Положення про загальноосвітній навчальний заклад (затверджене Постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 р. №946); ст. 39 Закону України «Про загальну середню освіту» ) Завдання педагогічної ради



Дата конвертації23.06.2016
Розмір445 b.


Вас вітає Суслівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів






«Педагогічна рада школи — постійно діючий колегіальний орган управління навчальним закладом»

  • «Педагогічна рада школи — постійно діючий колегіальний орган управління навчальним закладом»

  • (П.62 Положення про загальноосвітній навчальний заклад (затверджене Постановою Кабінету Міністрів України від 14 червня 2000 р. № 946);

  • ст. 39 Закону України «Про загальну середню освіту» )





Завдання педагогічної ради

  • Поєднання теорії з практикою.

  • Створення дружнього працездатного колективу, в якому кожен відчував би себе відповідальним за діяльність школи





  • Законодавчі, дорадчі, діагностичні, планово-прогностичні, експертно-контролюючі



Формування індивідуальності кожного педагога

  • Формування індивідуальності кожного педагога

  • Формування громадської думки

  • Формування свідомої дисципліни педагогічного колективу

  • Соціально-педагогічні функції

  • Комунікативний зв'язок з учнями, батьками, громадою

  • Соціальний захист дітей та вчителів

  • Виконання правових норм







Визначення актуальної проблеми

  • Визначення актуальної проблеми

  • Проведення засідання методичної ради

  • Створення робочих груп по підготовці

  • до педагогічної ради

  • Видача наказу про підготовку до педради (при необхідності)

  • Контроль за ходом підготовки до педради



Складання плану проведення педагогічної ради

  • Складання плану проведення педагогічної ради

  • Визначення форми проведення

  • Розподіл обов'язків між членами групи

  • Окреслення завдань для членів групи



Складання каталогу джерел інформації

  • Складання каталогу джерел інформації

  • Добір літератури для самостійного опрацювання вчителями

  • Технічна підтримка педагога у підготовці до педради

  • Оформлення виставки літератури

  • Підготовка доповіді і співдоповідей



Завдання для аналітичної групи

  • Дослідження, обстеження, вивчення проблеми

  • Анкетування, діагностика

  • Відвідування уроків, виховних заходів

  • Підготовка і проведення контрольних робіт, зрізів знань

  • Узагальнення матеріалів обстеження

  • Аналіз і висвітлення результатів

  • Розробка проекту рішення



10.09.2012 року _________ №___

  • 10.09.2012 року _________ №___

  • Про підготовку та проведення

  • педагогічної ради «Використання іноваційних

  • технологій в організації навчально-виховного процесу »

  • Відповідно до річного плану роботи школи на 2012-2013 н.р. та з метою активного впровадження в організацію навчально-виховного процесу інтерактивних технологій

  • НАКАЗУЮ:

  • 1. Провести засідання педагогічної ради школи 30. 10. 2012 р.

  • 2. Створити ініціативну групу з підготовки до проведення педагогічної ради у складі:

  • ________________________________________________________________________

  • _________________________________________________________________________

  • 3.Призначити відповідальним за підготовку до проведення засідання педагогічної ради заступника директора школи з навчально – виховної роботи Яворенко Надію Іванівну_________ :

  • 4. Відповідальному за проведення педради __________ :

  • 4.1. До 12.09. 2012 року провести засідання ініціативної групи.

  • 4.2. До 13. 09. 2012 року сформувати робочі групи і організувати їх роботу.

  • 4.3. До 14.09.2012 року разом з методичною радою школи та ініціативною групою розробити план підготовки до педагогічної ради.

  • 4.5. До 25. 10. 2012 року підготувати проект доповіді та рішення.

  • 5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

  • Директор школи О.А. Пилипчук

  • З наказом ознайомлені: _______________

  • _______________







Види педагогічних рад за характером вирішуваних проблем:

  • проблемні;

  • інструктивні;

  • комбіновані



науково-педагогічні;

  • науково-педагогічні;

  • психолого-педагогічні;

  • тематичні;

  • проблемні;

  • настановчі;

  • підсумкові ;

  • комбіновані.



Науково-педагогічні

  • Спрямовані на підвищення науково-теоретичного та методичного рівня викладання основ наук, упровадження нових ідей, результатів досліджень та перспективного педагогічного досвіду в роботу школи.



Психолого-педагогічні

  • Ознайомлення вчителів з досягненнями психологічної науки.

  • Тематичні

  • Розглядають питання ефективного викладання окремих предметів, рівень навчальних досягнень учнів з основ наук.



Проблемні



Настановчі

  • Проводяться з метою проведення аналізу підсумків навчального року, обговорюють та затверджкють план роботи навчального закладу на рік.



Підсумкові

  • Розглядаються питання закінчення навчального року, переведення учнів до наступних класів, випуск учнів зі школи, видачу документів про відповідний рівень освіти, нагородження за успіхи в навчанні.



Класифікація педрад за стилем

  • На автократичних педрадах право виступу і право ухвалення рішення має тільки керівник. Учасники таких засідань повинні слухати і відповідати на запитання, які ставить керівник. Педради такої форми мають місце тоді, коли керівник має дати вказівки або поінформувати колектив.

  • “Вільна педрада” не має чітко визначеного порядку денного. Вона може відбуватися без голови. Така педрада зводиться до обміну думками. Її рішення не фіксують. Вільна педрада відбувається, як правило, у формі бесіди чи розмови, та використовується як підготовка до проведення безпосередньо педради Це найнезвичніший стиль професійної наради вчителів у наших школах. Проте найбільш пам’ятний.

  • Дискусійна педрада, або мозковий штурм — спосіб отримання рішень з будь-якого питання шляхом генерування нових ідей та аналізу пропозицій у результаті колективної роботи групи людей. Вона відбувається за певними правилами. Характерна особливість цього способу полягає у відсутності критики і оцінюванні озвучуваних ідей.

  • Комбінована педагогічна рада



У будь-якому випадку директору треба твердо пам'ятати, що педрада — це не вистава.

  • У будь-якому випадку директору треба твердо пам'ятати, що педрада — це не вистава.

  • Ретельність підготовки до неї не означає, що виступати повинні тільки ті, кого визначили. Це привело б до зниження наукової вагомості педради і нівелювання будь-якої дискусії та критики.

  • Це, перш за все,— рада!

  • Потрібно вислухати різні точки зору, всебічно висвітлити питання, означити та обговорити те, що турбує всіх вчителів.





  • традиційна педагогічна рада:

  • Доповідь, обговорення- прийняття рішення

  • Доповідь, співдоповідь, обговорення- прийняття рішення



  • Оголошується кількісний склад членів педради, присутніх та відсутніх, причини неявки на засідання.

  • Озвучуються питання, які виносяться на засідання та затвердити їх відкритим голосуванням.

  • Затверджується регламент роботи педради та строго дотримуватись його.



Доводиться інформація про виконання рішення попереднього засідання педагогічної ради.

  • Доводиться інформація про виконання рішення попереднього засідання педагогічної ради.

  • Надається слово доповідачу, виступаючим.

  • Необхідно слідкувати за реакцією членів педради, їх увагою, дисципліною, участю в роботі засідання.

  • При необхідності по ходу засідання педради вставляти ділову репліку,направити виступаючого

  • в потрібному руслі.

  • Не допускати некоректних зауважень, не зажимати критику.



Підвести підсумки після обговорення доповіді.

  • Підвести підсумки після обговорення доповіді.

  • Зачитати проект рішення педради та після внесення доповнень, змін, уточнень затвердити його відкритим голосуванням.

  • Оголосити про закінчення педради.

  • Надати можливість членам педради дати довідки, зробити зауваження по питанню ведення засідання.





Адміністрація навчального закладу повинна:

  • Адміністрація навчального закладу повинна:

  • контролювати;

  • приймати адміністративне рішення;

  • накреслювати шляхи реалізації;

  • знімати рішення з контролю.



Постановка рішення на контроль – занесення його до журналу контролю

  • Постановка рішення на контроль – занесення його до журналу контролю

  • (картки контролю і т.п.)



Прийняття адміністративного рішення – видача наказу, проведення нарад, творчих груп і т.п.

  • Прийняття адміністративного рішення – видача наказу, проведення нарад, творчих груп і т.п.



Шляхи реалізації прийнятих рішень – графіки заходів: семінарів-практикумів, вивчення ППД тощо

  • Шляхи реалізації прийнятих рішень – графіки заходів: семінарів-практикумів, вивчення ППД тощо



Зняття з контролю – інформування педагогічного колективу про остаточне виконання, відмітка у журналі контролю

  • Зняття з контролю – інформування педагогічного колективу про остаточне виконання, відмітка у журналі контролю



  • «Використання іноваційних технологій в організації

  • навчально-виховного процесу»

  • 1. Педагогічному колективу:

  • 1.1. Забезпечити ефективне функціонування особистісно орієнтованої моделі навчання й виховання школярів. (постійно)

  • 1.2. Учителям-предметникам взяти до уваги напрацювання вчителів творчої групи по застосуванню в навчальному процесі інтерактивних методик з метою системного їх застосування в організації навчально-виховної діяльності.

  • З цією метою :

  • 1,1 педагогам школи продовжити роботу по створенню банку електронних засобів навчання.

  • 1,2.з метою раціонального використання інтерактивних та комунікаційних технологій навчання предметним

  • методичним комііям до 30.11.2012 року проаналізувати навчальний матеріал та виробити методичні

  • рекомендацій по їх застосуванню для кожного предмета зокрема.

  • 2. З метою контролю за виконанням програми «Сто відсотків» до 25.11.2012 року провести залік серед педагогічних працівників по визначенню рівня знань та сформованості практичних навичок у володінні компютерною технікою.

  • З цією метою:

  • 2.1 Вчителю інформатики до 10.11. 2012 року розробити завдання завліку та подати їх на затвердження директору школи.

  • 2.2. До 25.11.2012 року скласти графік роботи консультаційного центру по підготовці до заліку.

  • 3. Практичному психологу школи ______ продовжувати вивчати вплив використанняінтерактивних та ккомунікаційних технологійна формування мотивації до навчальної діяльності учнів школию січень-березень 2013 року).

  • 4. Заступнику директора з НВР ______ :

  • 4.1. До 10.01.2013 року та 20.05. 2013 року провести перевірку наявних розробок та електронних засобів, а також їх реальне застосування в навча 2013 рокульному процесі.

  • 4.2. Інформувати педагогічний колектив про виконання прийнятих рішень на плановому засіданні педагогічної ради в січні 2013 року та травні 2013 року



30.10.2012 року ________ №____

  • 30.10.2012 року ________ №____

  • Про затвердження рішень педагогічної

  • ради «Використання іноваційних технологій

  • в організації навчально-виховного процесу»

  • На підставі рішення педагогічної ради (протокол №2 від 30.10.2012року) та з метою вироблення

  • загальних підходів до організації навчально-виховного процесу в школі, вмілого поєднання традиційних та інтеракттивних методів навчання.

  • Н А К А З У Ю:

  • Учителям-предметникам взяти до уваги напрацювання вчителів творчої групи по застосуванню в навчальному процесі інтерактивних методик з метою системного їх застосування в організації навчально-виховної діяльності.

  • З цією метою :

  • 1,1 педагогам школи продовжити роботу по створенню банку електронних засобів навчання.

  • 1,2.з метою раціонального використання інтерактивних та комунікаційних технологій навчання предметним

  • методичним комііям до 30.11.2012 року проаналізувати навчальний матеріал та виробити методичні

  • рекомендацій по їх застосуванню для кожного предмета зокрема.

  • 2. З метою контролю за виконанням програми «Сто відсотків» до 25.11.2012 року провести залік серед педагогічних працівників по визначенню рівня знань та сформованості практичних навичок у володінні компютерною технікою.

  • З цією метою:

  • 2.1 Вчителю інформатики до 10.11. 2012 року розробити завдання завліку та подати їх на затвердження директору школи.

  • 2.2. До 25.11.2012 року скласти графік роботи консультаційного центру по підготовці до заліку.

  • 3. Практичному психологу школи ______ продовжувати вивчати вплив використанняінтерактивних та ккомунікаційних технологійна формування мотивації до навчальної діяльності учнів школию січень-березень 2013 року).

  • 4. Заступнику директора з НВР ______ :

  • 4.1. До 10.01.2013 року та 20.05. 2013 року провести перевірку наявних розробок та електронних засобів, а також їх реальне застосування в навча 2013 рокульному процесі.

  • 4.2. Інформувати педагогічний колектив про виконання прийнятих рішень на плановому засіданні педагогічної ради в січні 2013 року та травні 2013 року

  • 5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора школи з навчально-виховної роботи _______

  • Директор школи О.А. Пилипчук



Зразок оформлення протоколу

  • ЗРАЗОК ПРОТОКОЛУ

  • засідання педагогічної ради

  • від "__" ______________ 20___ №

  • Голова педагогічної ради: (П.І.Б.) - директор.

  • Секретар педагогічної ради: (П.І.Б.) - вчитель російської мови та літератури.

  • Загальна кількість членів педагогічної ради: чол.

  • Присутні: ___ членів педагогічної ради.

  • Відсутні ___ члени педагогічної ради (список відсутніх додається)

  • Порядок денний:

  • По першому питанню порядку денного «Про виконання рішень педагогічної ради від" ____ "20___ № 02» слухали:

  • (П.І.Б.) - заступника директора з НВР про результати контролю рівня викладання в 5х класах (інформація додається);

  • (П.І.Б.) - педагога-психолога про результати адаптації учнів початкової школи при переході в основну школу (доповідь додається).

  • У дебатах по доповідях виступили:

  • (П.І.Б.) - вчитель початкових класів, акцентувала увагу на роботі класних керівників 5-х класів по взаємодії з батьками учнів. Внесла пропозицію розглянути на методичному об'єднанні класних керівників матеріали з досвіду роботи по заявленої проблеми.

  • Вирішили:

  • Усунути виявлені у ході перевірки рівня викладання в 5-х класах недоліки у виборі форм навчальної діяльності на уроках російської мови і літератури до "____" 20__ р. (відповідальний - заступник директора з НВР (П.І.Б.)).

  • Розглянути на методичному об'єднанні класних керівників матеріали з досвіду організації процесу взаємодії з батьками учнів 5-х класів (відповідальний - заступник директора з ВР (П.І.Б.)).

  • Голова педагогічної ради / Підпис / / П.І.Б. /

  • Секретар педагогічної ради / Підпис / / П.І.Б



Згідно з останніми змінами, внесеними до розділ "Область застосування" стандарту ГОСТ 6.30 від 2003р., Уніфікована форма оформлення таких документів є всього лише рекомендованої до застосування. Тобто відхилення від строгої форми не будуть порушенням.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка