Поспішаймо робити добро. Духовне добро. Воно стократ цінніше від матеріального. О. А. Захаренко



Дата конвертації01.01.2017
Розмір445 b.



Поспішаймо робити добро. Духовне добро. Воно стократ цінніше від матеріального. О.А.Захаренко

  • Поспішаймо робити добро. Духовне добро. Воно стократ цінніше від матеріального. О.А.Захаренко



Девіз: Я вірю в силу доброти, добро завжди сильніше злого. Дає наснагу, щоб цвісти і світлу обирать дорогу.

  • Девіз: Я вірю в силу доброти, добро завжди сильніше злого. Дає наснагу, щоб цвісти і світлу обирать дорогу.

  • Кредо: Найвища наука життя – мудрість, а найвища мудрість – бути добрим.



Актуальність проекту полягає у вихованні громадської свідомості, розумінні і сприйнятті національної ідеї, любові до рідної Батьківщини; вдосконалення навичок проектної діяльності; розвиток пізнавальних інтересів, життєвої компетентності учнів; моральних цінностей; підвищення національної культури школярів, виховання гуманних почуттів: любові до людини, поваги і піклування про неї, доброти, співчуття, великодушності тощо. Неможливо уявити справжнього громадянина-патріота, який би не проявляв любові до рідного краю, не шанував батька-матері, не знав свого родоводу, національних традицій.

  • Актуальність проекту полягає у вихованні громадської свідомості, розумінні і сприйнятті національної ідеї, любові до рідної Батьківщини; вдосконалення навичок проектної діяльності; розвиток пізнавальних інтересів, життєвої компетентності учнів; моральних цінностей; підвищення національної культури школярів, виховання гуманних почуттів: любові до людини, поваги і піклування про неї, доброти, співчуття, великодушності тощо. Неможливо уявити справжнього громадянина-патріота, який би не проявляв любові до рідного краю, не шанував батька-матері, не знав свого родоводу, національних традицій.

  • Для успішного соціального розвитку українського суспільства в умовах сьогодення дуже важливо зосередити увагу на вирішенні проблем забезпечення соціальних гарантій і соціального захисту незахищених верств населення, та активізувати волонтерський рух



Активізувати національно-патріотичне виховання, формувати ціннісні ставлення до суспільства, держави, історичних і культурних надбань рідного краю

  • Активізувати національно-патріотичне виховання, формувати ціннісні ставлення до суспільства, держави, історичних і культурних надбань рідного краю

  • Формувати активну життєву позицію, виховати справжнього громадянина патріота України.

  • Посилити відчуття патріотизму та гордості за свою країну серед учнів, спонукати школярів до роздумів щодо майбутнього держави та осмислення своєї власної ролі у її розбудові; популяризувати українську культуру та її звичаї.

  • Сприяти створенню такої виховної ситуації, яка вплине на появу почуття поваги та любові до ближнього, людей похилого віку, бажанню жити, керуючись принципами гуманізму, довіри, взаємоповаги з метою подальшого особистісного розвитку.

  • Поповнити уявлення учнів про систему та види соціальних послуг, про зміст потреб та проблем окремих людей, що потребують соціальної підтримки з метою визначення напрямків та форм волонтерської роботи.



розвиток життєвої компетентності учнів; набуття навичок дослідника, розвиток пізнавальних інтересів до історії рідного краю, своєї сім’ї, школи; створення ілюстративних та інформаційних матеріалів (фотоальбомів, презентація, відеофільм, плакатів, стендів тощо).

  • розвиток життєвої компетентності учнів; набуття навичок дослідника, розвиток пізнавальних інтересів до історії рідного краю, своєї сім’ї, школи; створення ілюстративних та інформаційних матеріалів (фотоальбомів, презентація, відеофільм, плакатів, стендів тощо).

  • сформувати активну життєву позицію, виховати справжнього громадянина, патріота України.



Створення ілюстративних та інформаційних матеріалів (фотоальбомів, презентація, відеофільм, плакатів, стендів тощо).

  • Створення ілюстративних та інформаційних матеріалів (фотоальбомів, презентація, відеофільм, плакатів, стендів тощо).

  • Спрямовувати форми волонтерської допомоги на роботу з людьми похилого віку, ветеранами Великої Вітчизняної війни, учасниками АТО

  • Вести літопис історії школи

  • Проведення свят та тематичних лінійок, благодійних акцій, трудових операцій

  • Вивчення родоводу кожним учнем класу, збір матеріалів в літопис, проведення родинних свят, ранки для мам, бабусь та татусів.



ВЕРЕСЕНЬ

  • ВЕРЕСЕНЬ

  • Підготовчий етап: аналіз моніторингу щодо рівня сформованості ціннісних ставлень учнів, визначення проблем, обгрунтування їх актуальності та необхідності розв’язань.

  • Визначення мети проекту, його завдань, плану реалізації, розділення проекту на підпроекти, та призначення класів для роботи над їх реалізацією.

  • Тиждень партизанської слави

  • Акція “Ти можеш” (Допомога ветеранам)

  • ЖОВТЕНЬ

  • Акція “Турбота” (До Міжнародного дня людей похилого віку)

  • Свято козацької слави

  • Конкурс малюнків “Козацькому роду нема переводу”

  • ЛИСТОПАД

  • Тематична лінійка „Памятаємо про жертв голодомору”.

  • Благодійна ярмарка (допомога учасникам АТО)



  • ГРУДЕНЬ

  • Акція „На зустріч мрії” (допомога онкофорим дітям)

  • Андріївськи вечорниці

  • СІЧЕНЬ

  • Година пам’яті “Їх подвиг став прикладом для наслідування в наш час” (11клас, вшанування пам’яті Героїв Крут)

  • Конкурс ерудитів “Що я знаю про Україну”

  • ЛЮТИЙ

  • Акція “Голуб миру в твоїх руках” (10 клас)

  • Інтелектуальна гра “Брейн-ринг”, інтегрований урок з англійської мови та історії “Україна - наша батьківщина” (7-8 клас)

  • Презентація підпроекту “Україна понад усе” (10 клас)

  • Презентація фотогалереї Єднання шкільних поколінь



БЕРЕЗЕНЬ

  • БЕРЕЗЕНЬ

  • Свято “Любій матусі” (1-4 класи)

  • Трудовий десант „Чистота і затишок разом з нами в школі живуть”

  • Презентація підпроекту “Україна понад усе” (10 клас)

  • Презентація підпроекту “Добро починається з тебе”(11 клас)

  • КВІТЕНЬ

  • Презентація підпроекту “Героями не народжуються…” (9 клас)

  • Акція “Посади дерево”

  • Міні-проект “Літопис нашого класу” (5-Б класу)

  • ТРАВЕНЬ

  • Презентація підроекту “Я і моя родина” (1-4 класи)

  • Презентація підроекту “Україна починається з тебе” (5-8 класи)

  • Тиждень пам’яті: вітання та допомога ветеранам, що проживають на території сільської ради.



Обговорення мети, завдань та плану реалізації проекту

  • Обговорення мети, завдань та плану реалізації проекту



Акції, благадійні ярмарки, трудові акції

  • Акції, благадійні ярмарки, трудові акції

  • Корисні добрі справи, волонтерська допомога

  • Виготовлення альбомів, інформаційних стендів, мультимедійних презентацій, створення галереї “Єднання шкільних поколінь”

  • Свята, тематичні лінійки, інтелектуальні ігри

  • Зустрічі із ветеранами ВВв та учасниками АТО





Вивчення родоводу кожним учнем класу, збір матеріалів в літопис, вивчення родинних свят, вечори для мам, бабусь.

  • Вивчення родоводу кожним учнем класу, збір матеріалів в літопис, вивчення родинних свят, вечори для мам, бабусь.









Трудові акції, догляд за квітниками,прибирання території школи та теріторії біля обеліску.

  • Трудові акції, догляд за квітниками,прибирання території школи та теріторії біля обеліску.











Учні 10 класу виготовили державний прапор з дитячих долоньок з подяками і побажаннями для учасників АТО

  • Учні 10 класу виготовили державний прапор з дитячих долоньок з подяками і побажаннями для учасників АТО



Інтегрований урок з англійської мови та історії інтелектуальна гра “брейн-ринг” (7-8 класи)

  • Інтегрований урок з англійської мови та історії інтелектуальна гра “брейн-ринг” (7-8 класи)



Учасники брейн - рингу

  • Учасники брейн - рингу

  • виготовляють стінгазету







Учні нашої школи

  • Учні нашої школи

  • Білотіл Василь,

  • Пігаль Владислав,

  • Бовгиря Юрій та

  • Сасін Володимир у

  • зоні АТО



Життєздатність проекту буде забезпечена волонтерами учнівського колективу, яка буде спрямована на надання допомоги особам, що її потребують.

  • Життєздатність проекту буде забезпечена волонтерами учнівського колективу, яка буде спрямована на надання допомоги особам, що її потребують.

  • Проект спрямований і на самих учасників, виховання у них почуття патріотизму, загальнолюдських якостей: милосердя, доброти, гуманності, щирості, співчуття, що є першочерговим завданням сучасної школи.




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка