Портфоліо братищенко Ірини Вікторівни, вчителя української мови та літератури



Дата конвертації28.05.2016
Розмір445 b.


ПОРТФОЛІО

  • Братищенко Ірини Вікторівни, вчителя української мови та літератури,

  • середньої загальноосвітньої школи №4

  • міста Києва


ЗМІСТ

  • ВІЗИТНА КАРТОЧКА

  • НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

  • РОБОТА З УЧНЯМИ

  • САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ



визначення динаміки значимих самоосвітніх результатів;

  • визначення динаміки значимих самоосвітніх результатів;

  • забезпечення відслідковування індивідуального прогресу в освітньому контексті;

  • фіксування змін й зростання за певний час;

  • забезпечення неперервності самоосвіти;

  • підвищення рівня методичної культури.



ВІЗИТНА КАРТОЧКА



ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО

  • Духовність - храм душі

  • людської,

  • душа людини – це святе!



ОСВІТА

  • 1991-1995 рр.Київське педагогічне училище №3

  • спеціальність “Початкове навчання”

  • 1995-2000 рр.Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова /диплом з відзнакою/

  • спеціальність “Українська мова і література”

  • 2010-2011рр.Київський університет ім.Б.Грінченка. Інститут лідерства та соціальних наук /диплом з відзнакою/

  • спеціальність «Управління навчальним закладом»



Ступені професійної кар’єри

  • 1994 - 2009 рр.середня школа № 224

  • вчитель української мови, літератури, українознавства

  • З 2009 року і по теперішній час

  • середня загальноосвітня школа № 4

  • заступник директора школи

  • з навчально-виховної роботи вчитель української мови та літератури



Відомості про підвищення кваліфікації

  • 2004-2005рр.

  • КМПУ ім. Б.Д. Грінченка

  • Методика викладання української мови та літератури (посвідчення)

  • 2008-2009рр.

  • РУО Дніпровського району м.Києва Школа резерву заступників директорів школи (посвідчення)



Атестація

  • 2001 рік встановлено вищу кваліфікаційну категорію.

  • 2006 рік підтверджено вищу кваліфікаційну категорію та присвоєно педагогічне звання “Старший вчитель”

  • 2010 рік підтверджено вищу кваліфікаційну категорію та присвоєно педагогічне звання “вчитель-методист”



Інноваційні технології

  • Інновації у сфері освіти спрямовані на формування особистості, її здатності до науково-технічної та інноваційної діяльності,

  • на оновлення змісту освітнього процесу.



Інноваційні технології



Нагороди

  • - Грамота середньої загальноосвітньої школи №224 10.10.2004р.

  • - ГрамотаУправління освіти Дніпровської районної у м. Києві державної адміністрації 05.10.2008р.

  • - ПодякаУправління освіти Дніпровської районної у м. Києві державної адміністрації 22.04.2009р.

  • - ГрамотаУправління освіти Дніпровської районної у м. Києві державної адміністрації 29.09.2011р.



НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ

  • Тема навчально – методичної проблеми:

  • Упровадження інноваційних технологій в процесі викладання української мови та літератури

  • як ефективний шлях розвитку

  • комунікативних здібностей учнів



Основні завдання в роботі:

  • Забезпечити належну підготовку учнів з української мови та літератури.

  • Розробити чітку систему розвитку стійкого інтересу і потреби при вивченні української мови та літератури в період навчання в школі на основі глибокого усвідомлення цінності й необхідності.

  • Створити умови для якісної підготовки учнів, виховувати цілеспрямованість, відповідальність, свідоме ставлення до розумової праці, розвивати пошуковий, дослідницький спосіб мислення, стимулювати потребу в самоосвіті, самовихованні.

  • Організувати співпрацю з вищими навчальними закладами освіти.

  • Проводити роботу з обдарованою молоддю: участь в олімпіадах, конкурсах, захист науково-дослідних робіт МАН.

  • Створення позитивного іміджу освіти.

  • Формувати не лише знання, а й рівень мислення учнів.

  • Розвивати ініціативи та творчий пошук в учнів.

  • Використовувати інноваційні технології та перспективний педагогічний досвід.



Принципи в роботі:

  • повага до учня, його суджень і рішень, свободи гідності;

  • прийняття учня таким, яким він є, і разом з тим орієнтувати його на найвищі досягнення, на перспективи, які перед ним відкриваються;

  • толерантність;

  • виховувати потребу людини в людині (В. О. Сухомлинський);

  • дисциплінованість;

  • порядок і порядність;

  • щирість і справедливість.



Підходи при підготовці до уроків:

  • проектувальний (проектування навчальний цілей, практичних завдань, прогнозування результатів діяльності),

  • конструктивний (розробка планів занять, обробка результатів, підготовка звітів),

  • організаційний (організація виконання робіт, їх контроль, виховна робота з учнями та батьками),

  • гностичні вміння (формулювання пізнавальних задач, проблем, науковий пошук, практична оцінка навчального процесу),

  • комунікативні вміння (встановлення контактів учнями, батьками, колегами),

  • інформаційні (опрацювання начальної, наукової інформації).



Проблеми, над якими працюю

  • 1994 рік- “Роль дидактичного матеріалу в реалізації функції навчальних завдань”.

  • 1995 рік - “Види та форми контролю на уроках української мови”.

  • 1996 рік - “Організація позаурочних заходів з української мови та літератури”.

  • 1997 рік - “Творчий підхід в організації навчальної діяльності учнів на уроках української мови та літератури”.

  • 1998 рік - “Формування пізнавальної самостійної діяльності школярів у вивченні життєвого і творчого шляху письменників на уроках української літератури”. Створення творчої бази.

  • 1999 рік - “Інтегроване навчання – важлива складова уроків української мови”.

  • 2000 рік - “Формування пунктуаційних умінь учнів на уроках української мови”.



Проблеми, над якими працюю

  • 2001 рік - “Формування в школярів уміння розпізнавати орфограми”.

  • 2002 рік - “Лінгвістичний аналіз тексту на уроках розвитку зв’язного мовлення”.

  • 2003 рік - “МАН: робота з обдарованими учнями”.

  • 2004 рік - “Формотворення знань у розвитку самостійної навчальної діяльності учнів на уроках мови, літератури, українознавства”.

  • 2005- 2008 рр. - “Інтерактивні форми навчання на уроках української мови”.

  • 2009 рік – «Упровадження інноваційних технологій в процесі викладання української мови та літератури як ефективний шлях розвитку комунікативних здібностей учнів (метод «Портфоліо»)»



Проблеми, над якими працюю

  • 2010 рік – «Упровадження інноваційних технологій в процесі викладання української мови та літератури як ефективний шлях розвитку комунікативних здібностей учнів (метод неформальної європейської освіти «Оксфордські дебати»)»

  • 2011 рік – «Упровадження інноваційних технологій в процесі викладання української мови та літератури як ефективний шлях розвитку комунікативних здібностей учнів (методика колективних творчих справ )»

  • 2012 рік – «Упровадження інноваційних технологій в процесі викладання української мови та літератури як ефективний шлях розвитку комунікативних здібностей учнів (метод «Проектів»)»



Виступи на шкільних педагогічних радах

  • 1998 рік - “ Контроль на уроках української мови.”

  • 2002 рік - “Психологічні особливості переходу учнів з початкової школи до середньої школи.”

  • 2004 рік - “Робота з обдарованими дітьми.”

  • 2005 рік - “Роль і значення профільних класів у розвитку професійної спрямованості учнівської молоді”.

  • 2008 рік - «Інтерактивні форми навчання на уроках української мови».

  • 2009 рік - «Упровадження інноваційних технологій в процесі викладання української мови та літератури як ефективний шлях розвитку комунікативних здібностей учнів (метод «Портфоліо»)»



Виступи на шкільних педагогічних радах

  • 2010 рік – «Упровадження здоров’язбережувальних технологій в процесі викладання української мови та літератури як ефективний шлях розвитку комунікативних здібностей учнів (метод «Портфоліо»)»

  • 2011 рік - «Упровадження інноваційних технологій в процесі викладання української мови та літератури як ефективний шлях розвитку комунікативних здібностей учнів (методика колективних творчих справ)»



Публікації

  • «Проектні технології на уроках української мови». Стаття в журналі «Післядипломна освіта», №1 - 2009р.

  • «Організація навчальних дій, що спрямовані на формування комунікативних умінь». Стаття у збірнику наукових праць «Вісник післядипломної освіти», випуск 11 - квітень 2009р.

  • «Управлінське консультування як інструментарій впровадження здоров’язбережувальних технологій у навчальному закладі». Методичний посібник ДВНЗ Університет менеджменту освіти Національної Академії педагогічних наук України Громадська лабораторія розвитку методичної літератури - 2012 р.



Веб-публікації

  • Впровадження здоров’язбережувальних технологій в навчальному закладі. Поширення педагогічного досвіду - 18.11.2012р. (Портал «Учительський журнал он-лайн»)

  • Управлінське консультування як інструмент організаційного розвитку навчального закладу. Поширення педагогічного досвіду 19.11.2012р. (Портал «Учительський журнал он-лайн»)

  • Організація навчальних дій на уроках української мови для формування комунікативних умінь у школярів. Поширення педагогічного досвіду. 20.11.2012р. (Портал «Учительський журнал он-лайн»)



Участь в конкурсах

  • 1. Міжнародний фестиваль «ВІРА. НАДІЯ. ЛЮБОВ» - 2004р. (І місце)

  • 2. Шкільний конкурс «Класний керівник року» - 2006р. (І місце)

  • 3. Районний конкурс “Вчитель року-2009» - 2009р. (ІІ місце)

  • 4.Всеукраїнський конкурс “Краща розробка місяця” Порталу «Учительський журнал он-лайн» - 2012р.(учасник)



РОБОТА З УЧНЯМИ

  • Зміст навчання учнів відповідає навчальним планам, навчальним програмам, освітньо-кваліфікаційним нормативним документам.

  • Уроки в комплексі виконують завдання освіти, виховання та розвитку учнів.

  • Теми уроків визначаються програмою та викладаються відповідно до змісту підручників.

  • Ретельний добір матеріалу сприяє реалізації мети уроків й одночасно дозволяє запобігти перевантаженню домашніми завданнями.

  • Додатковий матеріал, що використовується на уроках ілюструє та конкретизує поняття курсу.

  • Зміст уроку кожної теми якомога тісно пов’язаний з реаліями сьогодення, процесами і явищами, що відбуваються у найближчому оточенні школярів.



Методи та прийми роботи

  • педагогічне спостереження;

  • опитування ( бесіда, інтерв’ю, анкетування );

  • тестування;

  • створення проблемних ситуацій;

  • метод експертного оцінювання;

  • індивідуального оцінювання;

  • групового оцінювання;

  • вивчення продуктів творчої діяльності учнів.



Трудові справи

  • Подарунок далеким друзям:

  • - для підготовки подарунків створюються спеціальні творчі групи “бригада”, “видавництво”.

  • 5 клас – українська мова.

  • Тема уроку “Лист” (Діти пишуть листи дорогим людям).

  • 6 клас – українська мова.

  • Тема уроку “Оголошення” (Написання оголошення на новорічні свята).

  • 8 клас – українська література.

  • Тема уроку “О. Довженко “Воля до життя.” Людина на війні.” (Виготовлення вітальних листівок ветеранам).



Пізнавальні справи

  • Урок веселих літераторів

  • це має бути кілька пізнавальних ігор-оглядів, які зв’язані логічною доцільністю і являють собою своєрідну ігрову сюїту. Учасники цього дійства, об’єднані в невеликі команди ( 8-10 осіб ), виконують творчі завдання і по черзі в змагальному стилі виступають експромтом зі своїми розв’язками.

  • Приклади творчих завдань для естафети літературних завдань:

  • Придумати і показати в ігровій формі мімічну сцену на запропоновану тему: ”Мені тринадцятий минало…”, ”Сон”, ”Катерина”.

  • Написати вірша за словами, які римуються.

  • Прочитати вірші українських письменників на певну тему.



Творчі справи

  • Віночок пісень.

  • Художні колективні справи сприяють розвитку художніх і естетичних смаків вихованців, розвивають прагнення прилучатися до культури, мистецтва, спонукають випробувати свої сили у різних видах творчості. “Віночок пісень” – масова гра-огляд, учасники якої ( по колу ) виконують пісні на обрану тему.

  • Кожна команда співає лише один куплет і повинна виконувати його одразу ж після попередньої команди. Якщо команда допустила паузу ( 5-6 секунд ) або виконала пісню не з обраної теми, то вона вибуває з гри. Перемагає та команда, яка виконала найбільше пісень.

  • Можливі теми:

  • пісні про працю

  • пісні про природу

  • пісні про дружбу

  • пісні про дітей

  • пісні про кохання

  • пісні про маму



Спортивні справи

  • Спартакіада українських ігор

  • сприяє не лише розвитку фізичних можливостей школярів, але й їх ознайомленню з національними народними видами фізичного виховання.



Науково-дослідні роботи учнів

  • 1. “ Коннотація імені в творах українських письменників ” - 2003 рік 11 – В кл. Борисенко Галина - учасник

  • 2. «Марія з полином у кінці століття». Тема Чорнобилю в українській літературі - 2003 рік 11 – В кл. Хорошилова Олена учасник

  • 3.“ВВв в творах українських письменників ” - 2003 рік 11 – В кл. Тирнова Євгенія учасник

  • 4.“Розвиток української балади ” - 2003 рік 11 – В кл. Маркелія Ліка 2 місце в районному конкурсі робіт МАН

  • 5.“Стилістичне використання тропів в українській літературі ” - 2003 рік 11 – В кл. Русов Андрій 2 місце в районному конкурсі робіт МАН

  • 6.Власна збірка поезій “Крики дзеркал” - 2004 рік 10 – Б кл. Колос Інна 2 місце в районному конкурсі робіт МАН



Гурткова робота

  • Мовний гурток «Цікава граматика» - 1994\1996

  • Мовний гурток «Цікава фразеологія» - 1998\2000

  • Театральний гурток «Сузір’я» - 2001\2008

  • Мовний гурток «Сучасні Сократи» -2009\2010



Факультативна робота

  • Сучасна ділова українська мова - 2007\2009рр.

  • Українська мова. Основи риторики - 2011\2012рр.



САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ

  • "Формальна освіта допоможе

  • вам вижити,

  • а самоосвіта приведе вас до успіху"

  • Джимі Рон



Тема самоосвіти:

  • Упровадження

  • інноваційних технологій

  • у навчально–виховний процес



Основні завдання самоосвіти:

  • - удосконалення теоретичних знань, професійної компетентності;

  • - оволодівання новими формами, методами, прийомами навчання і виховання учнів;

  • - вивчення та впровадження в практику передового педагогічного досвіду, новітніх досягнень педагогічної, психологічної наук, нових педагогічних технологій;

  • - розвиток у навчальному закладі інноваційних процесів.



Форми самоосвітньої діяльності

  • Індивідуальні форми

  • - дні педагогічної майстерності;

  • - участь в проведенні предметних декад;

  • - науково-методичні конференції системи освітянської діяльності (круглий стіл за темою “Європейський рівень освіти – київським школам”);

  • - взаємовідвідування та участь в аналізі уроків;

  • - участь у Всеукраїнській першій нараді вчителів української мови (Міносвіта);

  • - оволодіння сучасною комп’ютерною технікою.



Форми самоосвітньої діяльності

  • Групові та колективні форми

  • - участь у діяльності методичного об’єднання,

  • - відвідування семінарів, практикумів що організуються адміністрацією навчального закладу,

  • - загальношкільні консультації по підвищенню фахового рівня,

  • - районні конференції.



Результат самоосвіти

  • Традиційні форми

  • - доповідь;

  • - виступ на семінарі;

  • - виступ на педагогічні раді;

  • - виступ на засіданні методичного об’єднання;

  • - дидактичний матеріал;

  • - розробка пакету стандартного поурочного планування з теми;

  • - комплект дидактичного матеріалу з предмета;

  • - збірники практичних, контрольних робіт;

  • - розробка комплекту роздаткового матеріалу з предмета;

  • - розробка тематичних класних годин, батьківських зборів, позакласних заходів;

  • - розробка пакету олімпіадного матеріалу для підготовки учнів.



Результат самоосвіти

  • Інноваційні форми

  • - проект;

  • - створення особистої методично-предметної web-сторінки;

  • - створення Портфоліо;

  • - участь в конкурсах.



Результат самоосвіти

  • Науково-методичні форми

  • - методичний посібник;

  • - статті до фахового видання;

  • - науково-методична розробка;

  • - творчий звіт.



Ознаки успішної самоосвітньої діяльністі:

  • реалізується як процес пізнання, що передбачає не просте закріплення професійних знань і засвоєння уже відомої наукової інформації, а має на меті одержання нових наукових методичних знань, практичних навичок тощо;

  • повинна бути безупинною, поповнення нових знань може здійснюватися на основі попередньої підготовки педагогів;

  • повинна сприяти оволодінню педагогом застосування професійних знань у його практичній діяльності.



План професійного зростання

  • 1. Систематичне підвищення кваліфікації є безпосереднім службовим обов’язком кожного педагогічного працівника.

  • 2. Професійне вдосконалення - неперервний характер і здійснюється впродовж усієї трудової діяльності з метою послідовного розширення і оновлення компетенцій, підвищення рівня професійної майстерності відповідно до вимог модернізації системи освіти в Україні.

  • 3. Розроблення та сертифікування спецкурсів, спецсемінарів, семінарів-тренінгів для підвищення фахової майстерності;

  • 4. Здійснення модернізації навчальних, навчально-тематичних планів і програм курсів;

  • 5. Набуття та вдосконалення професійних компетенцій шляхом організованого навчання (курси очні, заочні, дистанційні та їх модифікації; освітянські заходи у системі методичної роботи) та самоосвітньої діяльності;



План професійного зростання

  • 6. Створення умов для роботи в мережі Інтернет;

  • 7. Навчання на дистанційних курсах з метою підвищення кваліфікації;

  • 8. Створення портфоліо;

  • 9. Створення та супровід освітніх ВЕБ-проектів, сайтів;

  • 10.Проведення Інтернет-уроків.






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка