Постанова Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2013 р. №895 «Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах» Постанови



Дата конвертації25.12.2016
Розмір445 b.


Нормативно-правове підгрунття діяльності психологічної служби системи освіти в умовах тривалої кризової ситуації

  • Н.В. Сосновенко,

  • науковий співробітник Українського НМЦ практичної психології і соціальної роботи


Постанови

  • Постанова Кабінету Міністрів України  від 21 листопада 2013 р. № 895

  • «Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів соціального супроводу сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах»



Постанови

    • 2. Постанова Кабінету Міністрів України  від 21 листопада 2013 р. № 896
    • «Про затвердження Порядку виявлення сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах, надання їм соціальних послуг та здійснення соціального супроводу таких сімей (осіб)»


Накази

  • Наказ Міністерства соціальної політики України, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України від 19.08.2014 року № 564/863/945/577

  • «Про затвердження Порядку розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або загрози його виникнення», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10.09.2014 за № 1105/25882



Накази

    • 2. Наказ Міністерства соціальної політики України від 09.07.2014 №450
    • «Про затвердження форм обліку соціальних послуг сім’ям (особам), які перебувають у складних життєвих обставинах» (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 4 вересня 2014 р. за № 1076/25853 )


Форма оформлення документів

  • Повідомлення/інформація про дитину, сім’ю (особу), яка перебуває у складних життєвих обставинах;

  • Картка обліку роботи з сім’єю (особою);

  • Акт оцінки потреб дитини та її сім’ї (початкова оцінка);

  • Акт оцінки потреб сім’ї (особи) (початкова оцінка);

  • Акт оцінки потреб дитини та її сім’ї, сім’ї (особи) (комплексна оцінка);

  • План соціального супроводу сім’ї (особи);

  • Індивідуальний план соціального супроводу потенційного отримувача соціальних послуг;

  • Направлення сім’ї (особи) до іншого суб’єкта;

  • Звіт за результатами соціального супроводу сім’ї (особи);

  • Інформація щодо обліку потенційних отримувачів соціальних послуг;

  • Особова справа сім’ї (особи).



Накази

  • 3. Наказ Міністерства соціальної політики України 20.01.2014  № 27

  • «Про ПОРЯДОК ведення службами у справах дітей обліку дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах» (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 4 лютого 2014 р.  за № 216/24993)



ЖУРНАЛ обліку дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах

  • Прізвище, ім’я, по батькові дитини.

  • Дата народження дитини.

  • Місце проживання (перебування) дитини.

  • Дата взяття на облік та номер наказу про взяття на облік.

  • Обліковий номер картки дитини в Єдиному електронному банку даних дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах.

  • Підстава для взяття дитини на облік.

  • Відомості про батьків дитини, осіб, які їх замінюють, інших законних представників.

  • Від кого надійшла інформація про дитину.

  • Додаткова інформація про дитину (у тому числі про її поновлення на обліку.

  • Дата та номер наказу про зняття дитини з обліку, підстави прийняття такого рішення 1234567891011.



Листи

  • 1. Лист МОН від 11.03.2014 №1/9-135

  • “Про надання психологічної допомоги

  • учасникам навчально-виховного процесу”



Листи

  • 2. Лист МОН від 28.03.2014 №1/9-179 “Щодо профілактики суїцидальних тенденцій серед учнів”

  • Система роботи з профілактики суїциду

  • 1.Психологічна просвіта педагогів, батьків, учнів

  • 2. Створення позитивного психологічного клімату в навчальному закладі й сім‘ї



3.Психологічна та педагогічна діагностика суїцидальних тенденцій

  • 3.Психологічна та педагогічна діагностика суїцидальних тенденцій

  • у процесі спостереження

  • виявлення ознак емоційних порушень

  • використання спеціальних психодіагностичних методик:

  • 1. Соціометрія і референтометрія.

  • 2. Малюнкові тести ДДЛ і «Моя сім‘я».

  • 3. Методика Шуберта «Діагностика ступеня готовності до ризику».

  • 4. Методика визначення нервово-психічної стійкості та ризику дезадаптації у стресі «Прогноз».

  • 5. Багаторівневий особистісний опитувальник «АДАПТИВНІСТЬ» (МЛО-АМ).

  • 6. Опитувальник депресивності Бека (Веск Depression Inventory – ВDІ).

  • 7. Опитувальник оцінки душевного болю (автор Е.Шнейдман).

  • 8. Модифікований опитувальний для ідентифікації типів акцентуацій характеру в підлітків (О. Лічко, С. Подмазін).



  • 9. Карта виявлення ризику суїцидальності В. Прийменко.

  • 10. Об‘єктивна методика визначення типу темпераменту за Б. Цукатовим.

  • 11. Тест на виявлення суїцидального ризику СР-45.

  • 12. Тест на виявлення суїцидальних намірів (Н. Шваровська, О.Гончаренко, І. Мельникова).

  • 13. Методика вивчення схильності до суїцидальної поведінки (М. Горська).

  • 14. Методика діагностики соціально-психологічної адаптації (К. Роджерс і Р. Раймонд) та методика «Наскільки адаптований ти до життя?» (А. Фурман).

  • 15. Шкала депресії (адаптація Г.Балашова).

  • 16. Методика діагностики рівня суб‘єктивного відчуття самотності (Д.Расел і М. Фергюсон).



  • 6. Систематичний контроль і врахування динаміки змін в особистості та поведінці учнів

  • 7.При потребі – переадресування суїцидальної справи спеціалістам медичного профілю



МОН рекомендує 09.09.2014 р.



Розділи

  • Розділ 1. Організаційно-методичні аспекти роботи працівників психологічної служби системи освіти в сучасній соціально-політичній

  • ситуації.

  • Розділ 2. Соціально-психологічна робота з дітьми у конфліктний та постконфліктний період

  • Розділ 3. Психологічна робота з дітьми у конфліктний та

  • постконфліктний період

  • Розділ 4. Діагностичний та корекційний інструментарій для працівників

  • психологі-чної служби системи освіти



Международный женский правозащитный центр "Ла Страда-Украина"

  • МОН рекомендує

  • Тут ви можете знайти інформацію про те, як сформувати навички безпечної поведінки у дітей в умовах суспільної кризи та збройного конфлікту в країні. Окрему увагу приділено можливостям отримання психологічної, гуманітарної, соціальної та правової допомоги. 

  • http://www.la-strada.org.ua/ucp_mod_library_showcategory_95.html



Розділи



Формування знань про соціально-політичні події

  • формувати знання у дітей, батьків та педагогічних працівників про ситуацію, що склалася (Інформація має бути подана дозовано, відповідати віку та рівню сприйняття дитини)

    • Інформуйте дітей, батьків, колег, територіальну громаду про нововведення в законодавстві, що стосуються захисту прав дітей та надання допомоги особам, які її потребують.
    • Інформуйте про роботу органів державної влади, громадських організацій, територіальних громад, органів місцевого самоуправління щодо надання допомоги особам, які опинились в складних життєвих обставинах, захисту їхніх прав.
    • Порадьте батькам говорити з дітьми про події, які відбуваються в країні. Поясніть, як краще це зробити.
    • Порекомендуйте дітям, батькам, колегам, членам територіальної громади звернутись на Національну дитячу «гарячу лінію» для отримання інформаційних, психологічних, правових консультацій
    • 0 800 500 225
    • 772 з мобільного Київстар, Білайн


Робота з вразливими групами населення

  • діти,

  • cім’ї, члени яких загинули,

  • сім’ї, члени яких поранені,

  • сім’ї, члени яких зникли безвісти,

  • жінки,

  • внутрішньо переміщені особи,

  • сім‘ї військовослужбовців,

  • сім’ї, в яких зруйновані родинні зв’язки,

  • безробітні,

  • особи та члени їх сімей, що зазнають насильства з боку громади за свої переконання.



Статус осіб

  • внутрішньо переміщені особи

  • ( У 2006 р. був затверджений спільний наказ 7-ми відомств (Мінсім’ямолодьспорту, МОЗ, МОН, Мінпраці, Мінтранспорту, МВС та Держдепартаменту з питань виконання покарань від 14.06.2006 № 1983/388/452/221/556/596/106) «Про затвердження порядку взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах»).



Корисна інформація про можливості отримання допомоги

  • НАЦІОНАЛЬНА ДИТЯЧА «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» (безкоштовно) 0 800 500 225 або

  • 772 з мобільного Київстар та Білайн

  • (Інформаційні, психологічні та юридичні консультації. Анонімно і конфіденційно).

  • НАЦІОНАЛЬНА «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» З ПРОТИДІЇ ДОМАШНЬОМУ НАСИЛЬСТВУ, ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ ТА ГЕНДЕРНІЙ ДИСКРИМІНАЦІЇ (безкоштовно) 0 800 500 335

  • 386 з мобільного



Корисна інформація про можливості отримання допомоги

  • КРИЗОВИЙ ЦЕНТР МЕДИКО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ.

  • Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України спільно з Національним медичним університетом імені О.О.Богомольця у Кризовому центрі МПД надає людям безкоштовну психологічну допомогу. 

  • м. Київ вул. Паньківській, б. 2, кім. 3 

  • Центр працює з 11.00 до 18.00. Тел.: 288 33 85.

  • Телефон довіри Центру - 288 33 48

  • https://www.facebook.com/kostiuk.in.psy?hc_location=timeline

  • ВІДКРИТА ГРУПА ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА МАЙДАНУ

  • Інформаційно-психологічна підтримка соціуму в зв'язку з кризовою ситуацією в країні. Розміщені пропозиції з проведення заходів (інтервізії, профілактика вигорання, навчання) виключно на безоплатній основі

  • https://www.facebook.com/#!/groups/1426739737567143/

  • «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» Психологічної служби Майдану : 096 7 300 100



Корисна інформація про можливості отримання допомоги

  • УКРАЇНСЬКА СПІЛКА ПСИХОТЕРАПЕВТІВ

  • Безкоштовна психологічна допомога тим, хто її потребує: насамперед учасникам протестів з усіх сторін, постраждалим внаслідок силового протистояння, членам сімей постраждалих від насильства.

  •  Телефони довіри, на які можна звернутися за консультацією (зі всієї України): 099-0938010, 093-4366733, 068-6994174

  • http://www.usp.inf.ua/



  • zakon.rada.gov.ua

  • mon.gov.ua

  • psyua.com.ua



“Світ починається з мене”



  • www.themegallery.com




База даних захищена авторським правом ©pres.in.ua 2016
звернутися до адміністрації

    Головна сторінка