Посада учитель математики та фізики



Дата конвертації11.06.2016
Розмір502 b.



Посада - учитель математики та фізики

  • Посада - учитель математики та фізики

  • Освіта - вища

  • ВНЗ - Чернігівський педінститут ім. Т.Г.Шевченко 1975 рік

  • Фах - Математик. Вчитель.

  • Педагогічний стаж 39 років

  • Стаж роботи в даній школі - 7 років

  • Кваліфікаційна категорія -“спеціаліст вищої категорії”





У 1975 році закінчила Чернігівський педінститут ім. Т.Г.Шевченко за спеціальністю “учитель математики і фізики”

  • У 1975 році закінчила Чернігівський педінститут ім. Т.Г.Шевченко за спеціальністю “учитель математики і фізики”



Курсову підготовку

  • Курсову підготовку

  • пройшла у квітні 20013 році

  • при КВНЗ КОР “Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів”



...Без прагнення до наукової роботи вчитель елементарної школи неминуче підпадає під владу трьох педагогічних демонів: механічності, рутинності, банальності. Він дерев’яніє, кам’яніє, опускається.

  • ...Без прагнення до наукової роботи вчитель елементарної школи неминуче підпадає під владу трьох педагогічних демонів: механічності, рутинності, банальності. Він дерев’яніє, кам’яніє, опускається.

  • А.Дістервег







СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ,

  • СУЧАСНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ,

  • які я використовую в своїй роботі:

  • Особистісна орієнтована система навчання

  • Проблемне навчання

  • Діферінційне навчання

  • Навчальний „мозковий штурм” (НМШ)

  • Ігрові технології навчання

  • Дискусія



ПЕДАГОГІЧНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ



ТИПИ УРОКІВ:

  • ТИПИ УРОКІВ:

  • урок перевірки результатів шляхом зіставлення з даними;

  • урок самостійної роботи, що вимагає творчого підходу;

  • урок, на якому повертаємось до раніше вивченого матеріалу, розглядаємо під новим кутом зору;

  • практичні роботи з геометричного матеріалу

  • урок у формі змагань і ігор: конкурс, турнір, естафета, дуель, ділова чи рольова гра, кросворд, вікторина тощо;

  • урок з використанням фантазії: урок-казка, урок-сюрприз, урок-подорож у Країну...;

  • перенесення в рамки уроку традиційних форм позакласної роботи: КВК, „Слідство ведуть знавці”, „Що? Де? Коли?”, клуб ерудитів, диспут, клуб знавців математики, час веселої математики тощо;

  • проведення предметних тижнів.



















ставлю перед собою орієнтовні виховні задачі:

  • ставлю перед собою орієнтовні виховні задачі:

  • 1. Вивчення індивідуальних особливостей, інтересів та потреб учнів. Сприяння створенню згуртованого та працездатного колективу.

  • 2. Допомога учням (на онові результатів анкетування та діагностики) у пізнанні власного характеру, у подоланні негативних та вихованні позитивних рис характеру.

  • 3. Розвиток навчально-пізнавальних здібностей і потреб учнів; залучення до скарбів української та світової культури.

  • 4. Виховування позитивних рис характеру: доброта, скромність, правдивість, старанність, повага до старших, дбайливість, взаємодопомога тощо та додержання загальнолюдських етичних норм.

  • 5. Виховування демократичної культури поведінки, поваги до інших, толерантності, здатності відстоювати власну думку, не піддаватися чужому впливу.

  • 6. Сприяння вихованню здорового способу життя; запобіганню шкідливих звичок.

  • 7. Надання кожному учневі можливості брати участь у суспільно-корисних справах, класних та шкільних заходах.

  • 8. Сприяння становленню учнівського самоврядування; розвитку організаційних вмінь та навичок.



* духовно-моральний;

  • * духовно-моральний;

  • * національно-патріотичний;

  • * громадянський;

  • * родинно-сімейний;

  • * трудовий;

  • * екологічний;

  • * туристично-краєзнавчий;

  • * художньо-естетичний;

  • * формування здорового способу життя.





Основними напрямками в роботі з батьками я вважаю наступні:

  • Основними напрямками в роботі з батьками я вважаю наступні:

  • ознайомлення з умовами життя сім’ї, з’ясування її психологічного клімату, особливостей поведінки дитини в сім’ї;

  • ☼ визначення рівня педагогічної культури батьків;

  • ☼ виявлення труднощів, які відчувають батьки та позитивного досвіду сімейного виховання;

  • ☼ здійснення колективного та індивідуального педагогічного впливу на батьків на основі ретельного аналізу;

  • ☼ залучення батьків до організації позашкільної виховної роботи;

  • ☼ проведення ділових ігор, „круглих столів”, „батьківських рингів”, семінарів з питань сімейного виховання.
















База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка