Портфоліо братищенко Ірини Вікторівни, вчителя української мови та літератури



Дата конвертації04.01.2017
Розмір445 b.


ПОРТФОЛІО

  • Братищенко Ірини Вікторівни, вчителя української мови та літератури,

  • середньої загальноосвітньої школи №4

  • міста Києва


НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

  • Тема навчально – методичної проблеми:

  • Упровадження інноваційних технологій в процесі викладання української мови та літератури

  • як ефективний шлях розвитку

  • комунікативних здібностей учнів



Основні завдання в роботі:

  • Забезпечити належну підготовку учнів з української мови та літератури.

  • Розробити чітку систему розвитку стійкого інтересу і потреби при вивченні української мови та літератури в період навчання в школі на основі глибокого усвідомлення цінності й необхідності.

  • Створити умови для якісної підготовки учнів, виховувати цілеспрямованість, відповідальність, свідоме ставлення до розумової праці, розвивати пошуковий, дослідницький спосіб мислення, стимулювати потребу в самоосвіті, самовихованні.

  • Організувати співпрацю з вищими навчальними закладами освіти.

  • Проводити роботу з обдарованою молоддю: участь в олімпіадах, конкурсах, захист науково-дослідних робіт МАН.

  • Створення позитивного іміджу освіти.

  • Формувати не лише знання, а й рівень мислення учнів.

  • Розвивати ініціативи та творчий пошук в учнів.

  • Використовувати інноваційні технології та перспективний педагогічний досвід.



Принципи в роботі:

  • повага до учня, його суджень і рішень, свободи гідності;

  • прийняття учня таким, яким він є, і разом з тим орієнтувати його на найвищі досягнення, на перспективи, які перед ним відкриваються;

  • толерантність;

  • виховувати потребу людини в людині (В. О. Сухомлинський);

  • дисциплінованість;

  • порядок і порядність;

  • щирість і справедливість.



Підходи при підготовці до уроків:

  • проектувальний (проектування навчальний цілей, практичних завдань, прогнозування результатів діяльності),

  • конструктивний (розробка планів занять, обробка результатів, підготовка звітів),

  • організаційний (організація виконання робіт, їх контроль, виховна робота з учнями та батьками),

  • гностичні вміння (формулювання пізнавальних задач, проблем, науковий пошук, практична оцінка навчального процесу),

  • комунікативні вміння (встановлення контактів учнями, батьками, колегами),

  • інформаційні (опрацювання начальної, наукової інформації).



Проблеми, над якими працюю

  • 1994 рік- “Роль дидактичного матеріалу в реалізації функції навчальних завдань”.

  • 1995 рік - “Види та форми контролю на уроках української мови”.

  • 1996 рік - “Організація позаурочних заходів з української мови та літератури”.

  • 1997 рік - “Творчий підхід в організації навчальної діяльності учнів на уроках української мови та літератури”.

  • 1998 рік - “Формування пізнавальної самостійної діяльності школярів у вивченні життєвого і творчого шляху письменників на уроках української літератури”. Створення творчої бази.

  • 1999 рік - “Інтегроване навчання – важлива складова уроків української мови”.

  • 2000 рік - “Формування пунктуаційних умінь учнів на уроках української мови”.



Проблеми, над якими працюю

  • 2001 рік - “Формування в школярів уміння розпізнавати орфограми”.

  • 2002 рік - “Лінгвістичний аналіз тексту на уроках розвитку зв’язного мовлення”.

  • 2003 рік - “МАН: робота з обдарованими учнями”.

  • 2004 рік - “Формотворення знань у розвитку самостійної навчальної діяльності учнів на уроках мови, літератури, українознавства”.

  • 2005- 2008 рр. - “Інтерактивні форми навчання на уроках української мови”.

  • 2009 рік – «Упровадження інноваційних технологій в процесі викладання української мови та літератури як ефективний шлях розвитку комунікативних здібностей учнів (метод «Портфоліо»)»



Проблеми, над якими працюю

  • 2010 рік – «Упровадження інноваційних технологій в процесі викладання української мови та літератури як ефективний шлях розвитку комунікативних здібностей учнів (метод неформальної європейської освіти «Оксфордські дебати»)»

  • 2011 рік – «Упровадження інноваційних технологій в процесі викладання української мови та літератури як ефективний шлях розвитку комунікативних здібностей учнів (методика колективних творчих справ )»

  • 2012 рік – «Упровадження інноваційних технологій в процесі викладання української мови та літератури як ефективний шлях розвитку комунікативних здібностей учнів (метод «Проектів»)»



Виступи на шкільних педагогічних радах

  • 1998 рік - “ Контроль на уроках української мови.”

  • 2002 рік - “Психологічні особливості переходу учнів з початкової школи до середньої школи.”

  • 2004 рік - “Робота з обдарованими дітьми.”

  • 2005 рік - “Роль і значення профільних класів у розвитку професійної спрямованості учнівської молоді”.

  • 2008 рік - «Інтерактивні форми навчання на уроках української мови».

  • 2009 рік - «Упровадження інноваційних технологій в процесі викладання української мови та літератури як ефективний шлях розвитку комунікативних здібностей учнів (метод «Портфоліо»)»



Виступи на шкільних педагогічних радах

  • 2010 рік – «Упровадження здоров’язбережувальних технологій в процесі викладання української мови та літератури як ефективний шлях розвитку комунікативних здібностей учнів (метод «Портфоліо»)»

  • 2011 рік - «Упровадження інноваційних технологій в процесі викладання української мови та літератури як ефективний шлях розвитку комунікативних здібностей учнів (методика колективних творчих справ)»



Публікації

  • «Проектні технології на уроках української мови». Стаття в журналі «Післядипломна освіта», №1 - 2009р.

  • «Організація навчальних дій, що спрямовані на формування комунікативних умінь». Стаття у збірнику наукових праць «Вісник післядипломної освіти», випуск 11 - квітень 2009р.

  • «Управлінське консультування як інструментарій впровадження здоров’язбережувальних технологій у навчальному закладі». Методичний посібник ДВНЗ Університет менеджменту освіти Національної Академії педагогічних наук України Громадська лабораторія розвитку методичної літератури - 2012 р.



Веб-публікації

  • Впровадження здоров’язбережувальних технологій в навчальному закладі. Поширення педагогічного досвіду - 18.11.2012р. (Портал «Учительський журнал он-лайн»)

  • Управлінське консультування як інструмент організаційного розвитку навчального закладу. Поширення педагогічного досвіду 19.11.2012р. (Портал «Учительський журнал он-лайн»)

  • Організація навчальних дій на уроках української мови для формування комунікативних умінь у школярів. Поширення педагогічного досвіду. 20.11.2012р. (Портал «Учительський журнал он-лайн»)



Участь в конкурсах

  • 1. Міжнародний фестиваль «ВІРА. НАДІЯ. ЛЮБОВ» - 2004р. (І місце)

  • 2. Шкільний конкурс «Класний керівник року» - 2006р. (І місце)

  • 3. Районний конкурс “Вчитель року-2009» - 2009р. (ІІ місце)

  • 4.Всеукраїнський конкурс “Краща розробка місяця” Порталу «Учительський журнал он-лайн» - 2012р.(учасник)






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка