Послідовність застосування (на всіх чи окремих етапах навчального процесу)



Дата конвертації26.06.2016
Розмір445 b.



























Здійсненням диференційованого підходу, який передбачає вивчення індивідуальних особливостей учнів й виділення на цій основі типологічних груп

  • Здійсненням диференційованого підходу, який передбачає вивчення індивідуальних особливостей учнів й виділення на цій основі типологічних груп

  • Сприятливими умовами для навчання й розвитку школярів із різним типом навчальних можливостей:

  • Добір дидактичного матеріалу, якісний, що визначається характером завдань; кількісний, що визначається додатковими матеріалом як для сильним, так і слабких дітей

  • Послідовність застосування (на всіх чи окремих етапах навчального процесу)

  • Визначення часу здійснення диференційованого підходу(на уроці чи поза уроком)

  • Характер навчання (поглиблення чи прискорення вивчення програмового матеріалу)

  • Диференціація навчальних завдань які, відрізняються за змістом, ступенем складності, темпом оволодіння програмовим матеріалом, формами організації навчальної діяльності, характером допомоги, що надається учню під час виконання роботи

  • Вирівнювання методів контролю, корекції та оцінювання навчальних досягнень учнів.









Фізика






База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка