Портфоліо вчителя основ християнської етики Білоголівської зош



Дата конвертації02.06.2016
Розмір445 b.


ПОРТФОЛІО


“ГОСПОДИ, ЗРОБИ З МЕНЕ ЛАМПУ,

  • “ГОСПОДИ, ЗРОБИ З МЕНЕ ЛАМПУ,

  • СПАЛЮ СЕБЕ САМУ,

  • АЛЕ ДАМ СВІТЛО ІНШИМ”



БЕРКИТА Ірина Антонівна

  • Народилася

  • 1 червня 1966 року

  • в селі Білоголови Зборівського району, Тернопільської області.



Навчалася у школах Білоголов та Олієва.

  • Навчалася у школах Білоголов та Олієва.

  • 1987 року – випускниця ТДПІ

  • (філологічний факультет, російська мова та література).



Закінчила катехитичні курси.

  • Закінчила катехитичні курси.

  • З благословення Владики з 2001 року працює вчителем основ християнської етики у ЗОШ І-ІІ ступенів с. Білоголови.

  • Зараз займає посади організатора виховної роботи, вчителя світової літератури, вчителя основ християнської етики .

  • Загальний педагогічний стаж –

  • 24 роки

  • Атестація 2008 року, категорія І



Автор книги “Білоголови. Краплинки історії”

  • Автор статей для “Зборівської дзвіниці”

  • Автор віршів на духовну тематику





Хороші вчителі говорять

  • Хороші вчителі говорять

  • про Бога,

  • Найкращі – до нього ведуть.





АКТИВНІ МЕТОДИ НА УРОКАХ



Метод “Кольорова пантомімічна ілюстрація”

  • Приклад: ТЕМА “Притча про дім на скелі”

  • Допоміжні матеріали: тонкий різнокольоровий папір,

  • ножиці, клей, фломастери.



Організація праці

  • Учитель зачитує текст (Мт 7, 24-27) і кладе аркуш паперу на якому написані ролі:

  • Розумний чоловік, дім нерозумного чоловіка, необачний чоловік, слова, потоки, ріки, пісок, скеля, злива, руїна.



ПРАЦЯ В ГРУПАХ

  • Кожен учень вибирає роль та виготовляє імпровізовані костюми. Діти стають в коло.

  • Кожен має застановитися, як йому зіграти свою роль з допомогою пантоміми.

  • Учитель повільно зачитує текст (Мт 7, 24-27) . Відбувається інсценізація.





ПІДСУМОК

  • Запитання, спрямоване до всіх учасників інсценізації

  • “ЯКИЙ ДІМ У СВОЄМУ ЖИТТІ БУДУЄТЕ ВИ?”

  • Діти дуже люблять метод пантомімічної ілюстрації, тому його використовую часто.



Дидактичні ігри, які застосовую для висвітлення різноманітних тем



“Валіза з притчами”

  • Вчитель приносить на урок сумку із різними предметами, що символізують притчі.

  • Наприклад: Зернята пшениці (притча про сівача), дріжджі (притча про закваску), монети, дорогоцінності (притча про скарб), золотий перстень (притча про блудного сина), бур’ян (притча про кукіль).

  • Діти із задоволенням відгадують вивчені раніше притчі.



“Молитва і дарунок”

  • Напередодні вчитель попереджає дітей, щоб вони приготували недорогі подарунки (календарик, цукерка, яблуко, зошит чи ручка).

  • На закріпленні теми кожна дитина витягує спеціально підготовлені вчителем картки з ім’ям однокласника. У спільній молитві “Отче наш” діти моляться за того, чиє ім’я витягнули на карточці, а потім обмінюються з ним подарунком.

  • Гру варто проводити напередодні свята Миколая, Різдва, Великодня з пропозиціює помиритися і забути давні образи.



“Віднайди свій скарб”

  • У приміщенні класу заховано “скарб” (вервиця, образок, хрести). Бажаючий учень молиться, зав’язує очі і йде на пошуки. Учитель скеровує його словами.

  • По закінчення мандрівки дитина знаходить скарб.

  • Висновок: “Не збирайте собі скарбів на землі, де міль і хробаки нищать, і де злодії підкопують і крадуть. А збирайте скарби на Небі…

  • Бо де скарб, такм і серце твоє” (Євангеліє від Мт. 6: 19-21)



“Гріхи у морі Божого милосердя”

  • Прозору банку або вазу наповнити водою і запалити у ній плаваючу свічку.

  • Діти по черзі кидають у неї кожен свій камінчик, що символізує гріх. Камінчики падають на дно, а свічка продовжує плавати.

  • ВИСНОВОК: Гріхи топляться у морі Божого милосердя.



“Як жити у Божому Народі”

  • Діти письмово відповідають на запитання “Що для тебе означає бути Божим Народом”. Аркуші з відповідями кладуть у повітряні кульки і надувають. Далі кожен підкидає свою кульку, щоби вона не впала: веселощі, біганина, сміх. Як вже досить награлися, кожен пробиває кульку. Раптові вибухи.. Діти піднімають записки, що випали, читають уголос… Цікаво!

  • Підсумок вчителя: “Бути Народом Божим – це означає жити ввгорі і внизу,з вірою приймати всі злети і падіння, допомагати своїм братам і сестрам жити в повноті”



“Як виплутатися із гріхів?”

  • Діти беруться за руки, заплутуються (роблять гріх). Потім розплуються. Запитання: Що легше зробити: заплутуватися чи розплутуватися? Що легше зробити: впасти в гріх чи вийти з нього? Діти відповідають.

  • Підсумок: Дуже легко, діти, зробити грі, але дуже важко вийти із нього.



“Спали свої недоліки”

  • На столику – запалена свічка, тарілка, образ Ісуса, букет квітів.

  • Діти записують на аркушах вади характеру чи гріхи, яких вони хочуть позбутися, які їм заважають в особистому житті. Разом із вчителем моляться: “Спачителю мій добрий! Ти знаєш мої вади і слабкості. Дай мені силу і відвагу, щоб я пізнавши їх, щиро взявся викорінювати. Зроби мене мудрим і постійним у моїх намаганнях осягнути якнайбільше чеснот”. Діти спалюють аркуші на свічці.

  • Практичне завдання: Приступити до Тайни Сповіді.



ПРОСТО – КОРОТКО – ПОВЧАЛЬНО

  • У свої роботі використовую прості наочні методі, які кожен вчитель може застосувати без тривалої підготовки.

  • Усього досвіду роботи описати неможливо.

  • Недаремно народна мудрість говорить: Краще один раз побачити, ніж сто разів почути!



У спілкуванні з дітьми застосовую

  • ТИШУ

  • МОВЧАННЯ

  • ПОСМІШКУ

  • ПОГЛЯД



НАЙБІЛЬШ ПОПУЛЯРНІ МЕТОДИ перегукуються із формами роботи на уроці

  • Читання духовної поезії

  • Розгадування кросвордів, ребусів, загадок на релігійну тематику

  • Опрацювання дитячої та молодіжної християнської періодики

  • Читання морально-етичних творів

  • Розповіді історій релігійних свят та їхнє виховне значення

  • Проведення дидактичних ігор

  • Опрацювання Святого Письма

  • Інсценування, пантоміма, імпровізована вистава

  • Тестування

  • Вікторина

  • Спів та слухання духовної музики

  • Проведення інтерв’ю

  • Перегляд повчальних відеороликів



Вірш про капличку Беркита Ірина

  • Ця мрія, Господи, здійснилась –

  • Капличка Божа народилась

  • З молитви щирої щодня…

  • На славу Божу хай стоїть вона!

  • Капличка Божа у селі

  • Збудована серед п’яти доріг,

  • Як п’ять христових ран відкритих,

  • Що кличуть нас сюди молитись.



Молитись щиро, витривало,

  • Молитись щиро, витривало,

  • Щоби любов все серце рвала,

  • Любов до Бога, до Марії –

  • Її зложім всі наші мрії.

  • Ісус, Марія нас вітають,

  • Наше село благословляють,

  • Нехай у ньому буде мир і спокій,

  • Любов братерська і мета висока.

  • Хай Дух Святий, що землю осіняє,

  • Наповнить наші душі і серця.

  • Капличка рідна душу звеселяє,

  • Одному Богу – шана і хвала.



  • З нами Бог! І ми радієм!

  • Славим Господа в цей час!

  • Так навчаємо, як вмієм.

  • Так, як Господь учить нас!





Цими словами завершую короткий опис своєї педагогічної та суспільної діяльності. ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка