Положення про внутрішкільний моніторинг Програма моніторингових досліджень на навчальний рік Річний план роботи школи, розділ «Моніторинг якості освіти і контроль реалізації основних завдань освітньої діяльності закладу»



Дата конвертації12.06.2016
Розмір445 b.



Мета:

  • Мета:



часові рамки (семестр, навчальний рік);

  • часові рамки (семестр, навчальний рік);

  • концепції навчання і навчальні програми;

  • основні етапи шкільного навчання (початкова і основна ).



Наказ

  • Наказ

  • Положення про внутрішкільний моніторинг

  • Програма моніторингових досліджень на навчальний рік

  • Річний план роботи школи, розділ «Моніторинг якості освіти і контроль реалізації основних завдань освітньої діяльності закладу»



Тематичні перевірки

  • Тематичні перевірки

  • Аналіз статистичної звітності

  • Аналіз документів

  • Анкетування

  • Інтерв’ювання

  • Самооцінка

  • Діагностичне спостереження

  • Моніторинг навчальних досягнень учнів







Українська мова ІІ семестр

  • Українська мова ІІ семестр





Позитивні зміни: підвищився рівень знань в учнів 4,6,5,8 класів.

  • Позитивні зміни: підвищився рівень знань в учнів 4,6,5,8 класів.

  • Негативні: знизилась якість знань в учнів 3,7,9 класів.

  • Рекомендації:

  • Запланувати повторення тем “Ненаголошені е ,и у коренях слів”, “Правопис власних назв”, “Вживання розділових знаків при однорідних членах речення, вставних словах”. Систематично проводити індивідуальну роботу з учнями, (…) які засвоїли програму на початковому рівні;

  • Впроваджувати диференційований підхід до навчання з метою підвищення рівня навчальних досягнень учнів;

  • Впроваджувати активні форми та методи навчання, використовуючи передовий педагогічний досвід вчителів району.

  • Опрацювати методичну літературу з теми “ Використання активних методів навчання на уроках української мови ”.

  • Взяти участь у тренінгу” Стратегія професійного самовдосконалення”.

  • семінарах – практикумах “ Сучасний урок. Який він?”, “Використання ІКТ на уроках”;

  • Підготувати відкритий урок з використанням методів індивідуалізації та диференціації у навчанні учнів.

  • Рішення: на засіданні педагогічної ради проаналізувати результати моніторингу якості знань, розробити заходи щодо усунення недоліків.

  • Видати наказ “Про підсумки моніторингу рівня якості знань з навчальних дисциплін”.









Якість знань учнів з математики підвищилась в усіх класах.

  • Якість знань учнів з математики підвищилась в усіх класах.

  • Рекомендації:

  • Продовжити роботу над забезпеченням високого методичного рівня викладання, застосовуючи ефективні методи та форми роботи;

  • Підготувати:

  • - Відкритий урок “Використання методів активізації самостійної пізнавальної діяльності учнів”

  • виступ на засідання методичної ради “Використання інтерактивних методів навчання на уроках математики”.









  • з/п Прізвище, імя учня вересень І семестр ІІ семестр

  • 1 Вайда Назар 86 90 126

  • 2 Галай Сергій 62 60 75

  • Ганкевич Денис 66 74 88

  • 4 Гикавчук Богдан 41 36 45

  • 5 Гриньків Наталя 79 82 112

  • 6 Ксьонжик Галина 69 79 105

  • 7 Страшок Віталій 92 96 118







Вчителі початкових класів виконують програмні вимоги щодо вироблення в учнів навички читання. Проте недостатньо приділяється увага індивідуальній роботі з учнями, в яких навичка читання не сформована на достатньому рівні, не завжди звертають увагу на виразність та інтонаційність у читанні.

  • Вчителі початкових класів виконують програмні вимоги щодо вироблення в учнів навички читання. Проте недостатньо приділяється увага індивідуальній роботі з учнями, в яких навичка читання не сформована на достатньому рівні, не завжди звертають увагу на виразність та інтонаційність у читанні.

  • Рекомендації:

  • На засіданні методичного об”єднання вчителів початкових класів проаналізувати виявлені недоліки в читацьких навичках учнів і розробити заходи щодо їх усунення.

  • Працювати над виробленням в учнів правильної дикції, виразності та інтонації читання, глибокого усвідомлення і стрийняття тексту.

  • Спланувати проведення додаткових занять з учнями, навичка читання яких не відповідає вимогам програми.

  • Впроваджувати на уроках читання активні форми та методи роботи по формуванню швидкісного, виразного і свідомого читання.

  • Вчителям (…) скласти план заходів щодо проведення індивідуальної роботи з учнями (…), у яких початковий рівень навченості.

  • Тісно співпрацювати з вихователями ГПД, бібліотекарем школи, батьками з питань організації читання художньої літератури.



Здійснюється методом анкетування з питань:

  • Здійснюється методом анкетування з питань:

  • - психологічний клімат в учнівському колективі;

  • - рівень сформованості колективу;

  • - показник відношень на рівні “вчитель -учень”





Більшість учнів(76,4%) відвідують школу із задоволенням;

  • Більшість учнів(76,4%) відвідують школу із задоволенням;

  • У 6,7,8 класах не виникає серйозних конфліктів між учнями, приємно спілкуватися з однокласниками;

  • Учні 5,9 класів (55%) не вважають свої класи дружніми;

  • 76,4% учнів добре почувають себе у школі, 23,6% учнів оцінюють своє самопочуття в школі як задовільне.

  • Рекомендації: класним керівникам 5, 9 класів проводити роботу у напрямку згуртування учнівського колективу.

  • Педагогічному колективу спрямувати роботу на покращення самопочуття учнів у школі (залучати цих дітей до класних і загальношкільних заходів,

  • доручати посильні справи)



Використано метод анкетування з основних видів діяльності:

  • Використано метод анкетування з основних видів діяльності:

  • Проектування виховного процесу учнівського колективу;

  • Науково-методична робота з питань виховання;

  • Індивідуальна робота з учнями класу

  • Педагогічна взаємодія з органами учнівського самоврядування;

  • Взаємодія з батьківською громадськістю.










База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка