Портфоліо практичного психолога днз “Теремок” Чаплі Юлії Сергіївни



Дата конвертації08.06.2016
Розмір445 b.


Портфоліо практичного психолога ДНЗ “Теремок”

  • Чаплі Юлії Сергіївни


Анкетні дані:

  • Дата народження: 27.09.1991р.;

  • Освіта: НПУ ім. М.П. Драгоманова, інститут природничо-географічної освіти та екології;

  • Кваліфікаційний рівень: магістр;

  • Спеціальність: вчитель біології, валеології та екології, практичний психолог.



Мої дипломи



Додаткова освіта



Мета діяльності:

  • створення сприятливого психологічного клімату для адаптації дошкілят до дитячого садочку; попередження загострення вікоих та ситуативних криз у дітей дошкільного віку; когнітивна та емоційно-вольова підготовка дітей до навчання у школі.



Основні завдання діяльності:

  • Формувати сприятливі психологічні умови для покращення процесу адаптації до ДНЗ у молодших дошкільників;

  • Розвивати емоційну, пізнавальну та мотиваційну сфери особистості дитини ;

  • Надавати консультації батькам дітей із синдромом дефіциту уваги та з дезатаптацією у ДНЗ ;

  • Сприяти психологічному розвантаженню педагогічного колективу, запобігати професійному вигоранню вихователів та формувати позитивне ставлення до своєї діяльності.



Проблеми, як були опрацьовані та описані в наукових працях.

  • Шкільна дезадаптація як фактор виникнення девіантної поведінки у підлітковому віці;

  • Проективні методики в діагностиці та корекції подружніх конфліктів;

  • Адиктивна поведінка як прояв загострення кризи ідентичності юнацького віку;

  • Фізіологічні чинники виникнення порушень харчової поведінки.



Вікові категорії досліджуваних, я якими працювала (з 2010 по2014рр.)та зміст роботи:

  • Діти старшого дошкільного та молодшого шкільного віку - діагностика психічних станів та якостей

  • особистості

  • за допомогою

  • експресивних

  • та імпресивних

  • проективних

  • методик;



Діти середнього шкільного віку (5-7 класи)



Старші школярі (9-11 класи)

  • – психодіагностика професійного підбору кадрів,діагностика психічних станів та якостей особистості,

  • попередження

  • загострення

  • криз

  • ідентичності

  • та інтимності

  • в юнацькому

  • віці



Студенти (I-V курси)

  • Профілактика порушень харчової поведінки у студенток І-ІІІ курсів,

  • попередження професійного вигорання у майбутніх вчителів

  • (IV-V курси),

  • “Становлення

  • адекватної

  • “Я-Концепції”

  • -комплекс корекційно

  • -розвивальних занять

  • (V курс).



На базі НПУ ім М.П. Драгоманова, мною були відвідані наступні заняття :

  • Вступ до казкотерапії. Основні завдання та можливості методу.

  • Пісочна терапія як метод у вирішенні вікових та екзистенційних криз;

  • Сімейні системні розтановки за Бертом Хеллінгером;

  • Психодрама як основний метод психотерапії.



Програма індивідуальної самоосвітньої діяльності практичного психолога

  • Мої цілі

  • актуалізація та самореалізація,

  • позитивна мотивація до

  • професійної діяльності,

  • прагнення підвищувати

  • психолого-педагогічну

  • майстерність

  • Мої дії

  • удосконалення професійних умінь,

  • навичок, діяльності на основі

  • інтеріоризації нової інформації;

  • рефлексія професійної діяльності,

  • узагальнення досвіду

  • практичного психолога



Моя стратегія

  • Моя стратегія

  • визначення напрямів та

  • перспектив подальшого

  • внутрішнього зростання;

  • прогнозування кар’єрного

  • зростання і

  • вдосконалення власної

  • професійної біографії.

  • Мої завдання

  • активізація розвитку

  • когнітивної сфери як

  • здатності до

  • абстрактного і узагальненого

  • розуміння і диференціації,

  • категоризації явищ

  • навколишнього світу;

  • рефлексія власної діяльності,

  • індивідуального досвіду.



Висновок:

  • У роботі практичного психолога дошкільного навчального закладу важливо знати вікові особливості дитини та вільно володіти методикою проведення індивідуальних та групових занять. Також, важливі і особисті якості психолога, особливо уміння слухати, комунікабельність, харизматичність, креативність, доброзичливе ставлення до дітей та самоконтроль. Вищезазначені позиції потребують постійної самоосвіти та наявністі чітко сформованих метита завдань діяльності.



Дякую

  • за увагу.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка