Полтавська спеціальна зш №39 Вчитель української мови та літератури ІІ категорії



Дата конвертації03.06.2016
Розмір445 b.


Полтавська спеціальна ЗШ №39




Вправи на розвиток та корекцію тактильно-кінетичної чутливості та дрібної моторики рук (візерунки ребрами долоні, пальчиками, кулачками…)



Учні 8-Д класу під час виконання вправ на зняття нервово-психологічного напруження та емоційного розвантаження





Садок вишневий коло хати, Хрущі над вишнями гудуть…



Сонце гріє, вітер віє З поля на долину, Над водою гне з вербою Червону калину…



Потоптав веселі квіти, Побив…Поморозив… Шкода того барвіночка Й недосвітка шкода!



Дніпро берег риє-риє, Яворові корінь миє. Стоїть старий, похилився, Мов козак той зажурився…



Село! – і серце одпочине. Село на нашій Україні – Неначе писанка село, Зеленим гаєм поросло. Цвітуть сади; біліють хати…



Тече вода із-за гаю Та попід горою. Хлюпочуться качаточка Помеж осокою…



За сонцем хмаронька пливе, Червоні поли розстилає І сонце спатоньки зове…



Результати проекту:

  • Доведено, що поетичне Шевченкове слово в поєднанні з музикою, кольором і піском позитивно впливають на емоційно-вольову сферу учня.

  • Діти стали компетентнісно зорієнтованіші комунікативно, соціально, творчо, здоров’язбережувально.

  • Посилилася мотивація до навчально- пізнавальної діяльності.

  • Діти навчилися регулювати свій емоційний стан комплексним поєднанням засобів музики, кольору, піску та поетичного Шевченкового слова.



Важливим моментом результативності проекту є описаний позитивний досвід:

  • Авторська навчальна програма позашкільної освіти художньо-естетичного напряму гуртка «Натхнення».

  • Учнівська аудіозбірка поезій Т.Г.Шевченка, спрямована на корекційно-терапевтичні цілі, в тому числі для учнівських ілюструвань на піску, піском (кольоровим).

  • Збірка вправ на розвиток тактильно-кінетичної чутливості та дрібної моторики рук, розвиток та корекцію пізнавальних процесів, емоційно-вольової сфери на уроках української літератури для учнів 5 та 8-Д кл.

  • Рекомендації для учня, який потребує корекції емоційно-вольової сфери (За матеріалами музикотерапії, кольоротерапії)

  • Напрацювання авторських розвивальних уроків, гурткових занять, виховних заходів.



Моя подорож в пошуках педагогічної майстерності при роботі з дітьми з особливими потребами триває. Я продовжую пошук себе в собі і шляхів співпраці з учнями, вчу, навчаючись, виховую, виховуючись, бо розумію, що справжнє виховання дитини – у вихованні самого себе.

  • Моя подорож в пошуках педагогічної майстерності при роботі з дітьми з особливими потребами триває. Я продовжую пошук себе в собі і шляхів співпраці з учнями, вчу, навчаючись, виховую, виховуючись, бо розумію, що справжнє виховання дитини – у вихованні самого себе.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка