читацька;

  • 2. Інтеркультурна;

  • 3. Ціннісно-світоглядна;

  • 4. Комунікативно-мовленнєва;

  • 5. Діяльнісна;

  • 6. Громадянська;

  • 7. Продуктивна (творчої діяльності);

  • 8. Інформаційна;



1. Мовно (лінгвістична);

  • 1. Мовно (лінгвістична);

  • 2. Мовленнєва (комунікативна).



1. Ціннісно-мотиваційні (світоглядні уявлення, ціннісні орієнтації);

  • 1. Ціннісно-мотиваційні (світоглядні уявлення, ціннісні орієнтації);

  • 2. Когнітивні – художньо-естетичні (мистецький тезаурус, художньо-образне мислення);

  • 3. Діяльнісні (ментальний естетичний досвід, художньо-творчі здібності, естетичне ставлення);

  • 4. Мистецькі.



1. Технічного і технологічного кругозору;

  • 1. Технічного і технологічного кругозору;

  • 2. Культури праці та побуту;

  • 3.Самостійного та критичного мислення;

  • 4. Розвитку особистісних якостей, потрібних людині як суб’єкту сучасного виробництва і культурного розвитку суспільства, виховання відповідальності за результати власної діяльності.







Метод навчання – це засіб пізнання, або спосіб відтворення у мисленні предмета, який вивчається.

  • Метод навчання – це засіб пізнання, або спосіб відтворення у мисленні предмета, який вивчається.







Вікові та психологічні зміни в дослідницькій діяльності учнів

  • Вікові та психологічні зміни в дослідницькій діяльності учнів

  • 5-6 класи

  • Вид діяльності – дослідницький

  • Характер діяльності – навчальний, реконструктивно

  • відтворюючий.

  • Мотивація – емоційна: зацікавленість, пробудження інтересу.

  • Уміння та навички: роботи з текстом; відтворення історичних

  • подій і явищ, їх зіставлення, формування початкових уявлень

  • про історичні джерела, їх дослідження та зіставлення (5 кл.),

  • встановлення послідовності й синхронності подій , виділення

  • головного, систематизації (6 кл.).

  • Кінцевий результат: створення родинних літописів, підготовка

  • дослідницьких повідомлень, міні-творів, заснованих на набутих

  • знаннях з української літератури та історії.



7 – 9 класи

  • 7 – 9 класи

  • Вид діяльності – пошуково-дослідницька, проблемно-пошукова.

  • Характер діяльності – реконструктивно-відтворюючий, навчально- пізнавальний.

  • Мотивація – особистісна: “ відкриття унікального “Я’’, прагнення виявити сутність події (явища).

  • Уміння та навички : опису події чи явища у зв’язках і залежностях, виділення головних рис, збирання та опрацювання інформації з різних джерел; логічного осмислення, синхронізації, зіставлення самостійної інтерпретації змісту історичних джерел, формування власної думки.

  • Кінцевий результат: збір матеріалів на основі власного пошуку та “ усної історії ’’, організація пошуково-дослідницьких експедицій, узагальнення інформації, отриманої з різних джерел; складання аналітичних повідомлень та рефератів.



10 – 11 класи

  • 10 – 11 класи

  • Вид діяльності – проектна , науково – дослідницька.

  • Характер діяльності – творчий, практичний.

  • Мотивація - соціальна: усвідомлення обов’язку перед суспільством, прагнення до самовизначення та самовдосконалення, бажання проникнути в суть явищ, прагнення сформуватися як особистість.

  • Уміння та навички: продуктивного спілкування й самостійного здобуття інформації, розв’язання проблемних питань, спрямування отриманих результатів на практичне розв’язання проблеми, оцінювання історичних подій.

  • Кінцевий результат: формування самостійних висновків, власної точки зору на проблему, її аргументація, створення есе, творів – роздумів, творчих робіт, підготовка й проведення наукових конференцій, семінарів, написання та захист учнівського дослідження.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка