Портфоліо вчителя географії Павловська Ірина Василівна



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.


Портфоліо вчителя географії

  • Павловська Ірина Василівна

  • Вчитель географії Малочернятинської ЗОШ I-IIст.

  • I - кваліфікаційна категорія

  • Педагогічний стаж – 15 років.

  • Викладаю географію у 6 та 9 класах.


Павловська Ірина Василівна

  • Народилась 23 грудня 1977 року

  • Освіта вища

  • У 1996 р. закінчила Хмельницьке педагогічне училище за спеціальністю “Дошкільне виховання “ з додатковою кваліфікацією “Вихователь логопедичних груп”.

  • У 2003 році закінчила Тернопільський державний педагогічний університет ім. В.Гнатюка і здобула кваліфікацію вчителя географії, основ економіки, організатора краєзнавчо- туристичної роботи.

  • Домашня адреса:вул.Адміністративна 9. с.В.Чернятин , Старокостянтинівський р-н, Хмельницька обл. роб. т. 78-2-11.



Проблема школи

  • Удосконалення навчально-воховного процесу спрямованого на особистісно-зорієнтоване навчання , підвищення рівня освіти та якості знань школярів відповідно до їх здібностей

  • Збереження та зміцнення фізичного та психологічного здоров’я, соціального захисту учнів та працюючих.

  • Підвищення професійної компетентності педагогів.



Проблема над якою працюю:

  • Використання інтерактивних методів навчання на уроках географії.



Інтерактивні методи: мотивація

  • Кросворд

  • Мозкова атака

  • Колективна робота. Пошук відповіді на складне питання шляхом висловлення суджень, пошуку істини.

  • Читаємо і дивимося !

  • Використання художньої і науково - популярної літератури, фрагментів художніх та науково-популярних фільмів .

  • Проблемне питання

  • На початку уроку ставиться проблемне питання, відповідь на яке потрібно дати в кінці уроку, вивчивши його матеріал



Перевірка домашнього завдання.

  • «Шпаргалки»

  • Учні готують вдома «шпаргалки» по вивченому матеріалові, викорис-товуючи тільки умовні знаки, малюнки.

  • Тести різних видів

  • Пінг-понг

  • Робота в парі. Обмін питаннями з вивченої теми біля дошки

  • «Вірю - не вірю»

  • Учні повинні підтвердити або спростувати інформацію, яку повідомляє вчитель

  • «Так-ні»

  • Знайди помилку



Вивчення нового матеріалу.

  • «Темна конячка»

  • Робота в парі. Учні зашифровують інформацію про певний географічний об’єкт , який повинна відгадати інша пара учнів.



Узагальнення та систематизація знань.

  • «Вірю - не вірю»

  • «Знайди пару».

  • Терміни і визначення розкидані окремо по класній кімнаті. Потрібно знайти до терміна відповідне визначення. Наприклад, географічні координати (назва об’єкта – координата).

  • «Знайди помилку».

  • Встановити відповідність

  • Робота в парі, групі. Учні встановлюють відповідність між термінами та їх визначеннями.

  • «Ти - мені, я- тобі».

  • Робота в парі. Учні задають один одному питання по темі уроку.



Система завдань для поточного і тематичного контролю знань учнів з географії

  • Усі дидактичні матеріали систематизовані по класах у тематичних папках, які містять завдання для поточного і тематичного контролю.

  • Поточний контроль

  • Тести

  • Географічні диктанти

  • Задачі

  • Картографічний практикум

  • Географічний практикум

  • Знайди відповідність

  • Тематичний контроль

  • Контрольна робота

  • Тестове опитування



Перелік наочних посібників

  • Географічні карти (14 шт.)

  • Колекції мінералів та гірських порід

  • Навчальні таблиці з курсу загальної географії у 6 класі

  • Атласи для 6-9 класів

  • Глобуси політичний та фізичний

  • Барометр

  • Компас

  • Колекція цифрових ресурсів

  • «Загальна географія. 6 клас»

  • «Географія материків та океанів. 7 клас»

  • «Фізична географія України. 8 клас»

  • «Економічна і соціальна географія України. 9 клас»



Перспективний план роботи на 2012-2013 н.р.



Педагогічне кредо:

  • “Пізнав сам – поділись та навчи інших”




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка