Положення про загальноосвітній навчальний заклад



Дата конвертації23.06.2016
Розмір445 b.











«Педагогічна рада школи — постійно діючий колегіальний орган управління навчальним закладом»

  • «Педагогічна рада школи — постійно діючий колегіальний орган управління навчальним закладом»

  • (Положення про загальноосвітній навчальний заклад (затверджене Постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 р. № 778);

  • ст. 39 Закону України «Про загальну середню освіту» )



  • Законодавчі, дорадчі, діагностичні, планово-прогностичні, експертно-контролюючі



Формування індивідуальності кожного педагога

  • Формування індивідуальності кожного педагога

  • Формування громадської думки

  • Формування свідомої дисципліни педагогічного колективу

  • Соціально-педагогічні функції

  • Комунікативний зв'язок з учнями, батьками, громадою

  • Соціальний захист дітей та вчителів

  • Виконання правових норм





Визначення актуальної проблеми

  • Визначення актуальної проблеми

  • Проведення засідання методичної ради

  • Створення робочої групи по підготовці

  • до педагогічної ради

  • Видача наказу про підготовку до педради

  • Контроль за ходом підготовки до педради



Складання плану проведення педагогічної ради

  • Складання плану проведення педагогічної ради

  • Визначення форми проведення

  • Розподіл обов'язків між членами групи

  • Окреслення завдань для членів групи



Складання каталогу джерел інформації

  • Складання каталогу джерел інформації

  • Добір літератури для самостійного опрацювання вчителями

  • Складання рекомендацій

  • Оформлення виставки літератури

  • Підготовка доповіді і співдоповідей



Дослідження, обстеження, вивчення проблеми

  • Дослідження, обстеження, вивчення проблеми

  • Анкетування, діагностика

  • Відвідування уроків, виховних заходів

  • Підготовка і проведення контрольних робіт, зрізів знань

  • Узагальнення матеріалів обстеження

  • Аналіз і висвітлення результатів

  • Розробка проекту рішення



10.09.2011 року _________ №___

  • 10.09.2011 року _________ №___

  • Про підготовку та проведення

  • педагогічної ради «Спадкоємність

  • у навчанні та вихованні учнів 4 і 5 класів»

  • Відповідно до річного плану роботи школи на 2011-2012 н.р. та з метою глибшого вивчення і розуміння процесів адаптації учнів 4 класу до умов навчально-виховного процесу в 5 класі

  • НАКАЗУЮ:

  • 1. Провести засідання педагогічної ради школи 30. 10. 2011 р.

  • 2. Створити ініціативну групу з підготовки до проведення педагогічної ради у складі:

  • _________________________________________________________________________

  • _________________________________________________________________________

  • 3.Призначити відповідальним за підготовку до проведення засідання педагогічної ради заступника директора школи з навчально – виховної роботи _________ :

  • 4. Відповідальному за проведення педради __________ :

  • 4.1. До 12.09. 2011 року провести засідання ініціативної групи.

  • 4.2. До 13. 09. 2011 року сформувати робочі групи і організувати їх роботу.

  • 4.3. До 14.09.2011 року разом з методичною радою школи та ініціативною групою розробити план підготовки до педагогічної ради.

  • 4.5. До 25. 10. 2011 року підготувати проект доповіді та рішення.

  • 5. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

  • Директор школи ___________

  • З наказом ознайомлені: _______________

  • _______________







науково-педагогічні;



  • традиційна педагогічна рада:

  • доповідь з обговоренням,



У будь-якому випадку директору треба твердо пам'ятати, що педрада — це не вистава.

  • У будь-якому випадку директору треба твердо пам'ятати, що педрада — це не вистава.

  • Ретельність підготовки до неї не означає, що виступати повинні тільки ті, кого визначили. Це привело б до зниження наукової вагомості педради і нівелювання будь-якої дискусії та критики.

  • Це, перш за все,— рада! Зібрання однодумців!

  • Потрібно вислухати різні точки зору, всебічно висвітлити питання, означити та обговорити те, що турбує всіх вчителів.





  • Повідомити кількість членів педради, присутніх та відсутніх, причини неявки на засідання.

  • Оголосити питання, які виносяться на засідання та затвердити їх відкритим голосуванням.

  • Затвердити регламент роботи педради та строго дотримуватись його.



Проінформувати про виконання рішення попереднього засідання педагогічної ради.

  • Проінформувати про виконання рішення попереднього засідання педагогічної ради.

  • Надати слово доповідачу, виступаючим.

  • Слідкувати за реакцією членів педради, їх увагою, дисципліною, участю в роботі засідання.

  • При необхідності по ходу засідання педради вставити ділову репліку,направити виступаючого

  • в потрібному руслі.

  • Не допускати некоректних зауважень, не зажимати критику.



Підвести підсумки після обговорення доповіді.

  • Підвести підсумки після обговорення доповіді.

  • Зачитати проект рішення педради та після внесення доповнень, змін, уточнень затвердити його відкритим голосуванням.

  • Оголосити про закінчення педради.

  • Надати можливість членам педради дати довідки, зробити зауваження по питанню ведення засідання.





Адміністрація навчального закладу повинна:

  • Адміністрація навчального закладу повинна:

  • контролювати;

  • приймати адміністративне рішення;

  • накреслювати шляхи реалізації;

  • знімати рішення з контролю.



Постановка рішення на контроль – занесення його до журналу контролю

  • Постановка рішення на контроль – занесення його до журналу контролю

  • (картки контролю і т.п.)



Прийняття адміністративного рішеннявидача наказу, розпорядження, проведення нарад, творчих груп і т.п.

  • Прийняття адміністративного рішення – видача наказу, розпорядження, проведення нарад, творчих груп і т.п.



Шляхи реалізації прийнятих рішень – графіки заходів: семінарів-практикумів, вивчення ППД тощо

  • Шляхи реалізації прийнятих рішень – графіки заходів: семінарів-практикумів, вивчення ППД тощо



Зняття з контролю – інформування педагогічного колективу про остаточне виконання, відмітка у журналі контролю

  • Зняття з контролю – інформування педагогічного колективу про остаточне виконання, відмітка у журналі контролю



«Спадкоємність у навчанні та вихованні учнів 4 і 5 класів»

  • «Спадкоємність у навчанні та вихованні учнів 4 і 5 класів»

  • 1. Педагогічному колективу:

  • 1.1. Забезпечити ефективне функціонування особистісно орієнтованої моделі навчання й виховання школярів. (постійно)

  • 1.2. Впроваджувати й використовувати в роботі нові форми й технології формування особистості, ураховуючи фізіологічні й психологічні особливості дитини. (постійно)

  • 2. Практичному психологу школи ______ продовжувати вивчати причини дезадаптації, що виникають у школярів при переході з 4-го до 5-го класу; провести корекційні й реабілітаційні заняття з групами проблемних дітей (протягом листопада- грудня 2011 року).

  • 3. Учителям-предметникам і вчителям початкових класів поглибити самоосвітню роботу з питання методики викладання предметів у класах перехідного періоду. Узагальнений матеріал підготувати до презентації на шкільному ярмарку педагогічної творчості

  • в грудні 2011 року.

  • 4. Учителям-предметникам 5-го класу до 15.11.2011 року розробити систему допоміжного опорного матеріалу для забезпечення самостійної роботи учнів. На засіданнях методичної ради організувати демонстрацію цього матеріалу.

  • 5. Заступнику директора з НВР ______ до 28.12.2011 року провести порівняльний аналіз навчальних досягнень учнів 5 класу за І семестр з річним оцінюванням минулого навчального року.



30.10.2011 року ________ №____

  • 30.10.2011 року ________ №____

  • Про затвердження рішень педагогічної

  • ради «Спадкоємність у навчанні

  • та вихованні учнів 4 і 5 класів»

  • На підставі рішення педагогічної ради (протокол №2 від 30.10.2011року) та з метою вироблення

  • загальних підходів до організації навчально-виховного процесу в період адаптації школярів

  • Н А К А З У Ю:

  • 1. Учителям-предметникам і вчителям початкових класів поглибити самоосвітню роботу з питання методики викладання предметів у класах перехідного періоду. Узагальнений матеріал підготувати до презентації на шкільному ярмарку педагогічної творчості

  • в грудні 2011 року.

  • 2. Учителям-предметникам 5-го класу до 15.11.2011 року розробити систему допоміжного опорного матеріалу для забезпечення самостійної роботи учнів. На засіданні методичної ради в грудні 2011 року організувати демонстрацію цього матеріалу.

  • 3. Практичному психологу школи ______ продовжувати вивчати причини труднощів, що виникають у школярів при переході з 4-го до 5-го класу; провести корекційні й реабілітаційні заняття з групами проблемних дітей (протягом листопада- грудня 2011 року).

  • 4. Заступнику директора з НВР ______ :

  • 4.1. До 28.12.2011 року провести порівняльний аналіз навчальних досягнень учнів 5 класу за І семестр з річним оцінюванням минулого навчального року.

  • 4.2. Інформувати педагогічний колектив про виконання прийнятих рішень на плановому засіданні педагогічної ради в січні 2012 року.

  • 5. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора школи з навчально-виховної роботи _______.

  • Директор школи __________




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка