Посада учитель математики Хмельницької зош І-ІІІ ступенів №20



Дата конвертації08.06.2016
Розмір502 b.



Посада учитель математики Хмельницької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 20

  • Посада учитель математики Хмельницької ЗОШ І-ІІІ ступенів № 20

  • Закінчила:

  • у 1999 році Чернівецький національний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Математика» та здобула кваліфікацію математика, викладача.

  • Диплом: серія РН №11797450.

  • Дата видачі: 28 червня 1999 рік;

  • у 2001 році Хмельницький університет Поділля і отримала повну другу вищу освіту за спеціальністю «Облік і аудит» та здобула кваліфікацію економіста, бухгалтера.

  • Диплом: серія ЕК №000144.

  • Дата видачі: 9 липня 2001 рік;

  • Педагогічний стаж 9 років

  • ІІ кваліфікаційна категорія



Пройшла курси підвищення кваліфікації при ХОІППО

  • Пройшла курси підвищення кваліфікації при ХОІППО

  • у 2007 р,

  • у 2012 р.









СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ,

  • СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ,

  • які я використовую в своїй роботі:

  • Особистісно орієнтована система навчання

  • Проблемне навчання

  • Групові (колективні) технології навчання

  • Навчальний „мозковий штурм” (НМШ)

  • Ігрові технології навчання

  • Дискусія

  • Метод проектів



ПЕДАГОГІЧНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ математики:



ТИПИ УРОКІВ:

  • ТИПИ УРОКІВ:

  • урок перевірки результатів шляхом зіставлення з даними;

  • урок однієї задачі;

  • урок самостійної роботи, що вимагає творчого підходу;

  • урок самостійної роботи випереджального характеру;

  • урок, на якому повертаємось до раніше вивченого матеріалу, розглядаємо під новим кутом зору;

  • практичні роботи з геометричного матеріалу для молодших школярів;

  • урок у формі змагань і ігор: конкурс, турнір, естафета, дуель, ділова чи рольова гра, кросворд, вікторина тощо;

  • урок з імітацією публічних форм спілкування: прес-конференція, аукціон, бенефіс, панорама, телеміст, усний журнал;

  • урок з використанням фантазії: урок-казка, урок-сюрприз, урок-подорож у Країну...;

  • перенесення в рамки уроку традиційних форм позакласної роботи: КВК, „Слідство ведуть знавці”, „Що? Де? Коли?”, клуб ерудитів, диспут, клуб знавців математики, час веселої математики тощо;

  • проведення предметних тижнів.







- Виступи на методоб’єднаннях, нарадах, педрадах; - Використання міжпредметних зв’язків; - Збереження психологічного здоров’я на уроках математики; - Вивчення навчального матеріалу з погляду сучасних форм і методів; - Участь батьків у житті класу і школи.

  • - Виступи на методоб’єднаннях, нарадах, педрадах; - Використання міжпредметних зв’язків; - Збереження психологічного здоров’я на уроках математики; - Вивчення навчального матеріалу з погляду сучасних форм і методів; - Участь батьків у житті класу і школи.



  • ГРАМОТА відділу освіти Хмельницької ОДА “Управління освіти та науки” від 23.05.2008 року

  • ГРАМОТА Хмельницької ЗОШ№20 2008 року



переможець Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-досліднецьких робіт учнів-членів МАН України 2009 ( І місце на міському етапі )- Лавро В. М., учень 9-го класу;

  • переможець Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-досліднецьких робіт учнів-членів МАН України 2009 ( І місце на міському етапі )- Лавро В. М., учень 9-го класу;

  • призер Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-досліднецьких робіт учнів-членів МАН України 2009 ( ІІ місце на обласному етапі ) - Лавро В. М., учень 9-го класу;

  • учасники міських математичних олімпіад;

  • учасники з відмінними і добрими результатими на ММК “Кенгуру”;

  • призер обласного заочного конкурсу ″Юний математик″ (ІІІ місце) – Гайдамашко А.О., учень 9-го класу.



«Прийняття оптимальних рішень у економіці Державного лісогосподарського об’єднання «Хмельницькліс», 9 клас.

  • «Прийняття оптимальних рішень у економіці Державного лісогосподарського об’єднання «Хмельницькліс», 9 клас.

  • «Графічний спосіб розв’язування економіко-математичних задач лінійного програмування», 9 клас.



З метою розширення

  • З метою розширення

  • рамок дослідницької

  • роботи і залучення до

  • співпраці відвідувачів

  • сайту.



- У 2004 році12.12 у 5-А,5-В

  • - У 2004 році12.12 у 5-А,5-В

  • КВК «Цікаві задачі»

  • - У 2008 році 25.01 у 8-А,8-В

  • КВК «Найрозумніші»

  • - У 2008 році 10.10 6-А

  • Змагання «Дії над числами»

  • - У 2011 році 07.12 у 8-Б,

  • 8-В КВК «Хай переможе істина»

  • - У 2012 році 19.12 у 5-А урок

  • на тему “Практичне застосування теми “Площа прямокутника”



«Скільки потрібно витратити фарби і коштів, щоб пофарбувати плінтус класу», 5 клас у темі «Площа прямокутника».

  • «Скільки потрібно витратити фарби і коштів, щоб пофарбувати плінтус класу», 5 клас у темі «Площа прямокутника».

  • «Скільки потрібно витратити шпалер і коштів, щоб поклеїти клас», 5 клас у темі «Площа прямокутника».

  • «Побудова плану пришкільної ділянки», 5 клас на тему «Масштаб».

  • «Вимірювання висоти будівлі школи», 8 клас на тему «Подібність трикутників».

  • «Вимірювання висоти найвищого дерева на пришкільній ділянці», 9 клас на тему «Розв’язування трикутників».

  • Розробки авторських уроків,проектів і їх презентації викладені на сайті школи http://school20.km.ua/





я прагнула в своїй роботі досягнути

  • я прагнула в своїй роботі досягнути

  • поставлених цілей відповідно до

  • задач методичної роботи нашого

  • навчального закладу та шкіл

  • міста, для чого:

  • визначались пріоритетні напрями

  • роботи шкільного методичного

  • об’єднання (ШМО) та Міського (ММО);

  • складався план роботи на навчальний рік на аналітико-діагностичній основі;

  • аналізувалась інформація про результати проведення моніторингових контрольних робіт; складалися корекційні плани роботи;

  • організовувались методичні виставки, представлялись кращі наробки вчителів за темою „Педагогічні перлини наших педагогів”;

  • забезпечувалась готовність шкільних команд до участі в предметних олімпіадах;

  • організовувалась робота учнів у МАНі;

  • організовувався огляд новинок методичної, психолого-педагогічної літератури.



ставлю перед собою орієнтовні виховні задачі:

  • ставлю перед собою орієнтовні виховні задачі:

  • 1. Вивчення індивідуальних особливостей, інтересів та потреб учнів. Сприяння створенню згуртованого та працездатного колективу.

  • 2. Допомога учням (на онові результатів анкетування та діагностики) у пізнанні власного характеру, у подоланні негативних та вихованні позитивних рис характеру.

  • 3. Розвиток навчально-пізнавальних здібностей і потреб учнів; залучення до скарбів української та світової культури.

  • 4. Виховування позитивних рис характеру: доброта, скромність, правдивість, старанність, повага до старших, дбайливість, взаємодопомога тощо та додержання загальнолюдських етичних норм.

  • 5. Виховування демократичної культури поведінки, поваги до інших, толерантності, здатності відстоювати власну думку, не піддаватися чужому впливу.

  • 6. Сприяння вихованню здорового способу життя; запобіганню шкідливих звичок.

  • 7. Надання кожному учневі можливості брати участь у суспільно-корисних справах, класних та шкільних заходах.

  • 8. Сприяння становленню учнівського самоврядування; розвитку організаційних вмінь та навичок.



* духовно-моральний;

  • * духовно-моральний;

  • * національно-патріотичний;

  • * громадянський;

  • * родинно-сімейний;

  • * трудовий;

  • * екологічний;

  • * туристично-краєзнавчий;

  • * художньо-естетичний;

  • * формування здорового способу життя.



Основними напрямками в роботі з батьками я вважаю наступні:

  • Основними напрямками в роботі з батьками я вважаю наступні:

  • ознайомлення з умовами життя сім’ї, з’ясування її психологічного клімату, особливостей поведінки дитини в сім’ї;

  • ☼ визначення рівня педагогічної культури батьків;

  • ☼ виявлення труднощів, які відчувають батьки та позитивного досвіду сімейного виховання;

  • ☼ здійснення колективного та індивідуального педагогічного впливу на батьків на основі ретельного аналізу;

  • ☼ залучення батьків до організації позашкільної виховної роботи;

  • ☼ проведення ділових ігор, „круглих столів”, „батьківських рингів”, семінарів з питань сімейного виховання.



батьківські збори (організаційні – на початку навчального року, підсумкові – кожного семестру, тематичні – ознайомлення з педагогічними рекомендаціями, пам’ятками щодо виховання дітей);

  • батьківські збори (організаційні – на початку навчального року, підсумкові – кожного семестру, тематичні – ознайомлення з педагогічними рекомендаціями, пам’ятками щодо виховання дітей);

  • бесіди (колективні, індивідуальні, групові);

  • зустрічі „за круглим столом”, „батьківський ринг”, відкриті уроки для батьків, семінари-практикуми, консультації тощо;

  • конкурси та вечори сімейного свята „Тато, мама, я – дружна сім’я”, „Шануй отця свого і матір свою!”, „Професії наших батьків” тощо;

  • виставки „Світ захоплень моєї сім’ї”, „Сімейна реліквія” тощо.



Цікавими стежинами по “Країні міцного здоров’я”.

  • Цікавими стежинами по “Країні міцного здоров’я”.



Свято “До дня Вчителя”- привітання першої вчительки

  • Свято “До дня Вчителя”- привітання першої вчительки



Святкування Дня Захисника Вітчизни.

  • Святкування Дня Захисника Вітчизни.

  • Презентації класних свят і проекти з виховної роботи викладені на сайті школи http://school20.km.ua/



являє собою набір робіт учнів, зв’язують окремі аспекти їхньої діяльності в більш повну картину.

  • являє собою набір робіт учнів, зв’язують окремі аспекти їхньої діяльності в більш повну картину.

  • мета ведення портфоліо: виявлення і розвиток індивідуальних творчих здібностей дитини для підвищення її самооцінки.



1 – титульний листок;

  • 1 – титульний листок;

  • 2-5 – «Моє ім`я», «Моя сім`я»;

  • 6 – «Мої доручення» ;

  • 7 – «Мої друзі»;

  • 8– «Таємниці мого характеру»;

  • 9 – «Коли я виросту, то буду» ;

  • 10 – «Мої улюблені предмети» ;

  • 11 – «Моя участь у шкільних мироприємствах і святах» ;

  • 12 – «Відомості про заняття у гуртках і секціях»;

  • 13 – «Скарбниця моїх досягнень»;

  • 14 – «Скарбниця творчих робіт»;

  • 15 – «Позакласне читання» .














База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка